• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • اوان فورنیر، تکیه‌گاه اورلاندو مجیک برای ثبت ادامه تیره روزی‌های گلدن استیت

اوان فورنیر، تکیه‌گاه اورلاندو مجیک برای ثبت ادامه تیره روزی‌های گلدن استیت

تحول اوان فورنیر در فصل جدید بسکتبال NBA موجب شد تا اورلاندو مجیک تیم پیروز مسابقه باشد.

پیروزی اورلاندو مجیک با درخشش فورنیر

اوان فورنیر با ۳۲ امتیاز، بیشترین امتیاز دوران بازیگری خود را کسب کرد تا اورلاندو مجیک شنبه شب بتواند با نتیجه ۱۰۰ بر ۹۶ مقابل گلدن استیت واریرز به پیروزی برسد. فورنیر که پرتاب‌های ضعیفی در فصل قبل داشت، در این بازی ۱۳ پرتاب موفق از ۲۱ پرتاب را تجربه کرد که ۶ پرتاب موفق از ۱۰ پرتاب ۳ امتیازی را شامل می‌شد. بهترین پرتاب او در ۹.۳ ثانیه مانده به پایان بازی بود که مجیک با آن پرتاب ۹۸ بر ۹۵ از واریرز پیش افتاد. فورنیر توسط دریموند گرین، بهترین مدافع فصل قبل بسکتبال NBA یارگیری نفر به نفر شده بود. او گرین را با یک دریبل کنار زد و این کار را در حضور دیواره دفاعی واریرز ادامه داد تا توپ را به درون سبد بیاندازد و نتیجه را ۹۸ بر ۹۵ سازد. استیو کلیفورد، سرمربی اورلاندو مجیک پس از پایان بازی اظهار داشت:

این یک بازی فوق‌العاده بود. او فقط برای ما امتیاز معمولی به ارمغان نیاورد امتیازات او تأثیرگذار بودند. منظورم ۳۲ امتیاز از ۲۱ پرتاب بود، این یک هجوم مؤثر نام دارد.

اوان فورنیر در پایان بازی گفت:

این یک پیروزی بزرگ بود. فرصت بیشتری برای من و مربی من وجود دارد. تلاش می‌کنم تا بازی درستی را به نمایش بگذارم.

ترنس روس به عنوان یک بازیکن تعویضی به میدان آمد و برای اولاندو مجیک ۱۹ امتیاز کسب کرد. اورلاندو در زمینه پرتاب با ۴۲.۵% پرتاب موفق ضعیف عمل کرد اما ترکیب پرتاب‌های اوان فورنیر و دفاع تیم موجب شد این پیروزی را بدست آورد. جاناتان ایساک ۱۴ امتیاز و ۱۱ ریباند به نام خود ثبت کرد و مارکله فالتز ۱۴ امتیاز و ۹ پاس گل به اندوخته‌های اورلاندو مجیک افزود. گلن رابینسون با ۱۹ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن گلدن استیت واریرز بود و اریک پاسکال ۱۷ امتیاز و الک برکس ۱۵ امتیاز برای واریرز بدست آوردند. تمامی ۵ بازیکن ترکیب اصلی واریرز امتیازاتشان دو رقمی شد اما برای پنجمین بار در شش بازی اخیر خود شکست خوردند.

اورلاندو مجیک

گلدن استیت با پرتاب ۳ امتیازی برکس در ۳۳ ثانیه پایانی اختلاف را کاهش داد و نتیجه را به ۹۶ بر ۹۵ رساند و در ۹.۷ ثانیه مانده به پایان بازی اوان فورنیر کار را تمام کرد. برکس یک پرتاب آزاد دیگر انجام داد تا اختلاف را به دو امتیاز برساند و یک تلاش دیگر هم داشت اما نتوانست پرتاب ۳ امتیازی خود را در ثانیه پایانی تبدیل به امتیاز کند. دو پرتاب آزاد آرون گوردون اختلاف امتیاز پایانی را به ۴ امتیاز رساند. استیو کر، سرمربی گلدن استیت واریرز پس از پایان بازی گفت:

امشب جنگ واقعاً خوبی را شاهد بودیم. قادر بودیم که رقابت کنیم و مانند دیوانه‌ها دفاع کردیم. ما نتوانسته بودیم چنین بازی را در بازی‌های ابتدایی این فصل به نمایش بگذاریم بنابراین پیشرفت داشتیم.

کوارتر چهارم، زمان تعقیب و گریرز بود و هیچ یک از دو طرف نتوانسته بودند اختلافی بیشتر از ۳ امتیاز را رقم بزنند تا اینکه راس یک پرتاب ۳ امتیازی انجام داد و حساب کار در ۱:۲۳ مانده به پایان به ۹۳ بر ۸۹ تبدیل شد. هنگامیکه خم بیرچ دو پرتاب آزاد انجام داد اورلاندو مجیک این اختلاف را به عدد ۶ افزایش داد و گلدن استیت واریرز نتوانست دیگر برتری را از آن خود کند. واریرز ۳ پرتاب از ۴ پرتاب آزاد خود را تبدیل به امتیاز کردو برکس در ۳۳ ثانیه مانده به پایان بازی نتیجه را به ۹۶ بر ۹۵ تغییر داد. از این زمان دیگر گلدن استیت نتوانست این ماراتن را ادامه دهد.

نکات بازی

گلدن استیت واریرز: این تیم در ۱۱ دیدار از ۱۲ بازی قبلی خود با اورلاندو مجیک به پیروزی رسید. اریک پاسکال، بازیکن فصل اولی این تیم در ۱۰ بازی متوالی موفق شد امتیازاتش را دو رقمی کند و اکنون میانگین ۱۸.۶ امتیاز را در اختیار دارد. جردن پول، دیگر بازیکن فصل اولی واریرز که در بازی قبلی با ۲۰ امتیاز بیشترین امتیاز دوران بازیگری‌اش را بدست آورده بود در این بازی هیچ یک از ۸ پرتاب فیلد او تبدیل به امتیاز نشدند و فقط یک امتیاز کسب کرد.

اورلاندو مجیک: الفاروق امینو به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو تا مدت نامشخصی نمی‌تواند در میادین حاضر شود. اورلاندو مجیک تا اینجای فصل نتوانسته ۵۰ درصد پرتاب موفق داشته باشد.

بازی بعدی:

گلدن استیت واریرز: روز دوشنبه مهمان آتلانتا هاکس خواهند بود.

اورلاندو مجیک: چهارشنبه به مصاف واشنگتن ویزاردز می‌روند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *