• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • میلواکی با درخشش یانیس آنتتوکومپو اجازه عرض اندام به ویلیامسون را نداد

میلواکی با درخشش یانیس آنتتوکومپو اجازه عرض اندام به ویلیامسون را نداد

یانیس آنتتوکومپو زاین ویلیامسون

یانیس آنتتوکومپو با کسب امتیاز دورقمی برای میلواکی باکس صدرنشین این قدرت و زیرکی این را داشت که از درخشش زاین ویلیامسون، بازیکن فصل اولی حریف جلوگیری کند.

درخشش یانیس آنتتوکومپو برابر پلیکانز

آنتتوکومپو ۳۴ امتیاز و ۱۷ ریباند بدست آورد و میلواکی باکس سه‌شنبه شب با نتیجه ۱۲۰ بر ۱۰۸ نیو اورلینز پلیکانز را مغلوب ساخت. ویلیامسون بعد از اولین مصافش با یانیس آنتتوکومپو گفت:

او سابقاً عنوان MVP را بدست آورده است. مثل این می‌ماند که با یک بازیکن فوق‌العاده ملاقات داشته باشی. شما باید تمام توان خود را بگذارید که جلوی عملکرد او را بگیرید.

نیو اورلینز پلیکانز مانند بسیاری از تیم‌های این فصل در متوقف کردن یانیس آنتتوکومپو ناموفق بود. این ستاره یونانی حالا در هر یک از ۴ بازی اخیر خود حداقل ۳۰ امتیاز و ۱۵ ریباند کسب کرده است. یانیس آنتتوکومپو در زمینه دفاعی نیز موفق بود. او در دقایق خر بازی تلاش‌هایی برای بلاک و ریباند انجام داد و فرصتی برای گارد کردن برابر زاین ویلیامسون و برندون اینگرام، وینگر پویای تیم حریف داشت. آنتتوکومپو پس از پایان بازی اظهار داشت:

من به ارائه این عملکرد افتخار می‌کنم و هرگاه این فرصت را می‌یابم که گارد یک به یک داشته باشم از انجام آن لذت می‌برم.

در خط حمله، برتری فیزیکی آنتتوکومپو در بالاترین حد خود بود. کریس میدلتون ۲۰ امتیاز برای میلواکی باکس بدست آورد. این تیم با نتیجه ۶۱ بر ۵۸ در نیمه اول عقب افتاد اما در کوارتر سوم ۴۲ امتیاز بدست آورد تا با ۱۹ امتیاز اختلاف از حریف پیش بیفتد. اینگرام ۳۲ امتیاز و ویلیامسون ۲۰ امتیاز برای نیو اورلینز پلیکانز بدست آوردند. پلیکانز در کوارتر چهارم ۲ بار اختلاف امتیاز را به عدد ۷ کاهش داد و بعد از آن میلواکی باکس ۲۰ امتیاز کسب کرد و فقط ۴ امتیاز به حریف داد تا اختلاف دست‌نیافتنی شود. مایک بودنهولزر، سرمربی میلواکی باکس پس از پایان بازی اظهار داشت:

پیروزی خارج از خانه خوبی بود. شیوه دفاعی تیمم را دوست داشتم و بازی به بازی در این زمینه بهتر می‌شویم.

میلواکی باکس در بازی مقابل ویلیامسون جنگنده ظاهر شد و به طور مداوم با استفاده از چند مدافع یا او را یا از جریان بازی خارج کرد و یا با خطا او را به زمین انداخت.

یانیس آنتتوکومپو

آنتتوکومپو در این باره اظهار داشت:

ما بازیکنان زیادی را برای مهار او در زمین قرار دادیم و نگرش متفاوتی نسبت به او وجود داشت. فقط تلاش کردیم که تمرکز او را به هم بزنیم و تا جایی که ممکن است بازی را برای او دشوار سازیم. می‌دانید که او گرایش به حرکت به سمت چپ دارد و در موقع گارد کردن قدرت خود را افزایش می‌دهد و با قدرت بیشتر کار را به سرانجام می‌رساند و بازیکنان پشت سر او باید فعال باشند.

به نظر می‌رسید این کار میلواکی باکس موفق بود. ویلیامسون ۵ پرتاب موفق از ۱۹ پرتاب خود داشت و ۴ بار توپ را لو داد و کارایی نیو اورلینز پلیکانز در حضور او به ۱۱- رسید. ویلیامسون گفت:

بازی بسیار فیزیکی بود. برای من ناراحت‌کننده بود اما هم‌تیمی‌هایم در گوشم می‌خواندند که ادامه بده.

ویلیامسون در کوارتر چهارم هنوز هم سعی می‌کرد تا خود را اثبات کند. پرتاب موفق او در ۹:۲۶ دقیقه از کوارتر چهارم موجب شد تا برتری میلواکی باکس به ۱۰۳ بر ۹۶ کاهش یابد. پس از آن، ویلیامسون یک ریباند از آنتتوکومپو زیر سبد میلواکی کسب کرد و روی او خطا شد و هر ۲ پنالتی را به درون سبد فرستاد تا اختلاف به ۱۰۷ بر ۱۰۰ کاهش یابد. اما میلواکی باکس با لی اوپ بروک لوپز و پنجمین پرتاب سه امتیازی وسلی متیوز پاسخ او را داد تا اختلاف بار دیگر به ۱۲ امتیاز برسد. متیوز با پرتاب‌های سه امتیازی خود نیو اورلینز را تحقیر کرد. او ۵ پرتاب سه امتیازی موفق داشت و با ۱۷ امتیاز به کار خود پایان داد. آنتتوکومپو گفت:

متیوز تمرکز بالایی داشت. او در دفاع بازی می‌کرد. پرتاب‌هایش به درون سبد رفت. با همه حرف می‌زد. این شگفت‌انگیز است.

نکات بازی:

میلواکی باکس: این تیم درهر بازی با اختلاف میانگین ۱۲.۴ امتیاز حریفان خود را از پیش رو برداشت. میلواکی با کسب ۱۲۰ امتیاز در هر بازی بهترین رکورد NBA خود را کسب کرد. برای یازدهمین بازی متوالی ۱۱۰ امتیاز در یک بازی گرفت.

نیو اورلینز پلیکانز: لونزو بال ۱۱ امتیاز و ۱۴ ریباند بدست آورد. جی جی ردیک ۱۳ امتیاز کسب کرد. زاین ویلیامسون ۱۰ پرتاب آزاد موفق از ۱۴ پرتاب آزاد خود داشت. ۳۸.۸ درصد از پرتاب‌های نیو اورلینز پلیکانز به درون سبد رفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *