• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • باب میرز: ۵ سال در گلدن استیت مسئولیت دارم و خسته هستم

باب میرز: ۵ سال در گلدن استیت مسئولیت دارم و خسته هستم

گلدن استیت واریرز بعد از ۵ سال حضور متوالی در فینال لیگ NBA، اعضای کلیدی تیمش را از دست داده است. باب میرز، مدیر ورزشی گلدن استیت اخیرا در پادکست تیم کاواکامی، خبرنگار The Athletic شرکت و به طور مفصل وضعیت این فصل‌های واریرز را تشریح کرد.

صحبت های باب میرز در خصوص گلدن استیت

وی در خصوص وضعیت خودش و گلدن استیت گفت:

اگر به شرایط ذهنی خود رجوع کنم چیزهایی هست که نسبت به آن آگاه هستم. من خسته هستم و خودم هم این را می‌دانم. پنج سال مسئولیت دارم و نمی‌دانم این مسئله چگونه بر مخاطبان و شنوندگان اثر می‌گذارد اما ما به عنوان کسانی که در باشگاه مشغول فعالیت هستیم این مسئله را درک می‌کنیم و وقت چندانی در هر پیش‌فصل نداریم، مستقیماً به مراسم درفت می‌رویم، مستقیماً وارد بازار نقل و انتقالات آزاد می‌شویم، من به آن به عنوان ۵ دوی ماراتن می‌نگرم که به صورت متوالی هر بار تکرار می‌شود. و در این پنجمین ماراتن شما از خود می‌پرسید می‌توانم به آخر خط برسم؟

گلدن استیت باب میرز

از باب میرز درباره دوره نقل و انتقالات آزاد سال ۲۰۱۹ شد و این که در روزهای پایانی آن چه برنامه‌ای دارد؟

من با این اطمینانی که شما دارید نمی‌دانستم کوین دورانت می‌رود یا در تیم می‌ماند. کارهای زیادی است که باید انجام دهیم و مسائل ناشناخته زیادی نیز به وجود می‌آید.

کوین دورانت یکی از بهترین بازیکنانی بود که در سه سال قهرمانی واریرز در تاریخ لیگ NBA حضور داشت و جدایی او آب سدی بر پیکره این تیم بود. اگرچه گلدن استیت واریرز با جذب دی آنجلو راسل جایگزین مناسبی برای کوین دورانت یافت، گلدن استیت هنوز هم با دنیایی از سؤالات پای به فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ NBA می‌گذارد. باب میرز در این باره می‌گوید:

فکر نمی‌کنم نزدیک شدن به فصل پیش‌رو ترسی داشته باشد، فقط وضعیت کمی تغییر کرده و همه چیز کاملاً غیرقابل پیش‌بینی هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *