مصدومیت سخت کلی تامپسون در ششمین بازی فینال بسکتبال NBA

در ششمین دیدار دو تیم گلدن استیت وریرز و تورنتو رپترز که به میزبانی تیم گلدن و در ورزشگاه اوراکل آرنا برگزار شد، کانادایی ها با برتری ۱۱۰-۱۱۴ توانستند به قهرمانی مسابقات بسکتبال NBA دست یابند. پس از مصدومیت کوین دورانت در پنجمین بازی دو تیم رپترز و گلدن در دیدار فینال NBA، حال مصدومیت سخت و بلند مدت کلی تامپسون می تواند بدترین خبر برای کادر فنی طلایی پوشان و هواداران آن ها به شمار آید.

ششمین بازی فینال بسکتبال NBA کلی تامپسون مصدوم شد

گزارش ها حاکی از آن است که مصدومیت کلی تامپسون از نوع رباط صلیبی و زانوی پای چپ این بازیکن بوده است. سه دقیقه مانده به پایان کوارتر سوم، تامپسون در برخورد با گارد راس تیم رپترز، دنی گرین دچار مصدومیت سختی شد و دیگر نتوانست بازی را ادامه دهد. ستاره گلدن استیت تا قبل از پاره شدن رباط صلیبی اش توانسته بود ۳۰ امتیاز برای تیمش به دست آورد. جالب اینکه اینکه تامپسون پس از مصدومیت اش برای دقایقی باز به میدان مسابقه برگشت و حتی پرتاب پنالتی انجام داد و پس از آن به دلیل درد شدید نتوانست بازی را ادامه دهد. او در امتیاز ۸۵-۸۰ و در حالی که هم تیمی هایش با ۵ امتیاز از حریف کانادایی خود پیش بودند، مجبور به ترک میدان شد.

کلی تامپسون

استیو کر سرمربی گلدن استیت در پایان دیدار با تورنتو رپترز در صحبتی کوتاه به مصدومیت تامپسون از ناحیه رباط صلیپی اذعان کرد و آن را برای گلدن استیت «ویرانگر» توصیف نمود.
سرمربی گلدن استیت در مصاحبه با ESPN اظهار داشت:

در جدال هوایی با بازیکن حریف، هنگامی که کلی به پایین آمد، در همان نقطه متوقف شد و درد شدیدی را احساس کرد. احساس کردیم که او نتواند به بازی ادامه دهد، هر چند پس از دقایقی کلی بار دیگر به بازی برگشت. مصدومیت او برای ما ویرانگر خواهد بود.

کلی تامپسون، ستاره گلدن استیت به سختی مصدوم شده است و به احتمال فراوان او تمام دیدارهای فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ بسکتبال NBA را از دست خواهد داد. کلی تامپسون با ۲۹ سال سن، یکی از برترین پرتاب آزاد کنندگان مسابقات NBA به شمار می رود و مطمئنا نبود او در فصل آتی در تیم گلدن استیت به چشم خواهد آمد. باید دید که شرایط این ستاره بسکتبال آمریکا در آینده به چه شکلی رقم خواهد خورد و او را چه زمانی می توانیم در میادین بسکتبال مشاهده نماییم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *