کوین دورانت: گاهی از بسکتبال NBA متنفر می شوم

بسکتبال nba-ستاره بسکتبال nba

کوین دورانت ستاره جدید تیم بروکلین نتس و بسکتبال NBA در جدیدترین مصاحبه خود با وال استریت ژورنال در خصوص مسائل مختلفی از جمله تاثیر تجارت و سیاست بر ورزش و بسکتبال و همچنین دوران حضورش در اوکلاهاما تاندر صحبت کرده است.

کوین دورانت می گوید بعد از جدایی از تاندر رفتار مناسبی با من نشد

کوین دورانت ستاره سی ساله بروکلین نتس که دو قهرمانی لیگ بسکتبال NBA را در کارنامه دارد در سال 2016 اوکلاهاما تاندر را به مقصد گلدن استیت وریرز ترک کرد. این در حالی است که دورنت در شهر اوکلاهاما فعالیت های گسترده ای در زمینه کارهای خیریه داشت.

کوین دورانت در این خصوص گفته است:

وقتی قصد ترک تاندر را داشتم مردم به خانه من آمدند و در و دیوار خانه را با اسپری رنگ کردند. آنها لباس های من در اوکلاهاما را آتش زدند و من را دیوانه خطاب می کردند. وقتی تاندر را ترک کردم می خواستم باز هم به شهر اوکلاهاما برگردم جزئی از سازمان باشم و به کارهای خیریه ادامه دهم اما به هیچ کس اعتماد نداشتم و رفتار خوبی با من صورت نگرفت. با هیچ یک از سازمان ها و حتی شرکت جنرال موتورز نتوانستم صحبت کنم و این در حالی است که حتی زمانی که در حال ترک اوکلاهاما بودم رابطه خوبی با آنها داشتم.

کوین دورانت

کوین دورانت که سابقه حضور در 10 مسابقه آل استار و یک عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ بسکتبال NBA و دو عنوان ارزشمندترین بازیکن فینال لیگ را در کارنامه دارد، در خصوص فعالیت های تجاری بازیکنان نیز گفت:

 بعضی روزها از این لیگ متنفر می شوم. از این که بازیکنان تا این حد تجارت را وارد این ورزش می کنند. این موضوع می تواند در ذهنیت و نگرش آنها تغییر ایجاد کند. بعضی اوقات دوست ندارم در کنار مدیران و سیاست مدارانی باشم که در این اطراف هستند .از این کار متنفرم

کوین دورانت پس از 3 فصل موفق به همراه گلدن استیت در بسکتبال NBA که با 2 عنوان قهرمانی نیز همراه بود، تابستان امسال با امضای قراردادی 4 ساله به عضویت بروکلین نتس در آمد. تیم نیویورکی در نقل انتقال بزرگ دیگر، کایری اروینگ را نیز به خدمت گرفته است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *