آیوری بردلی به لس آنجلس لیکرز پیوست

لس آنجلس لیکرز در ادامه فعالیت تابستانی اش در نقل و انتقالات، موفق شد آیوری بردلی، گارد با تجربه بدون تیم را با قراردادی دو ساله و 9.7 میلیون دلاری، به لس آنجلس بیاورد.

بردلی که اخیرا توسط ممفیس گریزلیز آزاد شده بود، حالا در ادامه پیوستن دنی گرین، کازینز و آنتونی دیویس، یکی دیگر از بازیکنان جذب شده توسط لیکرز برای تقویت تیم در راه قهرمانی برای فصل بعد است. گفتنی است که سال دوم این قرارداد، به انتخاب بازیکن است و اگر او بخواهد، این قرارداد دو ساله می شود.

این بازیکن به عنوان یک مدافع بسیار خوب شناخته می شود و کایری اروینگ، فوق ستاره NBA، گفته بود که این بازیکن بهتر از هر کس دیگری وی را دفاع می کند.

بردلی در فصل گذشته 49 بازی برای لس آنجلس کلیپرز انجام داد و سپس به ممفیس گریزلیز ترید شد. او سپس 14 بازی در ممفیس انجام داد و میانگین 16 امتیاز، 4 پاس منجر به گل و 3.2 ریباند را به ثبت رساند.

بردلی که در فصل گذشته میانگین 36.4 درصد شوت سه امتیازی را داشت، به مربی لیکرز یک آپشن دیگر در پست گارد در کنار راندو، کالدول پاپ، دنی گرین، کوئین کوک، آلکس کاروسو و تروی دنیلز می دهد تا این تیم بتواند با قدرت بیشتری در لیگ حاضر شود.

بردلی چهاردهمین بازیکن لیست لس آنجلسی ها خواهد بود و لیکرز فقط یک جای دیگر در لیست خود برای فصل بعدی خواهد داشت که برای آن یک نفر، از حضور کایل کورور تا آندره ایگودالا به عنوان گزینه های احتمالی یاد می شود.

لیکرز که یکی از پر افتخار ترین تیم های تاریخ NBA است، حالا به دنبال تکرار قهرمانی های گذشته خود است تا بتواند برای بار دیگر در NBA به عنوان تیم قهرمان شناخته شود.

بردلی که انتخاب نوزدهم درفت در سال 2010 توسط سلتیکس است، حالا باید در فصل آینده به لبران و یارانش در راه قهرمانی کمک کند. هرچند به نظر او در ترکیب اصلی حضور نداشته باشد و بازیکن ششم تیم باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *