• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • کمبا واکر چگونه هشتمین پیروزی متوالی بوستون سلتیکس را رقم زد؟

کمبا واکر چگونه هشتمین پیروزی متوالی بوستون سلتیکس را رقم زد؟

پس از آن‌که دست چپ گوردون هیوارد دچار شکستگی شد، کمبا واکر مسئولیت مضاعفی را در خط هجومی تیمش بر عهده گرفت.

عملکرد خوب کمبا واکر در بوستون

کمبا واکر در کوارتر چهارم ۳ امتیاز کلیدی کسب کرد و با ۲۹ امتیاز به کار خود در این دیدار پایان داد، جیلن براون نیز ۲۵ امتیاز و ۱۱ ریباند کسب کرد تا دوشنبه شب بوستون سلتیکس بتواند با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۰۶ بر دالاس ماوریکس غلبه کند. کمبا واکر در پایان بازی گفت:

فقط تلاش می‌کنم که در بازی پرتکاپو باشم و بازی درستی به نمایش بگذارم. در تمام بازی پرتاب‌های خوبی داشتم. در کوارتر چهارم طبیعتاً ماهیت رقابت‌پذیری بازی ظاهر شد و من هر کاری که می‌توانستم برای به درون انداختن تو‌پ‌هایم در سبد انجام دادم.

مارکوس اسمارت ۱۷ امتیاز کسب کرد، دنیل سیث با ۱۱ امتیاز به کار خود پایان داد و برد وانامیکر ۱۰ امتیاز برای بوستون سلتیکس بدست آورد تا این تیم هشتمین پیروزی متوالی خود را بعد از باخت هفته اول به فیلادلفیا سونی سیکسرز بدست آورد. جیسون تاتوم ۱ پرتاب از ۱۸ پرتاب خود از فیلد را تبدیل به امتیاز کرد و برای سلتیکس فقط ۵ امتیاز کسب کرد. لوکا دانچیچ با ۳۴ امتیاز، ۹ اسیست و ۶ ریباند بهترین آمار دالاس موریکس را کسب کرد و ماکسی کلبر ۱۵ امتیاز بدست آورد و ۸ ریباند داشت. کریستاپس پورزینگیس فقط ۴ امتیاز برای دالاس ماوریکس کسب کرد. ریک کارلیزل، سرمربی دالاس ماوریکس در پایان بازی با خنده گفت:

پورزینگیس شب دشواری داشت. شما می‌دانید، از این شب‌ها باز هم خواهیم داشت. فقط باید به آن چشمک بزنید و به راه خود ادامه دهید.

پورزینگیس از این شکست شدیداً ابراز شرمندگی کرد و در پایان بازی اظهار داشت:

امشب شب بدی برای من بود. بازیکنان تا انتهای بازی جنگیدند. اگر بازی بهتری انجام می‌دادم، نتیجه می‌توانست کاملاً متفاوت باشد.

بوستون سلتیکس با انتشار بیانیه‌ای در کوارتر اول بازی اعلام کرد که گوردون هیوارد دوشنبه زیر تیغ جراحان رفت تا شکستگی دست غیرتخصصی خود را ترمیم کند. او در حین انجام بازی قبلی و در درگیری فیزیکی با لامارکوس آلدریج در سن آنتونیو آسیب دید. برد استیونس، سرمربی بوستون سلتیکس در پایان بازی اظهار داشت:

من در نیمه اول گفتم که او عمل جراحی موفقیت‌آمیزی داشت. مجبوریم تا بازیکن دیگری را جایگزین او کنیم.

کمبا واکر

بوستون سلتیکس ۲ امتیاز عقب بود تا این‌که در ۱:۳۲، ۱۱ امتیاز کسب کرد و فقط ۲ امتیاز به حریف داد تا ۱۰۱ بر ۹۴ پیش بیفتد. بعد از آن مارکوس اسمارت یک پرتاب ۳ امتیازی انجام داد. کمبا واکر ۳ پرتاب بزرگ خود را در ۱:۰۹ انجام داد. دالاس ماوریکس برای اولین بار و با حرکت تک دست تیم هارداوی در نتیجه ۸۸ بر ۸۶ از حریف پیش افتاد و قبل از این‌که آتش‌بازی کمبا واکر شروع شود دالاس ماوریکس با نتیجه ۹۲ بر ۹۰ از حریف خود پیش بود. دو تیم در نیمه اول به کسب نتیجه مساوی رضایت دادند و در ابتدای نیمه دوم بوستون سلتیکس ۱۵ امتیاز کسب کرد و فقط ۳ امتیاز به حریف داد. کمبا واکر و جیلن براؤن دو پرتاب ۳ امتیازی متوالی را انجام دادند. پس از آن لوکا دانچیچ کار خود را شروع کرد، ۹ امتیاز از ۱۱ امتیاز دالاس ماوریکس را بدست آورد تا نتیجه در پایان کوارتر سوم ۸۴ بر ۷۹ باشد.

نکات بازی

دالاس ماوریکس: کریستاپس پورزینگیس به دلیل استراحت برای جراحی زانوی چپ خود که کل فصل ۱۹-۲۰۱۸ او را تحت‌الشعاع خود قرار داد، در بازی قبلی دالاس حاضر نبود. دانچیچ در این باره گفت:

او نتوانست بازی خوبی به نمایش بگذارد، اما می‌دانید که این وضعیت برای هر بازیکن بزرگی پیش می‌آید. آن‌ها یک شب بد دارند. پس انتظار این را داشته باشید که پورزینگیس در بازی بعدی حداقل ۳۰ امتیاز بدست آورد.

بوستون سلتیکس: انس کانتر بعد از از دست دادن ۷ بازی و دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت زانوی چپ به میادین بازگشت. او در این باره گفت که کمی در این بازی احساس درد می‌کرد. دنیل سیث با مصدومیت مواجه شد و در اوایل بازی به رختکن رفت. او به نیمکت بازگشت. بوستون سلتیکس در تایم اوت کوارتر دوم یک مهمان ویژه داشت؛ پیتر فانتازییا ۱۰۳ ساله که در جنگ جهانی دوم زنده مانده بود!

بازی‌های بعدی:

دالاس ماوریکس: آن‌ها پنج‌شنبه و در شب بازگشت کریستاپس پورزینگیس به مادیسون اسکوئیر گاردن و تقابل با تیم سابقش مهمان نیویورک نیکس خواهند بود.

بوستون سلتیکس: روز چهارشنبه میزبان واشنگتن ویزاردز خواهند بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *