• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • سونی سیکسرز همچنان شکست‌ناپذیر؛ جوئل امبید و تاؤنز از خجالت یکدیگر درآمدند

سونی سیکسرز همچنان شکست‌ناپذیر؛ جوئل امبید و تاؤنز از خجالت یکدیگر درآمدند

جوئل امبید و کارل آنتونی تاؤنز طوری با یکدیگر درگیر شدند که بازی فیلادلفیا سونی سیکسرز و مینستوتا تیمبرولوز تحت‌الشعاع قرار گرفت.

درگیری جوئل امبید و کارل آنتونی تاؤنز

قبل از این که امبید به خاطر درگیری با کارل آنتونی تاؤنز از بازی اخراج شود ۱۹ امتیاز کسب کرده بود و فیلادلفیا سونی سیکسرز چهارشنبه شب موفق شد با پیروزی ۱۱۷ بر ۹۵ مقابل مینستوتا تیمبرولوز چهارمین پیروزی متوالی خود در رقابت‌های این فصل لیگ NBA را جشن بگیرد. فیلادلفیا سونی سیکسرز در کوارتر سوم بازی ب نتیجه ۷۵ بر ۵۵ از حریف خود پیش افتاد و در همین زمان بود که امبید و تاؤنز از زمین مسابقه اخراج شدند. این دو بازیکن درشت هیکل سابقه درگیری لفظی با یکدیگر را داشتند. اما این‌بار به درگیری فیزیکی کشیده و موجب شد تا هر دو نفر از زمین مسابقه اخراج شوند. بن سیمونز به وسط معرکه آمد و جلوی کارل آنتونی تاؤنز را گرفت و بقیه بازیکنان و مربیان نیز این دو بازیکن را از یکدیگر جدا کردند. جوئل امبید پس از اخراج خود گفت:

من هیچ مشتی به او نزدم پس محروم نخواهم شد.

پس از بررسی ویدئو، امبید و تاؤنز از زمین بازی اخراج شدند. مارک آیوته، ناظر بازی گفت:

ما یک درگیری فیزیکی را مشاهده کردیم. بنابراین بر طبق قوانین هر دو بازیکن از زمین مسابقه اخراج شدند. فقط دیدم که بازوی این دو بازیکن به هم قفل شده است و همین برای تشخیص درگیری کافی بود.

امبید موقع خروج از زمین بازی هواداران را به وجد آورد و هواداران نیز برای او سرود MVP خواندند. جوئل امبید در پایان بازی گفت:

من برای این شهر ساخته شدم. برای عشقی که آن‌ها به من دارند و من به اندازه کافی نمی‌توانم قدردان آن‌ها باشم. این عشق را تحسین می‌کنم. این واکنش هواداران بلندترین تشویقی بود که شنیدم. برای همین است که شهر فیلادلفیا همه چیز من است. باید به اینجا بیایید، باید بجنگید و سخت در بازی تلاش کنید و برای خود دوستانی بیابید. ما به مبارزه ادامه خواهیم داد و هدفی را که برای تیم ترسیم کردیم تحقق خواهیم بخشید.

جوئل امبید

کارل آنتونی تاؤنز دعوا را کمرنگ دانست. وی پس از پایان بازی گفت:

یک بازی رقابتی را شاهد بودیم. به عنوان یک تیم نیاز داریم تا به شیوه بهتری با سیستم خود بازی کنیم. ما برنامه‌های خود را اجرا نکردیم. از شکست ناراحت شدم. فکر نمی‌کنم در حد و اندازه‌های خود ظاهر شده باشیم. ما سبک متفاوتی از بسکتبال را بازی می‌کنیم. این بازی نبود که توانستیم با آن سه بازی گذشته را پیروز شویم. می‌توانیم از این بازی چیزهای زیادی یاد بگیریم.

برت براؤن، سرمربی فیلادلفیا سونی سیکسرز گفت نگران محرومیت احتمالی جوئل امبید نیست. وی در این باره گفت:

من ندیدم که امبید هیچ ضربه‌ای به تاؤنز بزند و باور نمی‌کنم که امبید شروع کننده این دعوا بود.

هر دو تیم با ۳ پیروزی متوالی پای به این بازی گذاشتند. سن آنتونیو اسپرز نیز با ۳ پیروزی متوالی دیگر تیم شکست نخورده لیگ بود. اندرو ویگینز ۱۹ امتیاز کسب کرد، تاؤنز ۱۳ امتیاز بدست آورد و رابرت کوینگتون، بازیکن سابق فیلادلفیا سونی سیکسرز ۷ امتیاز برای مینستوتا تیمبرولوز دشت کرد. برای فیلادلفیا سونی سیکسرز نیز توبیاس هریس ۱۸ امتیاز بدست آورد و فورکان کورکماز که به عنوان یار تعویضی به بازی آمد ۱۷ امتیاز کسب کرد و بن سیمونز نیز ۱۶ امتیاز به اندوخته‌های این تیم اضافه کرد. آل هورفورد ۱۶ ریباند و ۱۲ امتیاز از آن خود کرد. جوئل امبید در نیمه اول عملکرد قابل تحسینی داشت و با پرتاب سه امتیازی او بود که سیکسرز نیمه اول را با برتری ۶۳ بر ۴۲ به رختکن رفت. رایان ساندرز، سرمربی تیمبرولوز پس از پایان بازی گفت:

این یک بازی رقابتی بود و می‌دانستیم که بازی به سمت و سوی درگیری می‌رود.

فیلادلفیا سونی سیکسرز در تاریخ خود چهار پیروزی متوالی در ابتدای فصل ندارد اما آلن ایورسون فیلادلفیا را به فینال فصل ۰۲-۲۰۰۱ رهنمون ساخت.

نکات بازی

مینستوتا تیمبرولوز: کوینگتون در هنگام خواندن نام بازیکنان قبل از بازی مورد تشویق قرار گرفت. کارل آنتونی تاؤنز ۳ پرتاب از ۵ پرتاب ۳ امتیازی خود را به درون سبد فرستاد. جف تیگیو ۱۵ امتیاز کسب کرد.

فیلادلفیا سونی سیکسرز: موتیس سایبوله ۳ توپ‌ربایی از ۴ توپ‌ربایی خود را در نیمه اول انجام داد و اولین بازیکن فصل اولی در ۲۵ سال اخیر است که در هر ۴ بازی ابتدایی‌اش بیش از یک توپ‌ربایی را به ثبت رسانده است. تری بورکه به دلیل بیماری در این بازی حاضر نبود. امبید فقط ۲۰ دقیقه در زمین بازی حاضر بود اما باز هم امتیازآورترین بازیکن تیمش لقب گرفت. جیمز انیس ۱۱ ریباند را در ۱۸ دقیقه به نام خود ثبت کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *