جریمه میلواکی به‌ علت صحبت از تمدید قرارداد با یانیس آنتتوکومپو توسط NBA

تیم بسکتبال میلواکی باکس به‌ علت زیر پا گذاشتن یکی از قوانین لیگ NBA که تیم‌ها را از صحبت درباره قراردادهای آینده بازیکنانشان منع می‌کند، پنجاه هزار دلار توسط مقامات لیگ جریمه شد. میلواکی با یانیس آنتتوکومپو مذاکره کرده بود.

میلواکی به خاطر مذاکره با یانیس آنتتوکومپو جریمه شد

این جریمه عجیب و در عین حال جالب توجه در واکنش به اظهارات اخیر جان هرست، مدیرکل تیم میلواکی باکس درباره قرارداد یانیس آنتتوکومپو طی یک برنامه تلویزیونی که در تاریخ ۱۲ سپتامبر پخش می‌شد اعمال شده است. آقای هرست در حرف‌هایش گفته بود که در تابستان بعد، باکس قصد دارد به یانیس آنتتوکومپو قراردادی به ارزش ۲۵۳.۸ میلیون دلار برای تمدید پیشنهاد کند. این مبلغ در تاریخ لیگ NBA یک رکورد جدید محسوب می‌شود.

یک توافق‌نامه جمعی درباره مبلغ قراردادها، مقرر می‌کند که مقامات تیم‌ها نمی‌توانند به یک بازیکن تا زمانی که هفت فصل در NBA بازی نکرده باشد قرارداد سوپرمکس پیشنهاد بدهند. یانیس که تاکنون شش فصل در NBA  بازی کرده است تا ماه جولای سال ۲۰۲۰ قادر به امضای قرارداد سوپرمکس با هیچ تیمی نخواهد بود.

یانیس آنتتوکومپو

هرست در یک جلسه، ابتدا گفته بود که نمی‌تواند درباره جزییات و وضعیت فعلی قرارداد یانیس آنتتوکومپو صحبت کند. هرست در آن برنامه تلویزیونی گفته بود که ساخت یک فرهنگ درون‌تیمی که بازیکنان بخواهند خودشان را نشان بدهند و سخت کار کنند یک اولویت مهم برای میلواکی است. صحبت‌های هرست به‌صورت زیر بود:

یانیس یک سال پس از این تاریخ مجاز به تمدید با یک قرارداد سوپرمکس خواهد بود. قطعا در آن زمان به او یک قرارداد سوپرمکس پیشنهاد خواهد شد. همه ما در میلواکی باکس به این اعتقاد داریم که اگر همه‌چیز را در جای درستش قرار بدهیم و فرصت‌های مناسبی در اختیار یانیس بگذاریم با توجه به آنکه او عاشق میلواکی و عاشق ایالت ویسکانسین است، من فکر می‌کنم که برای مدتی طولانی عضوی از تیم باشد.

میلواکی باکس فصل قبل با درخشش یانیس آنتتوکومپو به فینال کنفرانس شرق NBA رسید اما برابر قهرمان نهایی مسابقات یعنی تورنتو رپترز مغلوب شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *