پنج واقعیت جدید بازی بسکتبال

هفده تیم از 30 تیم لیگ حداقل 27 بازی انجام داده اند. به عبارت دیگر ، یک سوم برنامه منظم فصل ، کاملاً کامل است.

بنابراین می توانیم با اطمینان اظهاراتی راجع به آنچه که تاکنون یک فصل در مرکز لس آنجلس انجام داده است – با دوزهای قابل توجهی از جیانیس انتتوکونموپو و لوکا دونچیچ – پس از آنچه برای یک ارزیابی کامل در سه ماهه انجام می شود ، بیان کنیم:

بازی بسکتبال

  1. لبرن جیمز در بازی بسکتبال هرگز بیشتر شبیه ویلت چمبرلین نبوده است.

Wilt The Stilt ، همانطور که افسانه دارد ، تصمیم گرفت که در سالهای 1967-68 لیگ را به عنوان پاس گل هدایت کند زیرا او از داشتن خودخواه بودن خسته شد و می خواست به جهانیان نشان دهد که می تواند هر کاری که می خواهد روی زمین انجام دهد.

او در هر N.B.A. تنها مرکز تاریخ لیگ است. فصل ، برای برنده شدن در کل پاس های تاج.

لبرن هرگز به عنوان یک بازیکن خودخواه شناخته نشده است ، اما او هرگز در طول یک فصل نیز هیچگاه هدایت این لیگ را به دست نیاورد. در سال 17 ، جیمز در هر بازی میانگین 10.7 دیماه در لیگ دارد. این باعث می شود تا او تنها بازیکن فعلی باشد که میانگین یک پاس دستی دو رقمی را ورزش می کند و به دلیل اینکه لیکرز او را به عنوان مهاجم معرفی می کند ، او را در مسیر صعود قرار می دهد تا به عنوان اولین مهاجم تاریخ لیگ تبدیل شود تا بتواند لیگ را در آن دسته هدایت کند.

مطمئناً اوایل مسابقه قهرمانی است ، همه چیز در نظر گرفته شده است ، اما لبرون هرگز یک فصل را تحت تأثیر قرار نگرفته است. ما می توانیم اشاره کنیم و اشاره کنیم که لیکرز هجدهمین برنامه ساده را بر اساس رتبه بندی ESPN داشته است. فقط توجه داشته باشید که توجه داشته باشید که در حالی که کاوی لئونارد و پل جورج سعی می کنند در مشارکت تازه کار خود با کلیپرز یکدست و مداوم برقرار کنند ، پادشاه جیمز و آنتونی دیویس همه چیز را نگاه می کنند و به طور کلی دوتایی رویایی را در دربار که ظاهراً روی کاغذ شکل می گرفت ، تشکیل می دهند.

نگرانی لیکرز ، اگر اصرار دارید یکی را برجسته کنید ، این است که هر دو جیمز و دیویس به طور متوسط در هر بازی تقریبا 35 دقیقه هستند. این یک بار بزرگ توسط N.B.A مدرن است. استانداردها

این همچنین یک مشکل خوشایند در مقایسه با درام بدون توقف است که این حق رای دادن را در تمام فصل اول LeBron در هالیوود به چنگ آورد.

 

  1. جیمز هاردن در بازی بسکتبال هرگز بیشتر شبیه به ویلت نبوده است.

راکت ها از یک فرد آماری خستگی ناپذیر به نام شان مک کلوزکی استفاده می کنند. من می خواهم او را به خاطر ادای احترام به مدیر اجرایی سابق دیترویت پیستونز که با او ارتباط ندارد ، بخوانم ، زیرا او به همان اندازه که جک مک کلوزکی در جمع کردن تیم های Bad Boys Pistons بود ، در کارش خوب است.

من این Dribble of minutiae را به اشتراک می گذارم ، زیرا اخیراً از جک ، ار ، شان خواسته ام آخرین لیست خود را در مورد امتیازات عالی هاردن برای من ارسال کند. آنچه که بلافاصله آشکار شد ، از آنجا می بینید ، این است که بسیاری از افراد نام ویلت را فراخوانی می کنند.

چند نمونه:

1،049 امتیاز در هاردن در 1،020 دقیقه بازی بیشترین تعداد بازی در بین 27 بازی اول یک فصل است زیرا چمبرلین در سالهای 1962-63 1371 امتیاز داشته است.

هاردن و چمبرلین تنها دو بازیکن تاریخ بازی بسکتبال هستند که در 54 بازی متوالی جاده ای حداقل 54 امتیاز کسب می کنند.

نکته بارز: هاردن با 38.9 امتیاز در هر بازی ، پیشنهاد دارد برای پیوستن به چمبرلین در لیست کوتاه بازیکنان به طور متوسط بهتر از 40 امتیاز برای یک فصل کامل. ویلت این کار را دو بار انجام داد: 50.4 امتیاز در هر بازی در 62- 1961 و 44.8 امتیاز در هر بازی در 1962-63 1962.

ویلت در تمام دوران حرفه ای خود بخاطر اینکه اینقدر مسلط باشد (و بسیار بزرگتر از اکثر مخالفانش) مورد تحقیر واقع شد. هاردن حدود 50 سال بعد به دلیل استفاده زیاد و دلهره اش برای برقراری تماس (و شکار برای خطاهای ناخواسته) که بعضی ها برای تماشای ناپدید می شوند سهم خود را از توهین به دست می آورد.

شاید از آن لذت نبرید ، اما تولید بی امان هاردن ، دقیقاً مانند چمبرلین ، باید رعایت شود – حتی اگر برخی از آن در این فصل واقعاً محصول جانبی از افزایش هیوستون به شماره 3 در لیگ باشد ، از زمان بدست آوردن راسل وستبروک در تابستان. . روشی که مردم نسبت به هاردن واکنش نشان می دهند ، علی رغم اینکه او هشت اینچ کوتاه تر است ، او را به وارث واقعی ویلت تبدیل می کند. و چپ دست.

همانطور که مایک دنتونی ، مربی راکتی و مدیر کل داریل موری ابراز علاقه دارند ، گفتن بازیکنی مثل هاردن ، در یازدهمین فصل حضور خود ، راهی برای بهتر شدن دوباره دارد. شما باید به آن احترام بگذارید

  1. در بازی بسکتبال غرب ضعیف تر از آن چیزی است که همه تصور می کردیم.

به جای تلاش برای مشخص کردن ناامیدکننده ترین تیم در فصل سوم این فصل ، شاید عاقلانه تر باشد که فقط ناامید کننده ترین کنفرانس را انتخاب کنید.

فقط شش تیم در غرب بیش از 50000 نفر هستند. دنور (17-8) و یوتا (15-11) نیز پیش بینی های کوتاهی نکردند.

علاوه بر این ، رکورد غرب در بازی های میان تداخل 73-72 بسیار متوسط ​​است.

شرق همچنان از 1 تا 15 کنفرانس ضعیف باقی مانده است ، اما شش تیم برتر آن در مجموع چشمگیرتر از غرب بوده اند. این حتی با هیوستون (مطمئناً) و دالاس (قطعاً) بیش از انتظارات است.

ققنوس و مینه سوتا ، پس از شروع وعده ، به فرم قرعه کشی برمی گردند که سالها این حق رای دادن را به ستوه آورده است. پورتلند و نیواورلئان با خوش بینی چشمگیر (و حتی شجاعانه) در پیشگویی ، همانند تیمبرولولز ، فقط به سرعت به بحران فرو رفتند ، صحبت کردند.

و سپس سان آنتونیو وجود دارد. اسپرزها نتوانستند دوشنبه شب در هیوستون یک امتیاز 25 امتیازی را حفظ کنند و به 10-16 سقوط کردند. به جای بسته شدن در رکورد بیست و سومین دیدار پیاپی پیاپی ، از مربی گرگگ پوپویچ خواسته می شود ، بلندتر از همیشه ، تجارت دوتایی کهنه کارها LaMarcus Aldrid و DeMar DeRozan را انجام دهد و نوعی بازسازی پاپ را با خوشحالی از کل کار خود اجتناب کند.

ما در خبرنامه هفته گذشته این پرونده را ایجاد کردیم که ، مگر اینکه پیستون ها آن را جمع کنند ، احتمالاً ما هشت تیم پلی آف خود را در شرق می شناسیم. در مقابل ، در مقابل ، ما بسیار کمتر از آنچه پیش بینی شده توسط این مقطع پیش بینی شده است می دانیم.

4- مسابقات قهرمانی ممکن است تقریباً به اندازه آنچه پیش بینی شده است باز نباشد.

اگر لیکرز و کلیپرز به طور کلی در ماه آوریل سالم باشند ، برای صعود به فینال کنفرانس غربی ، علاقه مندان زیادی خواهند داشت. اگر به طور مشابه میلواکی و فیلادلفیا نیز از ورود به فصل بعد از سلامتی خوبی برخوردار باشند ، برای پیشروی در فینال کنفرانس شرقی به همان اندازه علاقه مندان خواهند بود.

با توجه به تمام صدمات وارده به گلدن ایالتی پس از پنج سفر پیاپی جنگجویان به N.B.A ، این عنوان رایگان برای همه بود. فینال ، به سادگی تحقق نیافته است.

 

5- تیمی که باید قبل از مهلت تجارت تماشا کنید ، دنور است.

با جستجوی تجارت در لیگ ، به دنبال تجارت می توانم دو تیم L.A یا East Milutaukee و Philly را به دردسر بیاندازم ، بارها به دنور کشیده می شوم.

ناگت ها به شوخی نیاز دارند. لبه استمرار آنها در فصل نسبت به تیم هایی که تغییرات چشمگیر تابستانی را متحمل شده اند ، پرداخت نمی شود – و نیکولا جوکیچ از اوج فصل گذشته کنار رفت ، زیرا همچنان با بازی در حدود 300 پوند ، همچنان به ایجاد سؤال و انتقاد در مورد شرایط او می پردازد.

همکار سابق ESPN من ، Zach Lowe اخیراً پیشنهاد کرده است که ناگت ها باید برای تعطیلات Jrue تعطیلات نیواورلئان یک تجارت تجاری انجام دهند. این یک ایده حیرت انگیز است – و دنور دارایی هایی برای برداشتن آن دارد.

با توجه به انواع معاملات فرضی که باید در نظر گرفته شود ، تعطیلات به ناگتها بیشتر از دونور کارهایی را انجام می داد تا بگوید ، بوستون غلبه بر چالش های کلیدی حقوق و دستمزدی که در تلاش برای به دست آوردن کوین عشق از کلیولند یا میامی وارد کردن کایل لوری از تورنتو با آن روبرو بود. شاید Heat بتواند در تعطیلات نیز به نتیجه برسد ، اما من Denver را ارزیابی می کنم که در تیم سازی بسیار روشمند بوده است ، به عنوان جذاب ترین امید برای تجارت در حال تغییر چشم انداز در طول فصل.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *