• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • استیو کر: وضعیت فعلی مصدومان گلدن استیت، چیزی است که تاکنون ندیده بودم

استیو کر: وضعیت فعلی مصدومان گلدن استیت، چیزی است که تاکنون ندیده بودم

مربی تیم گلدن استیت واریرز یعنی استیو کر گفته است که تاکنون هرگز شرایطی مشابه با وضعیت فعلی مصدومان تیمش ندیده است و همچنین این نکته را هم خاطر نشان شد که بازیکنان سالم باقیمانده در ترکیب واریرز را با لقب «هشت نخبه» می‌شناسد، بازیکنانی که هنوز در این شرایط دشوار به بازی برای تیم ادامه می‌دهند.

نظر استیو کر در خصوص مصدومان گلدن استیت

روز سه‌شنبه، کر پس از جلسه بازبینی فیلم دیدار روز قبل گلدن استیت برابر اوکلاهاما سیتی تاندر که با شکست ۱۰۰-۹۷ جنگجویان همراه بود، با لبخند رو به خبرنگاران گفت:

بدون شک ما می‌توانستیم از دریموند گرین و دی انجلو راسل استفاده کنیم و همچنین کوان لونی نیز می‌توانست به ما کمک بزرگی کند. جیکوب ایوانز هم می‌توانست مفید باشد. شما درNBA به نفرات نیاز دارید، مخصوصاً برای سپری کردن بخش طولانی فصل. از طرفی دیگر، بازی کردن با تنها هشت بازیکن، از زمانی که من در این لیگ حضور دارم، که ۳۰ یا ۳۱ سال می‌شود بسیار عجیب است. به‌نظر می‌رسد که شاید شما تنها یک‌بار یا دوبار در سال هشت بازیکن داشته باشید آن هم در شرایطی که بسیار عجیب و غریب باشد. پس حالا که ما این کار را به صورت منظم انجام می‌دهیم چیزی است که من هرگز ندیده‎‌ام. بنابراین چنین وضعیتی برای گروه بازیکنان، یعنی هشت نخبه که من دوست دارم آنها را اینطور صدا کنم یک آزمون خوب است. هشت نخبه در ادامه دادن با این شرایط کار فوق‌العاده‌ای انجام داده‌اند.

دو بازیکن سال اولی تیم یعنی جردن پول و کای براون دو نفر از سه بازیکنی هستند که در کنار گلن رابینسون، امسال در تمام ۱۸ بازی واریرز حضور داشته‌اند. اریک پاسکال، مارکیز کریس و اوماری اسپلمن، هرکدام ۱۷ بازی انجام داده‌اند. الک برکس و ویلی کالی استاین نیز در ۱۵ دیدار به میدان رفته‌اند. واریرز که در حالی پا به دیدار پنجشنبه برابر شیکاگو بولز خواهد گذاشت که بدترین آمار لیگ را با ۱۵ شکست و تنها ۳ پیروزی در اختیار دارد. جنگجویان کماکان باید با مشکل مصدومیت بازیکنان اصلی خود دست و پنجه نرم کنند.

استیو کر

روز ۳۰ اکتبر، پوینت گارد و فوق ستاره تیم یعنی استفن کری از ناحیه دست دچار شکستگی شد و حداقل تا سه ماه از میادین دور خواهد بود. وینگ آل استاری تیم یعنی کلی تامپسون در حال حاضر مشغول ریکاوری از مصدومیت پارگی ربات صلیبی است و احتمالاً تا انتهای فصل نتواند برای تیمش به میدان برود. کوان لونی نیز پس از آنکه در اولین بازی فصل برابر لس آنجلس کلیپرز تنها ۱۰ دقیقه بازی کرد، به علت مشکل سیستم عصبی تاکنون از میادین دور بوده است. یکی دیگر از بازیکنان اصلی تیم یعنی گرین کهنه‌کار تا بدینجای فصل نه بازی را به خاطر مصدومیت انگشت دست و سپس پاشنه پا از دست داده است. بازیکن روکی، آلن اسملجیک به‌ علت مصدومیت مچ پا تاکنون در این فصل بازی نکرده است. ایوانز نیز از تاریخ ۲۸ اکتبر بر اثر مصدومیت عضله ادوکتور از ترکیب تیم خارج شده است. دی انجلو راسل از پانزدهم ماه نوامبر به‌خاطر مصدومیت ضرب‌دیدگی انگشت بازی نکرده است و حداقل تا یک هفته دیگر نیز در ترکیب تیم حضور نخواهد داشت. گارد تیم، دیمن لی نیز که از شکستگی دست راست رنج می‌برد پس از شکست برابر یوتا جاز در تاریخ یازدهم نوامبر دیگر در زمین حاضر نبوده است.

علیرغم این وضعیت بسیار عجیب، استیو کر سعی کرده است تا به بازیکنان جوانش روحیه مثبتی بدهد. هرچند دیدن این که بازیکنان مختلفش بارها مصدوم می‌شوند و یکی پس از دیگری از دسترس وی خارج می‌شوند، استیو کر با خوش‌بینی تمام به آینده می‌نگرد. بازیکنان کم‌تجربه واریرز روز دوشنبه در دیدار برابر تاندر برتری ده امتیازی را از دست دادند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *