آندره ایگودالا به گلدن استیت واریرز بازخواهد گشت؟

استفن کری و گلدن استیت واریرز خود را در یک موقعیت منحصر به فرد می‌بینند. احتمال اینکه آندره ایگودالا به این تیم بازگردد وجود دارد.

احتمال بازگشت آندره ایگودالا به گلدن استیت

گلدن استیت واریرز دیگر آن اطمینان را برای کسب عنوان قهرمانی لیگ NBA ندارد، آن‌ها کلی تامپسون را به دلیل مصدومیت زانو در اختیار نخواهند داشت، کوین دورانت به بروکلین نتس پیوسته است و آندره ایگودالا به ممفیس گریزلیز ترید شده است و با همین کمبودها باید پای به لیگ ۲۰۱۹ بگذارند. غیبت آندره ایگودالا بسیار مهم است زیرا گلدن استیت واریرز بدون او جام قهرمانی را بالای سر نبرده است و از سال ۲۰۱۴ که به واریرز پیوست تأثیر او بر روی ترکیب این تیم اجتناب‌ناپذیر است. او قابلیت رهبری توأمان جوانان آینده‌دار تیم و ستاره‌های واریرز را دارا بود. اگرچه آندره ایگودالا که همچنان در بی آریا زندگی می‌کند در ماه ژوئن به ممفیس گریزلیز پیوست، طبق گزارش هنوز در واریرز حضور دارد و یکی از بازیکنان تحت قرارداد گلدن استیت واریرز در فصل عادی است که در کنار استفن کری و کوون لونی قرار دارد. حتی ایگودالا روز شنبه به مونته پوله، خبرنگار NBC Sports Bay Area گفت که در مکالمه اخیر خود با کوون لونی به او گفتم که فراموش کردم که هنوز در واریرز حضور ندارم.

استفن کری که روز چهارشنبه در نزد خبرنگاران صحبت می‌کرد به نظر می‌رسد با این موضوع موافق است و می‌گوید:

صادقانه بگویم هنوز غیبت ایگودالا را باور نکرده‌ام. ما در کمپ تمرینی نبوده‌ایم. روز دوشنبه و سه شنبه واقعاً غیبت او در تمرین برایم شوک‌آور بود و نمی‌دانید حضور او چه معنایی به این تیم می‌بخشید. من سه بار در طول تابستان با او گلف بازی کردم و ما این با هم بودن را احساس کردیم.

دیلی ممفیس روز دوشنبه گزارش داد که ایگودالا و گریزلیز این فوروارد تا زمانی که منتظر ترید یا بای اوت است به کمپ تمرینی این تیم ملحق نشود. چه بسا این امکان وجود دارد که آندره ایگودالا به گلدن استیت واریرز بازگردد. اگر او یک‌بار دیگر به این تیم ترید شود و از تیمی که او را در اختیار داشته بای اوت دریافت کند، می‌تواند به عنوان بازیکن کهنه‌کار ارزان‌قیمت بار دیگر به گلدن استیت واریرز ملحق شود.

آندره ایگودالا

استفن کری در مورد این احتمال می‌گوید:

اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد.

اما آیا او از این بازگشت استقبال خواهد کرد؟ کری در پاسخ به این سوال می‌گوید:

چی؟ البته که این‌طور خواهد بود.

البته استفن کری بازیکنان جدید تیم را هم مورد تمجید قرار می‌دهد. ماه گذشته، او به دعوت پاتریک ترنر، مربی وی که مالکیت مؤسسه آنلیمید پتنشال واقع در برلینگیم را به عهده دارد برای مشاهده بازی سه بازیکن جوان گلدن استیت واریرز در یک بازی شبانه به این مؤسسه رفته بود. این بازیکنان جوردن پول، اوماری اسپلمن و اریک پاسکال بودند. این بازی استفن کری را از خود بی خود کرد.  وی درباره آن شب می‌گوید:

من عاشق آن هیجان بودم. این مسابقه فرصتی برای تک تک آن‌ها بود. بنابراین آن کمپ تمرینی جذابیت‌های خاص خود را داشت. آن‌ها در زمینه هماهنگی فضای متفاوتی را تجربه کردند و این جوانان فقط با رقابت کردن و جنگیدن و بدست آوردن آمار می‌توانند جای خود را در ترکیب گلدن استیت واریرز بیابند. همه این‌ها جذاب است. می‌دانم که وظیفه سنگینی داریم. بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند نقش‌های بزرگی در تیم ما ایفا کنند و مجبورند این کار را انجام دهند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *