• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • کایری اروینگ ، هنوز شرایط بازگشت به ترکیب بروکلین نتس را ندارد

کایری اروینگ ، هنوز شرایط بازگشت به ترکیب بروکلین نتس را ندارد

کایری اروینگ ، ستارۀ مصدوم و آل ‌استاری تیم بروکلین نتس هنوز نتوانسته مهیای حضور در مسابقات شود و در نبود او، نتس مطمئناً با مشکلات عدیده‌ای در آینده دست و پنجه نرم خواهد کرد.

مصدومیت کایری اروینگ همچنان ادامه دارد

پوینت گارد ۲۷ سالۀ بروکلین نتس به علت مصدومیت از ناحیۀ شانه دست راست خود، هشت مسابقۀ تیمش را تا پیش از دیدار روز یکشنبه مقابل میامی هیت از دست داده بود. مسابقاتی که در غیاب او، نتس به ۶ پیروزی و ۲ شکست رسیده بود که یکی از این باخت‌ها در چهارشنبۀ هفتۀ گذشته و برابر تیم سابق اروینگ، بوستون سلتیکس رقم خورد. در دیدار مقابل میامی هیت که با شکست ۱۰۶-۱۰۹ بروکلین همراه بود، نام کایری اروینگ در فهرست اولیۀ تیم بروکلین نتس دیده می‌شد، اما آماده نبودن او و یا عدم ریسک‌پذیری کادر فنی، سبب گشت تا شمار مسابقاتی که اروینگ در ترکیب تیم جدیدش حضور نیافته است به ۹ دیدار متوالی برسد. به نظر می‌رسد که کایری هنوز آمادگی حضور در میادین بسکتبال را ندارد. صحبتی که کِنی اتکینسون، سرمربی تیم بوستون سلتیکس نیز با ما هم عقیده است.

تیم تحت هدایت او که در دو بازی متوالی به مصاف نتس رفت و به یک پیروزی و یک شکست دست یافته، معتقد است که اروینگ هنوز مهیای حضور در مسابقات بسکتبال نیست و او باید چند هفتۀ دیگر برای مسابقه دادن صبر نماید. البته اروینگ تمرینات مقدماتی و داخلی خود را آغاز کرده ولی مسئولان بروکلین نتس، هنوز زمان مشخصی را برای حضور او در ترکیب این تیم، بیان نکرده‌اند.در غیاب اروینگ اما بازیکنان کمی توانسته‌اند جای خالی او را پر نمایند. اسپنسر دینوید هرچند با کسب ۲۹ امتیاز، ۴ اسیست و ۶ ریباند، ستارۀ نتس و مرد شمارۀ یک این دیدار بود، ولی تلاش بی‌وقفۀ او نیز نتوانست مانع از شکست نتس شود.

کایری اروینگ

دینوید در هشت مسابقه‌ای که اروینگ در ترکیب این تیم حاضر نبوده، میانگین ۲۴.۵ امتیاز را در هر بازی کسب نموده است. با وجود درخشش ستارگانی چون اسپنسر دینوید و جو هریس، اما عملکرد سایر بازیکنان نتس تا حد زیادی ناپایدار بوده است. باید پذیرفت که بروکلین نتس به شدت به سه بازیکن کلیدی خود یعنی کایری اروینگ، اسپنسر دینوید و کاریس لروت وابسته بوده که از این بین تنها دینوید شرایط بازی کردن را در ترکیب بروکلین دارا می‌باشد. هرچند قرعه‌های به نسبت خوبی که تاکنون و بدین‌جای فصل به نتس برخورد کرده این تیم را از شرایط بحرانی دور نگاه داشته است، اما اگر آن‌ها می‌خواهند یکی از تیم‌های صعود کننده به مرحلۀ پلی‌آف باشند، به زودیِ زود به حضور اروینگ نیاز مبرم پیدا خواهند کرد. کایری اروینگ در حالی در تابستان امسال و به عنوان بازیکن فری‌ایجنسی راهی بروکلین نتس شد که پیش از آن اعلام کرده بود که قصد تمدید قراردادش را با بوستون سلتیکس دارد.

اروینگ و سلتیکس فصلی را پشت سر گذاشتند که به دلیل پاره‌ای از مشکلات و اختلاف سلیقه‌ها نتوانستند به خوبی با هم کنار آیند و در نهایت با حواشی فراوان این دو از هم جدا شدند. اروینگ در ۱۱ مسابقه‌ای که در فصل ۲۰-۲۰۱۹ برای نتس به میدان رفته، به طور میانگین موفق به ثبت ۲۸.۵ امتیاز در هر بازی شده است. او در اولین دیدار نتس در فصل جدید لیگ NBA برابر مینسوتا فوق‌العاده ظاهر شد و به تنهایی توانست ۵۰ امتیاز به دست آورد. هر چند آمار بروکلین نتس در ۱۱ بازی با حضور اروینگ، ۴ پیروزی و ۷ شکست بوده است. هر چه زمان بازگشت کایری اروینگ به میادین مسابقات بیشتر طول بکشد، شرایط نیز به همان اندازه برای بروکلین نتس، سخت‌تر رقم خواهد خورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *