• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • دست گوردون هیوارد شکست؛ پیروزی تلخ سلتیکس مقابل اسپرز

دست گوردون هیوارد شکست؛ پیروزی تلخ سلتیکس مقابل اسپرز

در خلال عملکرد بسیار خوب بوستون سلتیکس در این فصل لیگ NBA، کمبا واکر، گارد رأس سلتیکس از شنیدن خبر شکستن دست گوردون هیوارد عصبانی و گیج بود.

گوردون هیوارد برابر اسپرز مصدوم شد

جیلن براون ۳۰ امتیاز کسب کرد و شنبه شب بوستون سلتیکس موفق شد با نتیجه ۱۳۵ بر ۱۱۵ بر سن آنتونیو اسپرز غلبه کند، پیروزی که تحت‌الشعاع شکستن دست گوردون هیوارد قرار گرفت. او احتمالاً یک ماه از رقابت‌ها را از دست خواهد داد و باید بر روی دست شکسته خود عمل جراحی انجام دهد. کمبا واکر در این باره گفت:

شوکه شدم. در این نوع از موقعیت‌ها خیلی سخت است که صحبت کنید. حتی نمی‌دانید گاهی اوقات چه بگویید. تا زمانی که دوباره به میادین برگردد دل‌تنگ او خواهیم بود.

کمبا واکر در دیداری که بوستون سلتیکس با هفتمین پیروزی متوالی خود، رکورد ۷ پیروزی و ۱ شکست را با آن رقم زد ۲۶ امتیاز کسب کرد. همچنین بوستون با کسب امتیاز ۳۹ در کوارتر اول و ۷۲ امتیاز در نیمه اول رکورد کسب امتیاز این فصل خود را شکست. گوردون هیوارد دومین مصدومیت سنگین خود را در جریان حضور سه ساله‌اش در بوستون سلتیکس تجربه کرد و پیروزی بوستون تحت‌الشعاع این قضیه قرار گرفت. این فوروارد فصل ۲۰۱۷ را به دلیل شکستگی پای خود از دست داد. برد استیونس، سرمربی بوستون سلتیکس پس از پایان بازی گفت:

این بار مصدومیت او به شدت مصدومیت دو سال پیش نبود. بنابراین او بازخواهد گشت. شاید برای چند هفته یا یک ماه یا کمی بیشتر از آن از میادین دور بماند.

در حالی که یک دقیقه به پایان نیمه اول زمان باقی مانده بود، دست فوروارد بوستون سلتیکس بعد از درگیری فنی با لامارکوس آلدریج شکست. هیوارد برای عکس‌برداری با اشعه ایکس از زمین بیرون رفت و تصاویر این شکستگی را تأیید کردند و او به بازی برنگشت. برد استیونس در این باره گفت:

او فردا به ملاقات دکتر خواهد رفت و به او می‌گویند که عمل جراحی لازم است انجام دهد یا خیر. به نظر می‌رسد او باید با گزینه جراحی کنار بیاید و با این کار از نظر زمانی هم شرایط بهتری خواهد داشت. باید دید که شرایط چگونه رقم خواهد خورد.

گوردون هیوارد

دمار دروزن ۲۲ امتیاز برای سن آنتونیو اسپرز به دست آورد. گرگ پوپوویچ، سرمربی سن آنتونیو اسپرز پس از پایان بازی گفت:

چیزی که مرا سورپرایز کرد این بود که بسیار غیرهجومی و غیرفیزیکی بودیم.

بوستون سلتیکس از زمان باخت به فیلادلفیا سونی سیکسرز در اولین بازی این فصل خود که با نتیجه ۱۰۷ بر ۹۳ همراه بود، شکست دیگری را تجربه نکرد. بوستون سلتیکس پس از عدم موفقیت در پرتاب‌های اول و از دست دادن ۷ امتیاز، در ادامه گام‌های برتری خود را سریعتر برداشت و با نتیجه ۱۹ بر ۳ در کوارتر اول از حریف خود پیش افتاد. هر یک از بازیکنان ترکیب اصلی بوستون سلتیکس موفق به امتیازگیری شدند که جیلن براون توانست ۷ امتیاز متوالی را از آن خود کند. گرگ پوپوویچ درخواست تایم اوت کرد و پس از گذشت ۵ دقیقه تمامی بازیکنان ترکیب اصلی خود را از بازی بیرون آورد اما این امر موجب نشد تا برتری بوستون سلتیکس فروکش کند. دمار دروزن بعد از پایان بازی گفت:

حرکت با توپ آن‌ها فوق‌العاده بود، با یکدیگر به خوبی هماهنگ بودند و ما دیر به خود آمدیم.

این برتری در کوارتر دوم هم ادامه یافت تا اینکه گوردون هیوارد مصدوم شد و از زمین بیرون رفت. هیوارد پس از آن‌که به سینه لامارکوس آلدریج زد تا از این بازیکن سن آنتونیو اسپرز عبور کند از درد به خود می‌پیچید و دست چپ خود را فشار می‌داد. جیلن براون در این باره گفت:

گوردون در این برهه از زمان بازی خوبی ارائه می‌داد و ما به کمک او در این فصل تکیه کرده بودیم. می‌دانم که بسیار دشوار است. هر وقت با این نوع از مصدومیت‌ها روبرو می‌شوید دلسرد خواهید شد.

هیوارد در ۱۵ دقیقه حضورش ۹ امتیاز و ۲ ریباند به دست آورد.

نکات بازی

بوستون سلتیکس: انس کانتر، سنتر این تیم به دلیل مصدومیت زانوی چپ خود در دیدار اول بوستون، هفتمین دیدار متوالی این تیم را از دست داد.

سن آنتونیو اسپرز: لامارکوس آلدریج در بازی‌های انجام شده مقابل بوستون سلتیکس در فصل قبل، میانگین ۴۰ امتیاز در هر بازی را بدست آورده بود اما در این بازی امتیازات او فقط به یک پرتاب سه امتیازی محدود شد. او سه پرتاب ۳ امتیازی ناموفق نیز داشت. آخرین باخت خانگی سن آنتونیو اسپرز مقابل بوستون سلتیکس به ۳۱ مارس سال ۲۰۱۱ بازمی‌گشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *