• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • میلواکی با همکاری یانیس آنتتوکومپو و میدلتون همچنان در نقش شکارچی است

میلواکی با همکاری یانیس آنتتوکومپو و میدلتون همچنان در نقش شکارچی است

یانیس آنتتوکومپو

میلواکی باکس هدف بزرگتری از یک فصل با آمار ۷۰ پیروزی داشت. یانیس آنتتوکومپو ۳۲ امتیاز و ۱۷ ریباند بدست آورد، کریس میدلتون ۳۰ امتیاز بدست آورد و میلواکی باکس شنبه شب موفق شد با نتیجه ۱۲۲ بر ۱۰۱ پورتلند بلیزرز را از پیش رو بردارد.

ادامه درخشش یانیس آنتتوکومپو و کریس میدلتون

اریک بلدسوئه ۲۹ امتیاز برای میلواکی باکس بدست آورد و این تیم ۱۴ پرتاب سه امتیازی موفق داشت که کریس میدلتون موفق شد هر ۴ پرتاب سه امتیازی خود را تبدیل به امتیاز کند. آنتتوکومپو با این سؤال مواجه شد که آیا میلواکی باکس ذهنیت خود را از یک شکارچی به شکارشونده تغییر داده اظهار داشت:

ما هنوز در حال شکار کردن رقبا هستیم. مشخص است که تیم‌ها می‌آیند تا بازی سختی مقابل ما ارائه دهند. اما در نهایت ما باید شکارچی باشیم. مجبوریم این ذهنیت را داشته باشیم. این همان کاری است که در حال انجام دادن آن هستیم. ۳۵ بازی را برده‌ایم و ۴۱ بازی انجام داده‌ایم. این آمار دیوانه‌کننده است.

اما کریس میدلتون این‌گونه فکر نمی‌کند و می‌گوید:

شما نمی‌تواند در فصل عادی مدال قهرمانی به گردن خود بیاویزید.

آنتتوکومپو ۱۳ امتیاز و ۷ ریباند در کوارتر اول بدست آوردو میلواکی باکس توانست سومین پیروزی متوالی خود را کسب کند. یانیس آنتتوکومپو در پایان بازی اظهار داشت:

معمولاً وقتی در یک بازی پرتلاش ظاهر نمی‌شوم در بازی بعدی با تکاپوی بیشتری حضور می‌یابم. من این را از همان زمانی که بسکتبال را شروع کردم به یاد می‌آورم و امشب هم ما همین کار را انجام دادیم.

آنتتوکومپو برای هجدهمین بار پیاپی در این فصل چندین پرتاب سه امتیازی را انجام داد، آماری که او در فصل قبل فقط در ۱۳ بازی به جای گذاشته بود. او در این باره گفت:

من راحتم اما باید بهتر شوم.

یانیس آنتتوکومپو

در کوارتر اول دامیان لیارد بهترین عملکرد خود را ارائه داد و ۱۲ امتیاز در این کوارتر بدست آورد اما میلواکی باکس بعد از کوارتر اول با نتیجه ۳۲ بر ۲۴ پیش افتاد. دامیان لیارد با ۲۶ امتیاز به کار خود در این بازی پایان داد و این در حالی بود که سی جی مک کالوم ۲۰ امتیاز و کارملو آنتونی ۱۹ امتیاز و ۱۱ ریباند بدست آورده بودند اما پورتلند برای هشتمین بار در ۱۰ بازی اخیر تن به شکست داد. لیارد پس از پایان بازی اظهار داشت:

بله، تلاش خوبی بود اما این طور نبود که فقط نشان دهیم تلاش خوبی داریم. ما نشان دادیم که پیروزی می‌خواهیم.

پورتلند بلیزرز فقط ۱۰ پرتاب موفق از ۳۶ پرتاب سه امتیازی خود داشت. میلواکی باکس چندین بار در کوارتر سوم اختلاف ۱۷ امتیازی با حریف ایجاد کرد و بعد از این کوارتر به لطف پت کونافتون برتری ۹۷ بر ۸۰ را رقم زد. یک پرتاب سه امتیازی از سوی اریک بلدسوئه برتری میلواکی باکس را به نتیجه ۱۱۶ بر ۹۴ رساند که بیشترین فاصله امتیازی آن‌ها در این بازی بود. تری اسکاتس، دقایقی بعد تمامی بازیکنان اصلی تیم خود را بیرون کشید.

نکات بازی:

میلواکی باکس: اگرچه یانیس آنتتوکومپو بزرگترین دلیل برای بهترین رکورد بسکتبال NBA با ۳۵ پیروزی و ۶ باخت است وقتی این MVP بر روی نیمکت می‌نشیند، میلواکی باکس از هر ۱۰۰ مالکیت خود ۸.۳ امتیاز می‌سازد.

تری اسکات، سرمربی پورتلند بلیزرز در پایان بازی گفت:

فکر می‌کنم (مایک بودنهولزر، سرمربی میلواکی باکس) کار فوق‌العاده‌ای را با جمع‌آوری همه این بازیکنان انجام می‌دهد. آن‌ها به خوبی جای خود را با یکدیگر تعویض می‌کنند، پاسکاری انجام می‌دهند، پرتاب می‌کنند، خودخواه نیستند و به خوبی از سبد خود محافظت می‌کنند.

پورتلند تریل بلیزرز: پورتلند تریل بلیزرز که با خیل عظیمی از بازیکنان مصدوم روبروست مجبور شد تا با بیماری بازیکنانش برای بازی شنبه شب کنار بیاید. حسن وایتساید، سنتر اصلی این تیم بعد از بیمار شدن در جریان سفر به مینسوتا و باخت خانگی مقابل مینسوتا تیمبرولوز این بازی را از دست داد. سی جی مک کالوم بازی روز ۵ ژنویه را به دلیل بیماری از دست داد اما براساس صحبت‌های تری اسکاتس، حسن وایتساید تنها بازیکنی است که در هفته گذشته با بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد. آنتونی تالیور به جای حسن وایتساید در ترکیب اصلی قرار گرفت و با ۱۱ ریباند و ۷ امتیاز در ۲ دقیقه حضورش به کار خود در این بازی پایان داد.

بازی بعدی:

میلواکی باکس: سه شنبه شب در خانه میزبان نیویورک نیکس خواهد بود.

پورتلند تریل بلیزرز: دوشنبه شب از شارلوت هورنتس پذیرایی خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *