تیم بروکلین نتس خواستار امضای قرارداد با کوین دورانت ، ستاره گلدن استیت است

احتمالاً باید تابستان داغی را برای باشگاه بروکلین نتس متصور باشیم. این تیم خواستار حضور کوین دورانت و کایری اروینگ در تیم خود است.

کوین دورانت مدنظر تیم بروکلین نتس است

دو فوق ستاره تیم های گلدن استیت وریرز و بوستون سلتیک که در فصل ۱۹-۲۰۱۸ رقابت های NBA خوش درخشیدند. اما چه عواملی می تواند بروکلین را امیدوار به جذب کوین دورانت به صورت آزاد نماید؟ ممکن است پاسخ این سوال، دی آندره جردن باشد. «مارک استین» مقاله نویس ستون ورزشی روزنامه نیویورک تایمز دراین باره می‌نویسد:

بروکلین نتس در حال بررسی تمام راه های ممکن برای امضای قرارداد با کوین دورانت، دوست صمیمی دی آندره جردن به صورت بازیکن آزاد است. منابع خبری ما در لیگ NBA می گویند که این تیم در ادامه نیم نگاهی نیز به حضور کایری اروینگ ستاره ناراضی تیم بوستون سلتیک در نتس را دارد. آن ها حتی به حضور اروینگ بیشتر امیدوارتر هستند تا دورانت.

کوین دورانت

اگر جردن بتواند دورانت را برای بازی در بروکلین راضی کند، این برای هواداران و مدیریت نتس فوق العاده خواهد بود. این بازیکن تمایل زیادی دارد تا در صورت حضورش در بروکلین نتس هم دورانت و هم اروینگ با این باشگاه قرارداد خود را به امضا برسانند. باشگاه بروکلین برای پست سنتر نیاز دارد تا بازیکنی را در کنار «جارت آلن» داشته باشد و چه بهتر که این بازیکن همانند «اِد دیویس» به صورت آزاد به این تیم بپیوندد. آن ها برای پیشبرد هدفشان می توانند از بازیکن بزرگی چون دی آندره جردن استفاده کنند. هرچند جارت آلن به خوبی توانسته در پست سنتر در بروکلین جا بیفتد اما به هر حال حضور بازیکن دیگری به عنوان رقیب او در این پست، می‌تواند هم به انگیزه بیشتر او و هم نتس کمک کند. جردن ۱۰ سال موفق را در لس آنجلس کلیپرز گذراند و پس از آن بود که در فصل گذشته به دالاس موریکس پیوست. او به هیچ وجه در موریکس موفق نبود و به همین دلیل در فصل جدید به نیویورک نیکس پیوست. تیم بروکلین نتس با حقوق سالیانه ۵ میلیون دلار می تواند گزینه جذابی برای این بازیکن به حساب آید و او را ترغیب به حضور در نتس نماید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *