• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • کایری اروینگ: کسانی که در سطحم نبودند چطور درباره‌ام اظهارنظر می‌کنند؟

کایری اروینگ: کسانی که در سطحم نبودند چطور درباره‌ام اظهارنظر می‌کنند؟

گارد بروکلین نتس یعنی کایری اروینگ گفته است که با سایر بازیکنان تیم درباره اظهارنظرهای اخیر خود صحبت کرده است. اروینگ قبلا طی اظهارنظری بازیکنانی را که به نظرش در آینده تیم بروکلین جا داشتند فهرست کرده بود.

مصاحبه کایری اروینگ

اروینگ روز جمعه پس از تمرین گفت:

من با همه تماس گرفتم تا مطمئن شوم که هیچ چیز از مسیر خود خارج نشده است. مطمئن شدم که بچه‌ها منظور حرف‌های من را دقیق متوجه شده باشند و این تنها چیزی است که اهمیت داد. همه می‌توانند بگویند اگر من در چنین موقعیتی بودم این حرف‌ها را نمی‌زدم یا این کارها را انجام نمی‌دادم اما این افراد چیزی نمی‌دانند زیرا هرگز در چنین سطحی نبودند پس چطور حتی می‌توانند در این باره نظر بدهند؟ من به تلاش کردن خود ادامه خواهم داد. من باز هم در خودم به دنبال سرافرازی خواهم بود و از هم‌تیمی‌هایم نیز انتظار بزرگی دارم و سپس از آنجا ادامه خواهیم داد. اگر به عنوان یک رهبر این وضعیت سخت است یا برای هرکس بیش از حد است، اگر شما در رختکن ما حضور ندارید پس بهتر است از آن بیرون بمانید. به همین سادگی است.

پس از شکست چهارشنبه شب بروکلین نتس برابر فیلادلفیا سونی سیکسرز کایری اروینگ به خبرنگاران گفته بود که احساس می‌کند واضح است تیم بروکلین نتس به یک یا دو بازیکن دیگر برای کامل شدن نیاز دارد. او گفته بود که بازیکنان جدید در کنار خودش، کوین دورانت، دی آندره جردن، گرت تمپل، اسپنسر دینویدی و کریس لورت ترکیب تیم را تکمیل خواهند کرد. اروینگ، دورانت، جردن و تمپل هرکدام نخستین فصل حضور خود در نتس را تجربه می‌کنند. البته انتظار می‌رود که دورانت تمام فصل را از دست بدهد زیرا باید از مصدومیت پارگی آشیل خودش ریکاوری کند. خود اروینگ نیز به خاطر مصدومیت شانه راست ۲۶ بازی را از دست داد.

کایری اروینگ

او چهارشنبه شب در مقابل فیلادلفیا سونی سیکسرز سومین بازی خود پس از بازگشت از مصدومیت را تجربه کرده بود. اروینگ گفت نظراتش پس از دیدار برابر سیکسرز به نشانه درخواست از مدیران بروکلین نتس برای امضای قرارداد با بازیکنان بزرگ تا مهلت آخر ترید بازیکنان NBA در تاریخ ششم فوریه نبود. بلکه اروینگ ادعا کرد قصدش تنها این بود که یک ارزیابی صادقانه از وضعیت نتس در میانه فصل داشته باشد. بروکلین در حال حاضر ۱۸ پیروزی و ۲۲ شکست دارد. این رکورد برای قرار گرفتن تیم در رده هشتم کنفرانس شرق ضروری است. هرچند، حضور در سید هشتم، هدفی نیست که کایری در ابتدای فصل با نتس درنظر داشت. اروینگ در این رابطه گفت:

من فکر می‌کنم که تیم ما جاه‌طلبی لازم برای قهرمانی را دارد. آیا ما می‌خواهیم با سید هشتم به پلی‌آف صعود کنیم؟ یا سید هفتم؟ اما شما باید با تیمی که در اینجا دارید واقع‌بین باشید. شما قادر خواهید بود که به صورت دسته جمعی و منسجمانه یک گروه را تشکیل بدهید. این چیزی است که شما باید به آن پی ببرید. اما هنوزز هدف این است که یک قهرمانی کسب کنید. من هر روز به اینجا نمی‌آیم تا یک بازیکن متوسط باشم یا در میانه‌های جدول رده‌بندی قرار داشته باشم. مهمترین چیز این است که مطمئن باشید که این بازیکنان به خودشان اعتماد دارند تا مجددا آن اعتماد به نفس را به عنوان یک تیم تجربه کنید. برای آنکه در سطح قهرمانی قرار بگیرد و برای آنکه بتوانید با تیمهای کنفرانس غرب رقابت کنید به همچنین اعتماد به نفسی نیاز خواهید داشت، ما به آن نیاز داریم. موضوع همین است.

اروینگ روز جمعه اعتراف کرد که شاید بهتر بود حرف‌های خود را به شکل دیگری بیان می‌کرد و تنها چند اسم را بیان می‌کرد. کایری اروینگ یک‎‌بار دیگر با این اظهارنظرهای جنجالی قدرت خود به عنوان یک رهبر را زیر سؤال برد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *