خاطره جالب باب میرز از لحظاتی که کلی تامپسون از دستور او سرپیچی کرد

کلی تامپسون در طول دوران حرفه‌ای خود القاب زیادی داشت اما نازک نارنجی بودن از آن دست القابی است که در قاموس او جایی ندارد.

صحبت های باب میرز در خصوص کلی تامپسون

بازیکن گلدن استیت واریرز به سرسخت بودن در دوران حرفه‌ای خود شناخته می‌شود و واکنش او به پارگی رباط صلیبی‌اش در جریان بازی ششم فینال ۲۰۱۹ NBA کاملاً گویای این منش اوست. باب میرز، مدیر ورزشی گلدن استیت واریرز روز سه شنبه میزبان برنامه ۹۵.۷ The Game بود و از لحظات خاطره‌انگیزی می‌گفت که کلی تامپسون توسط هم‌تیمی‌هایش به رختکن آورده می‌شد و آن‌ها به او دلداری می‌دادند. او در اتاق پشتی رختکن بود و یکی از دستیاران کادرفنی به سرعت دوید و گفت:

تو نمی‌توانی، برگرد به بازی و تا زمانی که آن پرتاب آزاد را انجام ندادی بیرون نیا.

میرز گفت:

ما دقیقاً نمی‌دانستیم چه اتفاقی قرار است بیفتد. بنابراین برگشتیم و پس از آن هواداران دیوانه‌وار دست به تشویق زدند. باورنکردنی بود. شاید بهترین لحظات کاری من همان لحظه بوده باشد.

کلی تامپسون

باب میرز به خونسردی کلی تامپسون برای پرتاب آزاد اشاره می‌کند و اینکه او آنجا ایستاد تا زمانی که بتواند دوباره از بازی خارج شود.

او گفت:

من در حال تماشای پرتاب آزاد بودم و به کلی تامپسون گفتم گوش کن، پرتاب آزاد را پرتاب کن اما به عقب برنگرد و دفاع انجام نده. فقط پرتاب آزاد را انجام بده و همانجا بمان. او پرتاب آزاد را انجام داد و به عقب برگشت (می‌خندد).

این داستان ساده خلاصه‌ای از رفتار کلی تامپسون را نشان می‌دهد، او به عنوان شماره ۱۱ همیشه به خودش آسیب زد تا تیم از حضور او سود ببرد.منظورم این است که او را بشناسید، بازیکنان زیادی نیستند که کل دوران کاری خود را وقف تیم خود بکنند. اگرچه کلی تامپسون گفته است که امیدوار است بازگشتش به ترکیب گلدن استیت واریرز را تسریع ببخشد، پدرش مایچل اخیراً گفته است که این بازیکن ۲۹ ساله در اواخر فصل ۲۰-۲۰۱۹ به میادین بازخواهد گشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *