صحبت های آنتونی دیویس درباره لبران جیمز و باشگاه لس آنجلس لیکرز

در نخستین ساعات روز یکشنبه (۲۶ خرداد) به وقت ایران بود که آنتونی دیویس ، ستاره ۲۶ ساله بسکتبال آمریکا با موافقت مسئولان باشگاه پلیکانز به تیم لیکرز ترید شد. او حالا همبازی لبران جیمز است.

آنتونی دیویس از لبران جیمز و باشگاه لیکرز سخن می‌گوید

لس آنجلس لیکرز و نیواورلینز پلیکانز بر سر انتقال آنتونی دیویس به توافق رسیدند و بر طبق این قرارداد، دیویس در ازای لانزو بال، برندن اینگرام، جاش هارت و ۴ پیک راند اول درفت لس آنجلس لیکرز که یکی از آن ها، پیک چهارم امسال این تیم است، به لیکرز منتقل شد. قرارداد AD و باشگاه لیکرز قرار است روز ششم جولای رسمی شود و از آن پس می توانیم او را در کنار فوق ستاره دیگری چون لبران جیمز ببینیم. ارتباط جیمز با دیویس به حدی خوب است که کینگ به صورت داوطلبانه حاضر شده شماره ۲۳ خود در لیکرز را نیز به آنتونی بدهد تا لس آنجلس لیکرز با دو فوق ستاره خود و البته چند خرید دیگری که احتمالا در راه خواهد بود، به دوران شکوه و عظمت خود در لیگ NBA بار دیگر برگردد.

ستاره جدید زردپوشان درمورد مسائل مختلفی با روزنامه لس آنجلس تایمز صحبت کرده که در ادامه توجه شما را به این گفت و گو جلب می‌نماییم:

ببینید پول می‌رود و می آید، چیزی که مهم است آن میراث و نامی است که شما از خود برجای می‌گذارید. من با خودم درمورد تاسیس NBA و آنچه که ما در میادین بسکتبال به نمایش می‌گذاریم، فکر می‌کنم. به قضاوت هواداران و اینکه آیا آنها از ما راضی بودند یا نه می‌اندیشم. مبالغی که ما دریافت می‌کنیم روشن و به صورت عمومی اعلام می‌شود، پس مردم می‌دانند که ما به ازای پولی که می‌گیریم چه دستاوردی داریم. آنتونی دیویسی که الان مقابل شما قرار گرفته، دوست ندارد به خاطر مقدار پولی که می‌گیرد سنجیده شود؛ او می‌خواهد هواداران به خاطر بازی هایش و آن مقدار تلاشی که در میدان مسابقه از خود به خرج می دهد، شناخته شود. این ها میراث من هستند و فکر می کنم این بیشتر از پول ارزشمندتر باشد.

درمورد زندگی در شهر جدید و اینکه او تصمیم گرفته به کالیفرنیا بیاید، صحبت می‌کنیم. او در این باره می‌گوید:

آب و هوای اینجا شگفت انگیز است. اینجا همان شهری است که متناسب من بوده و در آن احساس راحتی می‌کنم. در تابستان ها بسیار پیش می‌آمد که به لس آنجلس سفر کنم. این شهر را بسیار دوست دارم و خوشحالم که از این پس در اینجا زندگی خواهم کرد.

آنتونی دیویس لبران جیمز

از او درباره رفاقتش با لبران جیمز می پرسیم و اینکه جیمز حاضر شده پیراهن شماره ۲۳ خود را به او بدهد. AD در پاسخ به ما اظهار می‌دارد:

مایکل جردن زمانی که در شیکاگو بازی می‌کرد، شماره ۲۳ را می پوشید. من شیفته بازی های جردن بودم. صادقانه بگویم قبل از شماره ۲۳، من شماره های ۳ و ۳۰ را می‌پوشیدم. در دوران دبیرستان این دو شماره را به من ندادند بپوشم و به طور اتفاقی شماره ۲۳ به من داده شد. پس از جردن نوبت به بازی های لبران رسید که آن ها را تماشا کنم و خب مطمئنا وقتی دو بازیکن مورد علاقه تان، پیراهن ۲۳ را برتن می‌کنند، شما نیز ناخودآگاه علاقه مند به پوشیدن آن می‌شوید.

فوق ستاره ۲۶ ساله بسکتبال NBA، سابقه شش حضور متوالی در تیم های منتخب لیگ (آل استار) را داشته و در ۴۶۶ بازی که برای تیم پلیکانز به میدان رفته به طور متوسط موفق به ثبت ۲۳.۷ امتیاز، ۱۰.۵ ریباند و ۲.۴ بلاک شده است. ۵۱.۷ درصد شوت های او تبدیل به گل شده که این آمار برای ضربات سه امتیازی دیویس به ۳۳.۱ درصد می‌رسد. آنتونی دیویس به تیمی پاگذاشته که یکی از بدترین سال های خود را در فصل گذشته تجربه کرد و حتی موفق به حضور در مراحل پلی آف نیز نشد. او حال می‌خواهد موفقیت های خود را در لیکرز ادامه دهد.

فوق ستاره جدید لس آنجلس لیکرز در رابطه با جذب دیگر ستارگان توسط این تیم نیز گفت:

من واقعا به آن شکل اخبار و این مسائل را دنبال نمی‌کنم. تمام تمرکز خود را روی بسکتبال و موفقیت لیکرز گذاشته ام. این اخبار بیشتر برای هواداران جذاب است تا ما بازیکنان بسکتبال. هدف من، قهرمانی با لیکرز در فصل آینده است و انتظار دارم هر بار در هر دیداری که حاضر می‌شویم، برنده از زمین خارج شویم. برنده شدن، تنها ذهنیتی بوده که در من شکل گرفته است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *