• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • یانیس آنتتوکومپو چگونه دومین باخت متوالی لس آنجلس لیکرز را رقم زد؟

یانیس آنتتوکومپو چگونه دومین باخت متوالی لس آنجلس لیکرز را رقم زد؟

یانیس آنتتوکومپو به چهره لبران جیمز و آنتونی دیویس خیره شد و درباره گذشته خود فکر کرد.

درخشش یانیس آنتتوکومپو برابر لیکرز

این بازیکن یونانی به خبرنگاران گفت:

فکر نمی‌کردم روزی در این جایگاه باشم.

او پنجشنبه شب شدیداً توجهات را معطوف به خود ساخت. آنتتوکومپو ۳۴ امتیاز و ۱۱ ریباند بدست آورد و میلواکی باکس در شب خاموش بهترین تیم این فصل بسکتبال NBA با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۴ لبران جیمز، آنتونی دیویس و لس آنجلس لیکرز را شکست داد. مدافع عنوان MVP ۷ پاس گل و ۵ پرتاب ۳ امتیازی موفق (بهترین آمار دوران بازیگری) داشت تا میلواکی باکس پس از پاره شدن نوار ۱۸ پیروزی متوالی مقابل دالاس ماوریکس در دوشنبه شب حالا به رکورد ۲۵ پیروزی و ۴ شکست برسد. یانیس آنتتوکومپو پس از پایان بازی اظهار داشت:

من بازیکن شماره ۱ نبودم، این شماره متعلق به آنتونی دیویس و لبران جیمز بود. فکر نمی‌کردم در این جایگاه باشم. تصور نمی‌کردم بالاتر از این دو بازیکن قرار گیرم. بنابراین واقعاً خوشحالم که اینجا هستم و خوشحالم که این فرآیند را طی می‌کنم و همیشه می‌خواهم بهتر باشم، کار بهتری برای تیمم انجام دهم و این است که به من لذت می‌بخشد.

لبران جیمز ۲۱ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۱۱ پاس گل برای رقم زدن هفتمین تریپل دبل این فصل خود بدست آورد و آنتونی دیویس نیز ۳۶ امتیاز و ۱۰ ریباند کسب کرد. آنتونی دیویس درباره یانیس آنتتوکومپو اظهار داشت:

به احترام او کلاه از سر برداریم و به راه خود ادامه خواهیم داد.

لس آنجلس لیکرز دومین باخت متوالی خود را تجربه کرد و به رکورد ۲۴ پیروزی و ۵ شکست نزول کرد و بخش اعظمی از آن به این دلیل بود که نیمکت این تیم ۴ امتیاز بدست آورد و نیمکت میلواکی باکس ۳۴ امتیاز! جرج هیل به عنوان یار تعویضی میلواکی باکس ۲۱ امتیاز بدست آورد. آخرین باری که ۲ تیمی قبل از تاریخ ۱ ژانویه با آماری بیش از ۲۰ پیروزی مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند سال ۱۹۸۰ بود. بوستون سلتیکس با ۲۸ پیروزی و ۸ شکست در خانه فینیکس سانز با ۳۲ پیروزی و ۸ باخت صف‌آرایی کرد و بوستون در این دیدار ۱۱۶ بر ۹۷ پیروز شد. جرج هیل در پایان بازی اظهار داشت:

مهم نیست که با چه تیمی بازی کردیم. ما با همان ذهنیت بهتر شدن در هر دو سمت زمین به میدان آمدیم و لس آنجلس لیکرز نیز شاهد پیاده شدن این ذهنیت از سوی ما بود.

آنتونی دیویس یانیس آنتتوکومپو

میلواکی باکس بعد از کوارتر اول با ۶ امتیاز اختلاف پیش افتاد و سپس کوارتر دوم را با کسب ۲۰ امتیاز و دادن فقط ۷ امتیاز آغاز کرد. آنتونی دیویس و لبران جیمز در نیمه اول روی هم رفته ۶ پرتاب موفق از ۲۰ پرتاب خود داشتند و لس آنجلس لیکرز ۱۰ بار توپ را لو داد. میلواکی باکس با برتری ۶۵ بر ۴۶ در این نیمه به رختکن رفت. لس آنجلس لیکرز در نیمه دوم ۶۸ امتیاز در مقابل ۴۶ امتیاز میلواکی باکس کسب کرد تا اختلاف امتیاز را کم کند. حالا لیکرز بعد از انجام ۵ بازی خارج از خانه در خانه خود به میدان خواهد رفت.
لبران جیمز در پایان بازی اظهار داشت:

ما به هماهنگ‌شدن ادامه خواهیم داد و همچنان وفاداری خود را ثابت خواهیم کرد. هر کس نهایت توان خود را خواهد گذاشت و در بازی‌های خارج از خانه هر کاری که از دستمان بربیاید را انجام خواهیم داد.

میلواکی باکس در مقابل دو تیم شهر لس آنجلس رکورد این فصل خود را به ۳ پیروزی متوالی و شکست‌ناپذیری ارتقا داد. آن‌ها در دیدار خانگی تاریخ ۶ دسامبر با نتیجه ۱۱۹ بر ۹۱ لس آنجلس کلیپرز را شکست داده بودند. یانیس آنتتوکومپو، ساناسیس، برادر بزرگتر و هم‌تیمی‌اش و کوستاس، برادر کوچکترشان که برای لس آنجلس لیکرز بازی می‌کند بعد از بازی پیراهن‌هایشان را با یکدیگر عوض کردند و عکس یادگاری گرفتند. یانیس آنتتوکومپو در این باره اظهار داشت:

این امری منحصربه فرد است. شما نمی‌توانید نظیر چنین چیزی را ببینید. ۳ برادر زیر یک سقف، در یک بازی کنار هم قرار می‌گیرند و پیش از آغاز بازی با یکدیگر گرم می‌کنند. احساس خوش‌بختی می‌کنیم.

نکات بازی:

لس آنجلس لیکرز: کایل کوزما به دلیل مصدومیت مچ پا از میادین دور است. فرانک ووگل، سرمربی لس آنجلس لیکرز درباره این فوروارد اظهار داشت که امیدوار است او روز شنبه در تمرینات کامل تیم شرکت کند و روز یکشنبه در دسترس باشد.

میلواکی باکس: میلواکی باکس سومین بازی خود بدون اریک بلدسوئه را انجام داد. این بازیکن در دیدار جمعه هفته گذشته مقابل ممفیس گریزلیز دچار شکستگی از ناحیه پای راست شد. انتظار می‌رود او ۲ هفته از بازی‌ها را از دست بدهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *