• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • پنجمین شکست متوالی گلدن استیت با درخشش یاران لوک والتون

پنجمین شکست متوالی گلدن استیت با درخشش یاران لوک والتون

بسکتبال NBA

گلدن استیت برابر ساکرامنتو کینگز شکست خورد تا باخت های متوالی خود را ادامه دهد.

ادامه شکست های گلدن استیت

ترور آریزا درباره پاهای خود می‌گوید:

این پاها مثل لاستیک صاف شده است. پاهای من دیگر مانند قبل نشد.

دی آرون فاکس ۲۱ امتیاز و ۷ پاس گل بدست آورد، بادی هیلد نیز ۲۱ امتیاز کسب کرد و ساکرامنتو کینگز دوشنبه شب توانست با نتیجه ۱۱۱ بر ۹۸ مقابل گلدن استیت واریرز به پیروزی برسد. ترور آریزا با ۱۸ امتیاز بیشترین امتیاز فصل خود را بدست آورد و شش ریباند نیز برای ساکرامنتو کینگز داشت و هریسون بیرنز نیز ۱۸ امتیاز کسب کرد. ساکرامنتو کینگز در لحظاتی با اختلاف ۳۱ امتیاز پیش بود تا برای دومین بار در یازده بازی اخیر چنین برتری را رقم بزند و اجازه داد تا لوک والتون به اکثر بازیکنان ترکیب ابتدایی‌اش در کوارتر چهارم استراحت بدهد. لوک والتون پس از پایان بازی اظهار داشت:

ما امشب ثبات بیشتری داشتیم. به آنچه که از نظر هجومی می‌خواستیم ادامه دادیم. بهتر شده‌ایم و امشب پیشرفت‌هایی داشتیم.

این دومین پیروزی ساکرامنتو کینگز مقابل گلدن استیت واریرز در فصل جاری است. آن‌ها در ۱۵ دسامبر نیز گلدن استیت واریرز را با نتیجه ۱۰۰ بر ۷۹ از پیش رو برداشته بودند. ترور آریزا ۷ پرتاب موفق از ۹ پرتاب خود داشت. او ۵ پرتاب از ۶ پرتاب اول خود را به درون سبد فرستاد که شامل ۲ پرتاب سه امتیازی و ۲ دانک بود تا ساکرامنتو کینگز شروع سریعی در این بازی داشته باشد. آریزا برای دومین بازی متوالی ۳۲ دقیقه در زمین حاضر بود. ترور آریزا در پایان بازی اظهار داشت:

احساس می‌کنم امشب تا حدودی در فرم نرمال خودم ظاهر شدم. برخی اوقات شما فقط باید از خودگذشتگی داشته باشید. امشب من چند پرتاب انجام دادم و این پرتاب‌ها به درون سبد رفت.

گلن رابینسون ۱۶ امتیاز و ۵ ریباند برای گلدن استیت واریرز کسب کرد. اوماری اسپلمن ۱۳ امتیاز و ۶ ریباند بدست آورد. گلدن استیت واریرز بعد از ۴ پیروزی متوالی حالا بدون دریموند گرین و دی آنجلو راسل ۵ شکست متوالی را در بازی‌های اخیر تجربه کرده است. گلن رابینسون در پایان بازی اظهار داشت:

وقتی به چند پرتاب و توپ‌هایی نیاز داشتیم که به درون سبد بروند، چند پرتاب اندک داشتیم. واقعاً به یکدیگر اطمینان نداریم. این واقعیت این تیم است که باید تا آنجا که می‌توانیم سخت‌کوش باشیم و در زمین به یکدیگر اطمینان داشته باشیم.

گلدن استیت

استیو کر، سرمربی گلدن استیت واریرز بعد از مواجه شدن مکرر با اخطارهای فنی جیسون گلدنبرگ در اواخر کوارتر دوم از بازی اخراج شد. استیو کر بعد از دریافت اخطار فنی دوم قبل از ترک زمین با عصبانیت به درون زمین رفت و روی سر گلدنبرگ داد کشید. ساکرامنتو کینگز در نیمه اول با ۱۶ امتیاز پیش افتاد و سپس در کوارتر سوم ۸ پرتاب سه امتیازی موفق داشت تا اختلاف امتیاز را زیاد کند. بادی هیلد و کوری جوزف پرتاب‌های سه امتیازی متوالی انجام دادند و هری گایلز نیز متعاقب آنان یک پرتاب موفق داشت تا نتیجه ۸۳ بر ۵۲ شود.

نکات بازی:

گلدن استیت واریرز: وقتی استیو کر از زمین بازی اخراج شد، مایک براؤن، دستیار او مسئولیت هدایت تیم را بر عهده گرفت. گلدن استیت واریرز ۵ پرتاب موفق از ۲۶ پرتاب سه امتیازی خود داشت. دریموند گرین (مصدومیت از مچ پای چپ) و دی آنجلو راسل (مصدومیت شانه راست) در این بازی نتوانستند حاضر باشند.

ساکرامنتو کینگز: بوگدان بوگدانوویچ (مصدومیت از ناحیه مچ) در این بازی حضور نداشت. ساکرامنتو کینگز از سال ۲۰۱۷ چهار دیدار خانگی خود مقابل گلدن استیت واریرز را باخته بود. گایلز در کوارتر چهارم اخطار فنی دریافت کرد. مایک بیبی، گارد سابق ساکرامنتو کینگز که ۴ فصل در ساکرامنتو دست به توپ می‌شد در کنار ویوک رانادیو، مالک تیم نشسته بود.

آن‌ها هنوز مصدومیت پای چپ مارویم لگلی، بازیکن درشت هیکل خود را از بین نبرده‌اند. ساکرامنتو کینگز ضربه دیگری خورد و ریچائون هولمز به دلیل مصدومیت از ناحیه شانه راست از بازی بیرون رفت. لوک والتون گفت ریچائون هولمز در پرواز به آریزونا تیم را همراهی خواهد کرد اما اطلاعات دیگری نداد. ریچائون هولمز ۱۳ دبل دبل به دست آورد.

بازی بعدی:

گلدن استیت واریرز: روز چهارشنبه از صدرنشین بسکتبال NBA میزبانی خواهند کرد. گلدن استیت واریرز از سال ۲۰۱۵، ۵ بازی از ۷ بازی گذشته خود را مقابل میلواکی باکس پیروز از زمین مسابقه خارج شد.

ساکرامنتو کینگز: سه‌شنبه شب مقابل فینیکس سانز صف‌آرایی خواهد کرد. فینیکس سانز ۲ بازی از ۳ بازی این فصل خود مقابل ساکرامنتو کینگز را با پیروزی پشت سرگذاشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *