• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • سومین پیروزی متوالی گلدن استیت مقابل هیوستون بدست آمد

سومین پیروزی متوالی گلدن استیت مقابل هیوستون بدست آمد

دی آنجلو راسل

دامیان لی برای تمامی مصدومان این فصل گلدن استیت واریرز پیام تازه‌ای داشت.

پیروزی گلدن استیت برای هیوستون

لی ۲۲ امتیاز و ۱۵ ریباند (بیشترین ریباند دوران بازیگری) کسب کرد، دریموند گرین ۱۶ پرتاب موفق از ۲۰ پرتاب خود در نیمه دوم داشت و واریرز موفق شد چهارشنبه شب هیوستون راکتس را با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۰۴ از پیش رو بردارد. دامیان لی در پایان بازی اظهار داشت:

از پیروزی خوشحالم اما فکر می‌کنم هنوز مواردی وجود دارد که باید در آن‌ها بهتر باشم تا بتوانم خود را به عنوان یک بازیکن NBA در نظر بگیرم.

دی آنجلو راسل ۲۰ امتیاز بدست آورد و گلن رابینسون ۱۸ امتیاز کسب کرد تا به واریرز کمک کنند سومین پیروزی متوالی خود را تجربه کند و به ۴ پیروزی متوالی هیوستون راکتس پایان بخشد. گلدن استیت رکورد این فصل خود را به ۸ پیروزی و ۲۴ باخت ارتقا داده است. استیو کر، سرمربی گلدن استیت واریرز در پایان این بازی اظهار داشت:

احتمالاً تا پایان فصل بازی بزرگتر از این دیدار را تجربه نخواهیم کرد. یک بازی تلویزیون ملی مقابل هیوستون راکتس. این بازی معنای زیادی برای ما داشت.

راسل وستبروک ۳۰ امتیاز و ۱۰ ریباند برای هیوستون راکتس بدست آورد. جیمز هاردن ۲۴ امتیاز و ۱۱ پاس گل بدست آورد و دانوئل هؤس جی آر نیز در این بازی ۱۸ امتیازی شد. هاردن در پایان بازی گفت:

ما فرصت‌های بزرگ زیادی داشتیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

راسل وستبروک نهمین بازی خود با کسب حداقل ۲۰ امتیاز را تجربه کرد. مایک دی آنتونی سرمربی هیوستون راکتس در پایان بازی گفت:

به هر دلیلی که بود در این بازی نتوانستیم پیروز شویم. خیلی بد است که بدون الهام‌بخشی و انرژی همیشگی خود بازی کردیم.

گلدن استیت

دریموند گرین نیز ۱۱ ریباند بدست آورد و در پایان گفت:

این فصل سخت‌کوشی ما است. این‌که در روز کریسمس باشی و مقابل یک تیم بسیار خوب پیروز شوی احساس خوبی دارد.

کای باؤمن با لی اوپ خود موجب شد در کوارتر چارم گلدن استیت واریرز با نتیجه ۹۲ بر ۸۷ از حریف پیش بیفتد. استیو کر در پایان بازی گفت:

این بازی برای ما حکم یک فرصت را داشت. فکر می‌کنم هواداران دیدند که تا چه اندازه بازیکنان من سخت‌کوش ظاهر شدند. همه از این‌که در روز کریسمس پیروز شدند احساس فوق‌العاده‌ای دارند.

بعد از اینکه هیوستون راکتس در اواسط کوارتر اول با ۸ امتیاز اختلاف عقب افتاد در ۱۳ دقیقه بعدی‌اش ۴۸ امتیاز کسب کرد و ۱۷ امتیاز به حریف داد تا حساب کار ۵۳ بر ۴۰ شود. دی آنجلو راسل یک پرتاب موفق انجام داد تا واریرز حساب کار را به ۶۸ بر ۶۴ تبدیل کند. دی آنتونی اظهار داشت:

ما در نیمه اول با ۱۳ امتیاز جلو بودیم و به برخی از دلایل خطا بر روی آن‌ها را شروع کردیم و آن‌ها را به محوطه جریمه خود کشاندیم که برای ما هزینه داشت.

نکات بازی:

هیوستون راکتس: سابو سفولوشیا دومین بازی متوالی خود را به دلیل بیماری از دست داد.

گلدن استیت واریرز: رابینسون بعد از از دست دادن بازی دوشنبه شب مقابل مینسوتا تیمبرولوز به دلیل مصدومیت در این دیدار به بازی گرفته شد. کوین لونی به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *