کوون لونی می‌تواند با پذیرش نقش‌های بزرگ در گلدن استیت به پیشرفتش ادامه دهد

ترکیب گلدن استیت واریرز از سال قبلش کاملاً متفاوت است. حالا کوون لونی می‌تواند با پذیرش نقش‌های بزرگتر در واریرز به پیشرفت خود ادامه دهد.

کوون لونی می‌تواند نقش های بزرگتری در گلدن استیت بپذیرد

گلدن استیت با مصدومیت کلی تامپسون و بدون بازیکنان تأثیرگذار فصل قبل خود، کوین دورانت، آندره ایگودالا و شان لیوینگستون به عصر جدیدی در در چیس سنتر پای می‌گذارد. همینطور که گلدن استیت واریرز دوران پیش‌فصل خود را سپری می‌کند به بازیکنان جدید این تیم نگاهی خواهیم انداخت.

این قسمت؛ کوون لونی: قرارداد سه ساله، ۱۵ میلیون دلار

فصل گذشته با توجه به این که دریموند گرین در طول فصل با انواع و اقسام مصدومیت‌ها روبرو بود و دمارکوس کازینز دوران بهبود مصدومیت پارگی آشیل خود را می‌گذراند، کوون لونی به عنوان ثابت‌ترین بازیکن جلوی زمین برای گلدن استیت واریرز ظهور کرد. اگرچه کوون لونی میانگین ۶.۳ امتیاز و ۵.۲ ریباند در هر بازی را به نام خود ثبت کرد، این بازیکن به پیشرفت خود ادامه داد تا یکی از بهترین مدافعان گلدن استیت واریرز باشد. توانایی او در گارد با چندین موقعیت مکانی برای صعود بعد از فصل عادی گلدن استیت، مخصوصاً در جریان راند دوم پلی آف لیگ NBA مقابل هیوستون راکتس حیاتی بود.اما در مقابل تورنتو رپترز در بازی دوم فینال NBA، در پی یک کش و قوس با کوای لنارد دچار مصدومیت شکستگی غضروف ضلعی شد. او فقط یک بازی را از دست داد و بقیه بازی‌ها را با یک شانه باندپیچی شده در درون میدان حاضر بود. در جریان حضور گلدن استیت واریرز در مرحله پلی آف، استیو کر، مربی واریرز، کوون لونی را بخشی اساسی از تیم خود خواند. اما، عملکرد بعد از فصل عادی لونی این ترس را در دل سازمان واریرز انداخت که شاید او با یک مبلغ نجومی این تیم را ترک کند.

گلدن استیت کوون لونی

هنگامی که کوون لونی یک توافق سه ساله به ارز ۱۵ میلیون دلار با گلدن استیت واریرز انجام داد این نگرانی مرتفع شد. این تصمیم به لطف ملاقات جائو لاکوب، مالک واریرز با این بازیکن اتخاذ شد.

استیو کر، طی مصاحبه‌ای با بی آریا مونته پوله از NBC Sports گفت امیدوار است کوون لونی در هر بازی ۳۰ دقیقه در زمین مسابقه باشد و حتی دقت پرتاب خود را به سمت پرتاب‌های سه امتیازی رهنمون سازد.

استیو کر، مربی گلدن استیت واریرز درباره کوون گفت:

با تمام خروجی‌هایی که داشتیم چشم امید من به کوون است، او حالا یکی از بهترین بازیکنان ماست و یکی از بچه‌هایی است که هر شب و هر شب می‌توانیم روی بازی او حساب باز کنیم.

اگرچه کوون لونی با مهارت دفاعیش شناخته می‌شود، اما بیشتر طول عمر بازی خود را به عنوان یک بازیکن امتیازآور گذرانده است. در جریان فعالیت دبیرستانی‌اش، لونی در دبیرستان الکساندر همیلتون میلواکی میانگین ۲۷.۹ امتیاز، ۱۲.۷ ریباند، ۷ اسیست و ۸ بلاک را در هر بازی به عنوان گارد به نام خود ثبت کرد. قبل از اینکه به این بیاندیشیم پیشرفت بازی این بازیکن می‌تواند رنگ واقعیت به خود بگیرد، او باید مصدومیت شکستگی سینه خود را درمان کند. براساس گزارشات رسانه‌های لیگ، لونی در حال ریکاوری این مصدومیت است و انتظار می‌رود هفته آینده این مصدومیت بهبود یابد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *