• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • بروکلین نتس ۱۱۲-۱۰۷ بوستون سلتیکس؛ انتقام با درخشش اسپنسر دینویدای

بروکلین نتس ۱۱۲-۱۰۷ بوستون سلتیکس؛ انتقام با درخشش اسپنسر دینویدای

در شبی که کایری اروینگ باز هم نتوانست مقابل تیم سابق خود به میدان برود، اسپنسر دینویدای ۳۲ امتیاز و ۱۱ پاس گل ثبت کرد و بروکلین نتس جمعه توانست با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۰۷ بر بوستون سلتیکس غلبه کند.

پیروزی بروکلین نتس برابر بوستون با درخشش دینویدای

کایری اروینگ هشتمین بازی متوالی را نیز به دلیل مصدومیت شانه از دست داد اما در سالن حضور داشت و بر روی نیمکت ذخیره‌ها نشست تا در کنار کوین دورانت شاهد هنرنمایی قدرتمندانه اسپنسر دینویدای در این بازی باشد. جارت آلن ۱۴ امتیاز و ۱۱ ریباند برای بروکلین نتس ثبت کرد که در بازی قبلی خود روز چهارشنبه از همین بوستون ۱۲۱ بر ۱۱۰ شکست خورده بود. جیسون تاتوم ۲۶ امتیاز و ۹ ریباند برای بوستون سلتیکس بدست آورد، تیمی که دو بازی متوالی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود. کمبا واکر با کسب ۱۷ امتیاز و ۶ پاس گل به کار خود پایان داد. برد استیونس، سرمربی بوستون سلتیکس از لزوم شروع قدرتمندانه در ابتدای بازی گفت اما سلتیکس نتوانست این ایده را اجرایی کند.

آن‌ها در کوارتر اول ۶ بار توپ را لو دادند و بروکلین نتس در این کوارتر ۱۴ امتیاز پیش افتاد. بوستون سلتیکس در کوارتر دوم عملکرد بسیار بهتری داشت، جیسون تاتوم ۴ پرتاب ۳ امتیازی موفق انجام داد و یکی از آن‌ها موجب شد تا نیمه اول با اختلاف ۳ امتیاز و با نتیجه ۵۸ بر ۵۵ به سود بروکلین نتس به پایان برسد. بروکلین نتس در کوارتر سوم و هنگامیکه اسپنسر دینویدای دومین پرتاب متوالی ۳ امتیازی خود را انجام داد اختلاف را بار دیگر به عدد ۱۴ رساند اما بوستون در انتهای این کوارتر نتیجه را به ۸۷ بر ۸۱ کاهش داد. در کوارتر چهارم بار دیگر بروکلین نتس اختلاف را دو رقمی کرد و در حالی که بوستون در دقیقه پایانی اختلاف را به ۴ امتیاز رساند باز هم برتری را از آن خود کرد.

بروکلین نتس اسپنسر دینویدای

نکات بازی

بوستون سلتیکس: جیسون تاتوم بعد از اینکه در سه بازی قبلی خود از ۱۱ پرتاب سه امتیازی هیچ پرتاب موفقی نداشت در این بازی ۴ پرتاب موفق از مجموع ۸ پرتاب سه امتیازی خود داشت. مارکوس اسمارت نیز ۱۵ امتیاز بدست آورد.

بروکلین نتس: دی آندره جردن بعد از غیبت در ۲ بازی به دلیل مصدومیت، در این بازی ۸ امتیاز و ۱۱ ریباند به نام خود ثبت کرد و تائورین پرینس میز ۱۶ امتیاز بدست آورد.

دو روز بعد از هو شدن کایری اروینگ علیرغم غیبتش در بازی قبل گروهی از هواداران بروکلین نتس وقتی کمبا واکر پرتاب آزاد را انجام می‌داد شعار می‌دادند کایری بهتر است، کایری بهتر است. برد استیونس در پایان بازی اظهار داشت:

من کایری را دوست دارم و از او قدردانی می‌کنم، برای او آرزوهای خوب دارم. او خواست که این کار را انجام دهد و در بازار نقل و انتقالات آزاد قادر به انجام این کار بود. شما حق انتخاب دارید و ما هیچ‌کاری نمی‌توانیم انجام دهیم اما احترام می‌گذاریم و برای او خوشحالیم.

بازی بعدی

بوستون سلتیکس: یکشنبه از نیویورک نیکس پذیرایی می‌کنیم.

بروکلین نتس: یکشنبه میزبان میامی هیت خواهند بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *