گزارشی از اولین بازی کریس پال برای اوکلاهاما سیتی تاندر در دیدار پیش‌فصل

کریس پال ، رئیس اتحادیه بازیکنان لیگ NBA می‌گوید او اطلاع دقیقی از تنش فزاینده لیگ NBA با شریک تجاری‌اش در کشور چین ندارد زیرا کاملاً بر اردوی تمرینی اوکلاهاما سیتی تاندر تمرکز کرده است.

اولین بازی کریس پال برای اوکلاهاما

کریس پال درباره این درگیری که با توئیت دریل موری، مدیر ورزشی هیوستون راکتس در حمایت از معترضان ضددولت در هنک گنک شروع شد می‌گوید:

من چیزی نمی‌دانم اما حالا چیزهای زیادی را درباره آن می‌شنوم. سعی دارم تا بفمم چه قضیه‌ای رخ داده است.

کریس پال در اولین محک جدی اوکلاهاما سیتی تاندر مورد تشویق قرار گرفت جایی‌که این تیم در دیدار تدارکاتی پیش‌فصل خود رد روز سه‌شنبه با نتیجه ۱۱۹ بر ۱۰۴ مقابل دالاس موریکس پیروز شد. دالاس موریکسی که ستاره‌های جوان خود، لوکا دونکیچ و کریستپس پورزینگیز را در اولین شب دیدارهای تدارکاتی‌اش بر روی نیمکت خود نشانده بود. کریس پال از تیم هیوستون راکتس و در ازای انتقال راسل وست بروک، بازیکن کهنه‌کار اوکلاهاما سیتی تاندر، به این تیم پیوست تا در کنار دیگر گارد رأس‌های اوکلاهاما سیتی تاندر برای ترکیب ابتدایی این تیم رقابت کند. شای گیلگئوس الکسندر، بازیکن محوری لس آنجلس کلیپرز در ازای انتقال پال جرج به تاندر آمد و تنیس اسچرودر در کنار پال در اوکلاهاما سیتی تاندر بازی خواهد کرد و در سبک بازی‌اش بر روی حرکت با توپ تأکید دارد.

اوکلاهاما سیتی تاندر در اولین دیدار تدارکاتی‌اش ۶۶ امتیاز از ۶۳.۴ درصد پرتاب خود در نیمه اول بازی بدست آورد و ۱۵ اسیست را از خود به جای گذاشت، کریس پال در ابتدا برای استیون آدامز، سنتر اوکلاهاما خلق موقعیت کرد تا یک پرتاب سورپرایزکننده را در اولین بازی تدارکاتی پیش‌فصل از گوشه زمین شاهد باشیم.

کریس پال

کریس پال که قبل از نیمکت‌نشینی در نیمه دوم، ۶ امتیاز و ۳ ریباند، چهار اسیست و ۵ ترن اور در ۱۷ دقیقه حضورش در این بازی کسب کرد درباره این دیدار گفت:

بازی واقعاً جانداری بود و توپ همواره در حال حرکت بود. وقتی به این صورت تمرین می‌کنید نمی‌دانید چگونه باید بازی‌خوانی کنید. بازی امشب ما همین‌گونه بود.

گیلگئوس الکساندر، ستاره ۲۱ ساله‌ی با پتانسیل اوکلاهاماسیتی تاندر در اولین بازی خود برای این تیم ۲۴ امتیاز به دست آورد. دنیس اسچرودر، مرد ششم فصل قبل اوکلاهاما ۱۳ امتیاز کسب کرد و ۵ اسیست از خود به جا گذاشت. کریس پال در این باره می‌گوید:

کل تیم ما استعداد این را دارند که برای یکدیگر موقعیت ایجاد کنند. این امر بازی را برای شما آسان‌تر می‌کند و بازیکنان زیادی دارید تا توپ را به آن‌ها بسپارید.

بیلی داناوان، سرمربی اوکلاهاما سیتی تاندر هیچ تضمینی نداد تا هر دو گارد رأس سه امتیازی زن خود را در یک بازی در کنار یکدیگر بازی دهد اما او دوست داشت این زوج‌سازی را در ترکیب خود تجربه کند. داناوان در این باره گفت:

هر سه این بازیکنان بسیار مهم هستند و حضور آن‌ها در خط حمله ما نیز تا همان اندازه مهم است زیرا باهوش هستند، احساس بسیار خوبی از سبک بازی خود دارند و خودخواه نیستند. آن۲ها کاتالیزور حرکت در ورزش بسکتبال هستند. با قرار دادن آن‌ها در کنار هم خواستم تا در کنار یکدیگر احساس راحتی کنند، اجازه دادم تا با گام‌ها و سرعت خوب خود این بازی را تجربه کنند و فکر می‌کردم که این‌گونه تیم شروع بهتری خواهد داشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *