به دلیل مخالفت نایک، شماره 23 لبران جیمز به آنتونی دیویس نرسید

پس از کشمکش ها و داستان های فراوان، لبران جیمز نتوانست شماره 23 خود را در لس آنجلس لیکرز به آنتونی دیویس بدهد.

این تغییر شماره، به دلیل مخالفت نایکی، کمپانی تولید کننده لباس لیکرزی ها، و به این دلیل که این شرکت پیراهن های شماره 23 لبران را تولید کرده بود، امکان پذیر نبوده و به فصل بعد موکول شد.

شماره 23، شماره ای است که لبران جیمز در کلیولند کاوالیرز و لس آنجلس لیکرز بر تن می کرد و این شماره، همینطور شماره آنتونی دیویس در طول 7 فصل حضورش در نیوارلانز بود. حال، پس از این که ترید آنتونی دیویس به لیکرز با موفقیت انجام شد و با توجه به این که لبران جیمز، سابقه پوشیدن شماره 6 را هم در NBA در تیم میامی هیت داشت، او با این کار موافقت کرده بود که شماره 23 خود را در لیکرز به دیویس داده و شماره 6 این تیم را برتن کند اما این کار به وقوع نپیوست.

به گفته منابع لیگ، لیکرز تا روز 15 مارچ زمان داشت که شماره هایش برای فصل بعد را عوض کند که این تاریخ گذشته بود اما اگر نایک اجازه می داد، لیگ نیز با این تغییر شماره موافقت می کرد که این شرکت بزرگ تولید البسه ورزشی هم به دلیل ضرر بزرگی که از بیهوده شدن پیراهن های شماره 23 لبران متحمل می شود، با این کار مخالفت کرد تا لبران جیمز نتواند شماره خود را به آنتونی دیویس ببخشد.

جیمز اما در گفت و گو با یاهو، دلیل عقب افتاده شماره پیراهنش را احترام به افرادی بیان کرده که پیراهن شماره 23 او را در حال حاضر خریداری کرده اند و اذعان داشت که نمی خواسته این افراد را ناراحت یا ناراضی کند.

به گفته منابع آگاه اما، لبران هنوز درخواست تغییر شماره اش از 23 به 6 را برای فصل 2020-2021 نداده است و البته برای این کار تا ماه مارس سال 2020 زمان دارد.

گفتنی است که با توجه به در دسترس نبودن شماره 23 در تیم لس آنجلس لیکرز، آنتونی دیویس در صفحه شخصی اش در اینستاگرام اعلام کرد که در فصل آینده لیگ NBA با شماره دوران دبستانش، شماره 3 در لیکرز به میدان خواهد رفت. مراسم معارفه دیویس روز شنبه در ال سگوندو کالیفرنیا رسما انجام می شود و انتظار می رود که لبران جیمز نیز در این مراسم حضور داشته باشد.

لبران جیمز

دیویس یکی از بازیکنان بزرگ و جدید الورود لیکرز است که در کنار دمارکوس کازینز – که او نیز به شماره قبلی اش، 15 بازگشته است- دنی گرین و آیوری بردلی، بازیکنان جدید لیکرز را تشکیل می دهند و می خواهند در این تیم برای قهرمانی بجنگند.

دیویس پیش از شروع نقل و انتقالات آزاد، در یک ترید که شمال لانزو بال، جاش هارت، برندن اینگرام و 3 انتخاب راند اول درفت می شد، به لس آنجلس لیکرز پیوست. تریدی که لس آنجلسی ها از میانه های فصل گذشته و همزمان با درخواست ترید فوق ستاره سابق نیوارلانز، به دنبال آن بودند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *