آندره ایگودالا پس از توافق با گریزلیز برای ترید شدن احساس بدی ندارد

در این لحظه، آندره ایگودالا عضوی از سازمان ممفیس گریزلیز است. اما گزارش شده است که ایگودالا و ممفیس گریزلیز به توافقی دست یافتند که طی آن این بازیکن سابق گلدن استیت واریرز در کمپ تمرینی ممفیس حاضر نمی‌شود و تلاش این تیم برای جدایی او ادامه خواهد داشت.

آندره ایگودالا به دنبال جدایی

علیرغم همه این مسائل، به نظر نمی‌رسد آندره ایگودالا درباره آینده‌اش چندان نگران باشد و این را می‌شود از پاسخی که او به کریس بروک، خبرنگار NBC Sports در توئیتر داد فهمید:

کریس بروک با انتشار توئیتی درباره آندره گفت که جدایی این بازیکن از گلدن استیت واریرز تا چه اندازه برایش سخت بوده و ایگودالا در پاسخ به توئیت او گفت: من در حال حاضر حالم خوب است.

آندره ایگودالا، بعد از ۶ فصل حضور در گلدن استیت واریرز به ممفیس گریزلیز ترید شد زیرا گلدن استیت باید به سقف استاندارد مبالغ قراردادها می‌رسید.  اما از همان ابتدای کار، ایگودالا که در حال ریکاوری کامل بدنی است شانس کمی برای بازی کردن در ممفیس گریزلیز داشت.

آندره ایگودالا

مونته پول، خبرنگار NBC Sports Bay Area در پایان هفته با آندره مصاحبه‌ای داشته و از ارزشمندترین بازیکن فینال لیگ ۲۰۱۵ NBA درباره احتمال بازی برای ممفیس گریزلیز پرسید و او پاسخ داد:

خواهیم دید. بله، شاید بتوانم بگویم خواهیم دید. اما باید شرایط هر دو طرف را در نظر بگیریم. آن‌ها تلاش می‌کنند تا یک چیز را تصور کنند و من تلاش می‌کنم چیز دیگری را در نظر بگیرم. همانطور که امروز می‌بینید، ما در یک مسیر هستیم. اردوی تمرینی هفته آینده آغاز می‌شود. خواهیم دید. البته ما اینک هم مسیر هستیم.

هر اتفاقی که بیفتد، به نظر می‌رسد که آندره ایگودالا با آن مشکلی نداشته باشد. لازم به ذکر است آندره ایگودالا در سال ۲۰۱۳ از دنور ناگتس به گلدن استیت واریرز پیوست و در این تیم توانست سه عنوان قهرمانی لیگ NBA را بدست بیاورد. سپس به ممفیس گریلیز پیوست.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *