• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • بررسی وضعیت پست پوینت گارد نیویورک نیکس در شکست برابر بروکلین نتس

بررسی وضعیت پست پوینت گارد نیویورک نیکس در شکست برابر بروکلین نتس

بامداد روز شنبه، نیویورک نیکس در ترکیب استارترهای خود یک پوینت گارد واقعی را در اختیار داشت اما آنها بازی را با همان تعداد پرسش‌هایی به‌پایان رساندند که در ابتدا درباره مشکل این تیم در پست گارد رأس مطرح شده بود.

بررسی پست پوینت گارد نیویورک نیکس

الفرید پیتون در بازی برابر رقیب همشهری نیکس یعنی بروکلین نتس بازی را از ابتدا آغاز کرد اما زمانی که کار برای نیکس سخت شد، مربی تیم یعنی دیوید فیزدیل بازیکن روکی خود، آر.جی برت را در پست پوینت گارد بازی داد و آلونزو تریر و همچنین وین الینگتون نیز در بازی از بک‌کورت به او ملحق می‌شدند. نتیجه این شد که نیکس به تکمیل کامبک نزدیک شد اما در نهایت در استادیوم خانگی حریف یعنی بارکلیز سنتز با حساب ۱۱۳-۱۰۹ شکست خورد. فیزدیل درباره جستجو برای یک پوینت گارد خوب برای تیمش و اینکه در آینده چه چاره‌ای برای این مشکل خواهد اندیشید گفت:

حل این مشکل بسیار دشوار است. ما فیلم بازی را مجدداً نگاه خواهیم کرد. روز یکشنبه یک بازی داریم و شما به‌زودی متوجه خواهید شد که چه اتفاقی قرار است رخ بدهد.

نیویورک نیکس حالا با احتساب بازی امروز سه شکست از سه بازی اول خود در فصل جدید را تجربه کرده و فیزدیل برخلاف گفته‌های خود امروز نیز نتوانست مشکل تیمش را حل کند. نیکس در بازی برابر نتس با مشکل گردش توپ روبه‌رو شده بود و بازیکنان تیم ۱۷ اسیست در مقابل ۲۶ ترن اور ثبت کرده بودند. آنها در کوارتر آخر بازی برابر بروکلین برای مدت سه دقیقه و چهل و یک ثانیه هیچ امتیازی کسب نکردند. در همین حین توپ سه بار توسط بازیکنان نیکس لو رفت و کایری اروینگ، پوینت گارد جدید نتس توانست ارزش‌های خودش را نشان بدهد و برای تیمش امتیاز کسب کند. الفرید پیتون که در دیدار اول لیگ کار را از روی نیمکت آغاز کرده بود و در بازی دوم توانست اعتماد فیزدیل را جلب کند، در طول ۲۴ دقیقه بازی برابر نتس، ۱۰ امتیاز، چهار ریباند، دو اسیست و دو ترن اور ثبت کرد. پیتون در کوارتر چهارم اصلاً بازی نکرد و وظیفه گردش توپ در پست پوینت گارد به آر.جی برت منتقل شد، بازیکنی که در حالت عادی یک شوتینگ گارد است.

نیویورک نیکس

برت که کار خود در این بازی را با کسب ۱۶ امتیاز، ۶ توپ‌ربایی، ۵ ترن اور، ۳ اسیست و ۳ ریباند به‌پایان رساند پس از بازی به خبرنگاران گفت:

حضور در پست گارد رأس خوب بود. احساس می‌کنم قادر به انجام این کار هستم. مربی به من اعتماد دارد. او اعتقاد زیادی به بازی من دارد.

برت در زمان حضور خود در زمان نبرد یک در برابر یک مقابل کایری اروینگ را تجربه کرد و در ابتدای کوارتر چهارم در بک‌کورت با تریر که بهترین بازیکن تیم در آن شب بود همکاری داشت. تریر ۲۲ امتیاز، چهار ترن اور، سه ریباند و دو اسیست ثبت کرد. نتیجه این همکاری بازگشت نیویورک نیکس به بازی بود. زمانی که تریر در حالی که شش دقیقه و چهل و سه ثانیه به پایان بازی وقت مانده بود مرتکب پنجمین خطای خود شد. وین الینگتون، شوتینگ گارد باتجربه تیم از نیمکت وارد زمین شد و توانست شوت‌های راه دور خوبی بزند. فیزدیل در رابطه با این مقطع از بازی گفت:

این چند نفر ما را به بازی بازگرداندند. در آن مقطع ما دفاع کردیم، توپ را به گردش درآوردیم و شوت‌های خوبی نیز زدیم.

در همین حین، سه پوینت گارد واقعی تیم که در بازی‌های پیش‌فصل برای کسب جایگاه در میان استارترهای تیم در فصل جاری رقابت داشتند تا الان حضوری کمرنگ داشته‌اند. در بازی برابر نتس، دنیس اسمیث جونیور در تمام نیمه اول تنها چهار دقیقه و سی و یک ثانیه در زمین حضور داشت و از چهار شوت خود هیچکدام را وارد سبد نکرد و تنها یک امتیاز و یک اسیست داشت. فرانک تیلیکینا نیز اصلاً بازی نکرد. حال باید دید فیزدیل در دیدارهای آینده چه فکری به‌حال تیمش خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *