• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • کار بزرگ گلدن استیت در خانه دنور ناگتس؛ پیروزی با درخشش ویگینز و پاسکال

کار بزرگ گلدن استیت در خانه دنور ناگتس؛ پیروزی با درخشش ویگینز و پاسکال

اریک پاسکال ۹ امتیاز از ۲۲ امتیاز خود را در کوارتر چهارم بدست آورد. اندرو ویگینز توانست یک دبل دبل را رقم بزند و گلدن استیت واریرز سه‌شنبه شب در یک دیدار ماراتن‌گونه توانست دنور ناگتس را با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۰۰ از پیش رو بردارد.

پیروزی گلدن استیت برابر دنور ناگتس

گلدن استیت واریرز در ۵:۰۸ دقیقه مانده به پایان کوارتر سوم با نتیجه ۷۷-۶۵ از حریف خود عقب بود. آن‌ها ۴۳ امتیاز بدست آوردند و فقط ۱۵ امتیاز به حریف دادند تا کنترل بازی را در دست بگیرند و دومین برد خود را در ۱۱ بازی اخیر جشن بگیرند. استیو کر، سرمربی گلدن استیت واریرز پس از پایان بازی اظهار داشت:

این بازی تماشایی بود. این بازیکنان بسیار بهتر شده‌اند و این‌که می‌بینید پاداش تلاش خود را می‌گیرند فوق‌العاده است.

اندرو ویگینز با ۲۲ امتیاز و ۱۰ پاس گل برای گلدن استیت واریرز به کار خود در این بازی پایان داد. دراگان بندر در آخرین روز قرارداد ۱۰ روزه‌اش ۱۴ امتیاز به دست آورد. پاسکال در پایان بازی گفت:

ما به عنوان یک گروه فوق‌العاده بازی کردیم. همه موارد درست را رعایت کردیم و به همان اندازه که نیاز داشتیم جنگنده بودیم.

ویل بارتون و پائول میلسپ هر کدام ۱۸ امتیاز برای دنور ناگتس بدست آوردند اما دنور ناگتس با این شکست رتبه دوم در کنفرانس غرب را به لس آنجلس کلیپرز تقدیم کرد. نیکولا یوکیچ ۱۶ امتیاز و ۱۳ ریباند در این بازی کسب کرد. مایکل مالون، سرمربی دنور ناگتس به تیمش هشدار داده بود که به آمار ۱۴ پیروزی و ۴۸ شکست گلدن استیت واریرز توجهی نداشته باشند. بازی واریرز با دنور ناگتس در بازی تاریخ ۱۶ ژانویه به وقت‌های اضافه کشیده شده بود. بعد از شکست مقابل آتلانتا هاکس و کلیولند کاوالیرز این سومین باخت خانگی دنور ناگتس به تیم‌های ضعیف بود.  جردن پول یک پرتاب سه امتیازی انجام داد تا کوارتر سوم با برتری گلدن استیت واریرز به پایان برسد و آن‌ها این‌گونه به استقبال کوارتر چهارم بروند.

دنور ناگتس که در کوارتر سوم تا برتری ۱۵ امتیازی نسبت به حریف پیش رفت در خانه آمار ۲۸ پیروزی و ۸ شکست را به ثبت رسانده است. آن‌ها فصل پیش با ۳۴ پیروزی و ۷ شکست در پپسی سنتر، بهترین تیم در بازی‌های خانگی NBA شناخته شدند. نکته قابل تأمل‌تر این که دنور از زمان آل‌استار بریک ۳ پیروزی و ۳ شکست در کارنامه به ثبت رسانده است. مایکال مولدر در ترکیب اصلی گلدن استیت واریرز حاضر بود و با ۱۵ امتیاز به کار خود در این بازی پایان داد. او هفته پیش قرارداد ۱۰ روزه با واریرز به امضا رساند. مولدر درباره این پیروزی اظهار داشت:

پیروزی بزرگی بود. دنور ناگتس جزو تیم‌های سطح بالای لیگ محسوب می‌شود.

گلدن استیت

نکات بازی:

گلدن استیت واریرز: دریموند گرین سومین بازی متوالی خود را به دلیل مصدومیت زانو از دست داد. کوون لونی نیز به علت مصدومیت در این بازی حاضر نبود. چیسون رندل روز سه‌شنبه قرارداد ۱۰ روزه خود را با واریرز به امضا رساند و ۱۲ دقیقه بازی کرد. او امتیازی نتوانست به دست آورد. رندل این فصل در تیم تیانجین پایونیرز چین بازی کرد. استیو کر در ۴:۰۸ دقیقه مانده به نیمه اول اخطار فنی دریافت کرد. گلدن استیت واریرز ۱۸ پرتاب سه امتیازی موفق در این بازی داشت.

دنور ناگتس: میسون پلامل ۱۶ امتیاز و ۹ ریباند بدست آورد. دنور ناگتس در ریباند برتری ۵۳ بر ۳۵ نسبت به گلدن استیت واریرز داشت. استیو کر روز چهارشنبه با استفن کری و ریک سلبرینی، مسئول پزشکی ورزشی ملاقاتی خواهد داشت تا در مورد بازگشت این بازیکن اطلاعات کسب کند. این بازگشت می‌تواند در بازی پنجشنبه مقابل تورنتو رپترز صورت گیرد. استفن کری اکثر بازی‌های این فصل را به دلیل شکستگی دست چپ از دست داد. روز دوشنبه استفن کری با سانتا کروز، تیم جی لیگ گلدن استیت واریرز به تمرین پرداخت تا آماده بازگشت به واریرز باشد.

نیکولا یوکیچ در این فصل پاس‌های تک دست بیشتری ارسال می‌کند. مالون در این بازه اظهار داشت:

این موردی است که من اکثر اوقات برای نیکولا روی آن وقت می‌گذارم. سرانجام او فهمید که چگونه این کار را انجام دهد.

این بازیکن درشت هیکل چراغ سبز مالون را برای پاس‌های ریسک‌های متوسط با درصد موفقیت بالا دریافت کرده است. مالون در همین رابطه افزود:

این مورد تلفیقی از نگرش و فداکاری نیکولا است و بازیکنان می‌دانند که در معرض پاس‌های او قرار دارند.

بازی بعدی:

گلدن استیت واریرز: پنجشنبه از تورنتو رپترز پذیرایی خواهد کرد. تیمی که در فینال فصل قبل به آن‌ها باخته بودند.

دنور ناگتس: پنجشنبه شب در خانه شارلوت هورنتس به میدان خواهند رفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *