• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • درس بزرگ جوردن پول و اریک پاسکال در اولین بازی آن‌ها برای گلدن استیت

درس بزرگ جوردن پول و اریک پاسکال در اولین بازی آن‌ها برای گلدن استیت

تقریباً در طول پنج دهه اخیر، تیم گلدن استیت واریرز اولین بار است که فصل خود را در سان فرانسیسکو شروع خواهد کرد و این تیم خوب می‌داند که در ترکیب خود چه جوانانی را دارد.

بازیکنان جوان گلدن استیت

باب میرز، مدیر ورزشی گلدن استیت واریرز با سه پیک درفت بر روی پرتاب‌های جوردن پول، ثبات اریک پاسکال و تعهد آلن اسمایلاگیچ شرط‌بندی کرده است. در باخت ۱۲۳ بر ۱۰۱ آن‌ها مقابل لس آنجلس لیکرز، اریک پاسکال و جوردن پول به گونه‌ای اجمالی نشان دادند که چه عملکردی می‌توانند داشته باشند. استیو کر، سرمربی گلدن استیت واریرز درباره پاسکال و جوردن می‌گوید:

فکر می‌کنم آن‌ها هر دو خوب بازی کردند. آن‌ها مهارت‌ها و توانایی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

پول عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت، ۸ امتیاز از ۱۷ امتیاز خود را در کوارتر دوم کسب کرد که یک پرتاب ۳ امتیازی نیز به همراه داشت. علیرغم این‌که فقط یک هفته در کمپ تمرینی حاضر بود، به نظر می‌رسید که او مهره قابلی در خط حمله گلدن استیت واریرز باشد. در اواسط کوارتر دوم، او یک پاس کراس کورت را از استفن کری دریافت کرد و در مقابل نیمکت گلدن استیت واریرز به هوا پرید. یک دقیقه بعد، او به سرعت توپ را در کنار دریموند گرین به خط حمله گلدن استیت واریرز برد و نتیجه‌اش یک پرتاب سه امتیازی برای این تیم بود.

در همین حال، اریک پاسکال بازی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت، او ۱۱ امتیاز کسب کرد و سه ریباند به دست آورد. قبل از انجام بازی، استیو کر توانایی اریک پاسکال را به واسطه این‌که یک گارد چند پسته است ستوده بود. در انتهای آن شب، مسئولیت‌های دفاعی او از لبران جیمز، فوروارد لس آنجلس لیکرز تا آنتونی دیویس درشت هیکل را در بر می‌گرفت. استیو کر درباره اریک پاسکال گفت:

اریک واقعاً حضور فیزیکی خوبی در بازی داشت. او یک بازیکن قدرتمند و فیزیکی است و از تقابل با بازیکنان نمی‌ترسد و می‌تواند در چندین پست دفاعی به میدان برود، بنابراین فکر می‌کنم هم او و هم جوردن پول خوب بودند.

گلدن استیت

شش ماه قبل، اریک پاسکال در سومین فینال متوالی‌ در چهار سال آخر حضورش برای ویلانوا به میدان رفت و در مقابل دفاع منطقه‌ای و ساختار بسکتبال دانشگاهی بازی کرد. در اوایل کوارتر دوم دیدار شنبه شب، لبران جیمز از نیمه زمین پاسی دریافت کرد، سه بار دریبل زد و با پاسکال سینه به سینه می‌شد. پاسکال در این باره می‌گوید:

دیوانه‌وار است. به شما می‌گویند که به بازی برو و اولین بازیکنی که باید در مقابل او گارد کنی آنتونی دیویس است. واقعاً فوق‌العاده بود که توانستم در این بازی حضور داشته باشم و مقداری زمان برد تا نشان دهم که چگونه می‌خواهم در این فصل حاضر باشم.

در حالی که اریک پاسکال در حال یادگیری درس‌های بازیکنان جوان NBA است، پول درصدد این است که به سومین گزینه امتیازآوری تیم تبدیل شود. در انتهای بازی، آمار او در پارامتر اتمپ با بازیکنان کهنه‌کار تیمش برابری می‌کرد. پول گفت:

وقتی دی آنجلو راسل و استفن کری، دریموند گرین، کلی تامپسون و یاکوب اوانز را در تیم خود داری و همه به تو می‌گویند پرتاب کن یعنی اینجایی چون می‌توانی امتیاز کسب کنی. فکر می‌کنم پرتاب کردن کار آسانی است. مشخصاً باید باهوش باشی اما اگر ذهن بازی برای این کار داری شک به دلت راه نده.

در طول تابستان، پول و پاسکال از هم جدا نمی‌شدند. قبل از انجام بازی، در زمین بازی و در یک زمان با هم کار کرده بودند. ماه قبل، آن‌ها میزبان یک کمپ بسکتبال در چابوت کالج بودند و بلاک کردن پرتاب‌ها را برای افراد حاضر در کمپ انجام می‌دادند. بعد از شکست در دیدار شنبه شب، آن‌ها در اتاق وزن‌کشی بودند و سپس به رختکن گلدن استیت واریرز رفتند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *