• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • چگونه کلیپرز و کوای لنارد شب اول کریسمس هواداران لیکرز را خراب کردند؟

چگونه کلیپرز و کوای لنارد شب اول کریسمس هواداران لیکرز را خراب کردند؟

لس آنجلس کلیپرز در نیمه دوم تیم برتر میدان بود تا لس آنجلس لیکرز را از پیش رو بردارد و از بازی در شب اول کریسمس استفاده کرد تا نشان داد که چرا در این فصل شهر لس آنجلس برای آنان است. کوای لنارد در این دیدار عملکرد درخشانی داشت.

پیروزی کلیپرز برابر لیکرز با درخشش کوای لنارد

کوای لنارد ۱۱ امتیاز از ۳۵ امتیاز خود را در کوارتر چهارم بدست آورد و ۱۲ ریباند کسب کرد تا به لس آنجلس کلیپرز کمک کند تا چهارشنبه شب با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۶ لس آنجلس لیکرز را از پیش رو بردارد. لس آنجلس کلیپرز در نیمه اول با ۱۲ امتیاز عقب بود و در کوارتر سوم این اختلاف به ۱۵ رسید و در ۶:۳۹ مانده به پایان بازی اختلاف به ۷ امتیاز کاهش یافت. داک ریورز، سرمربی لس آنجلس کلیپرز در پایان بازی اظهار داشت:

وقتی اوضاع وفق مراد شما پیش نمی‌رود مجبورید تلاش خود را ادامه دهید و ما امشب با این تلاش به نتیجه رسیدیم.

کوای لنارد در شب کریسمس رکوردی تاریخی برای خود زد و به دهمین بازیکن تاریخ NBA تبدیل شد که حداقل ۳۵ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۵ پاس گل در تاریخ ۲۵ دسامبر کسب می‌کند. مونترزل هرل به عنوان یار تعویضی ۱۸ امتیاز کسب کرد، پال جرج ۱۷ امتیاز بدست آورد و کلیپرز در استپلز سنتر آمار ۱۵ پیروزی و ۲ شکست را به جای گذاشت. لو ویلیامز، گارد لس آنجلس کلیپرز در پایان بازی گفت:

ما فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم. فکر می‌کنتم امشب ۵ یا شش امتیاز بدست آوردم و این نتیجه گویای ساختار این تیم است. این بازیکنان در هر شب بازی متفاوتی از خود نشان می‌دهند.

کایل کوزما با ۲۵ امتیاز بیشترین امتیاز لیکرز را بدست آورد و لبران جیمز ۲۳ امتیاز، ۱۰ پاس گل و ۹ ریباند به نام خود ثبت کرد و آنتونی دیویس ۲۴ امتیازی شد. لس آنجلس لیکرز ۴ بازی متوالی است که می‌بازد. ویلیامز ۲ پرتاب آزاد موفق انجام داد تا در ۳:۲۹ مانده به پایان بازی کلیپرز با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۰۳ از لیکرز پیشی بگیرد. لنارد که با پرتاب سه امتیازی خود موجب شد کلیپرز ۷ امتیاز متوالی کسب کند و در ۵:۱۴ مانده به پایان بازی در امتیاز ۱۰۱ با لیکرز مساوی کند و پس از آن چهار پرتاب آزاد لحظه آخری را به درون سبد فرستاد.

کوای لنارد لبران جیمز

آنتونی دیویس پس از پایان بازی گفت:

آن‌ها بیشتر مشتاق پیروزی بودند. در لحظات پایانی بازی اشتباهات بسیار زیاد و در دو سمت زمین خطاهای ذهنی داشتیم. در کوارتر چهارم خطاهای زیادی انجام دادیم و این موجب شد آن‌ها به ما نزدیک شوند. خودمان این پیروزی را به آن‌ها تقدیم کردیم.

لس آنجلس لیکرز این شانس را داشت تا در ثانیه‌های پایانی بازی را به تساوی بکشاند اما تصاویر ویدئویی خطای لبران جیمز را نشان داد. لبران جیمز در پایان بازی گفت:

این بازی نباید این‌گونه تمام می‌شد. منظورم این است که این بازی برزگی است و شما باید مسیر درستی را برای پیروزی در آن طی کنید اما نباید در این بازی می‌باختیم.

نکات بازی:

لس آنجلس کلیپرز: لو ویلیامز۶ امتیاز و ۷ ریباند کسب کرد. لس آنجلس کلیپرز در زمینه ریباند با حساب ۵۰ بر ۴۲ بر لیکرز برتری یافت.

لس آنجلس لیکرز: کایل کوزما ۱۵ امتیاز در کوارتر اول بدست آورد و ۵ پرتاب موفق از ۷ پرتاب داشت که شامل ۳ پرتاب موفق از ۴ پرتاب سه امتیازی بود. نیمکت‌نشینان لس آنجلس لیکرز ۴۹ امتیاز بدست آوردند و در طرف مقابل تیم ذخیره کلیپرز ۳۶ امتیاز کسب کرد. لبران جیمز برای چهاردهین بار در روز کریسمس بازی کرد که بعد از کوبی برایانت با ۱۶ بازی در این روز در رده دوم از این حیث قرار دارد.

لو ویلیامز درباره بازی ضعیف لس آنجلس کلیپرز در نیمه اول اظهار داشت:

ما در نیمه اول افتضاح بودیم. سه بازی متوالی است که با ۱۵ امتیاز اختلاف عقب می‌افتیم.

بازی بعدی:

لس آنجلس کلیپرز: شنبه شب از یوتا جاز پذیرایی خواهد کرد.

لس آنجلس لیکرز: شنبه شب در پورتلند مهمان پورتلند بلیزرز خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *