بوستون سلتیکس با بریس براون قرارداد امضا کرد 

بوستون سلتیکس برای تقویت پست گارد با بریس براون قرارداد امضا کرده است.

امضای قرارداد بریس براون با بوستون سلتیکس

با توجه به این‌که اردوی تمرینی بوستون سلتیکس شروع شده است، این تیم به دنبال افزودن یک بازیکن ۲۰ ساله به ترکیب بازیکنان حاضر در این اردو است و بر طبق گزارشات طرفین مذاکره خود را هفته گذشته انجام داده‌اند و نام این بازیکن یانته ماتن، فوروارد ۲.۰۳ متری نام دارد. حالا، کیث اسمیت، خبرنگار RealGM گزارش داده است که بوستون سلتیکس هیچ‌وقت جنبه اجرایی به آن قرارداد نداد و به جای آن، آن‌ها با بریس براون که در پست گارد بازی می‌کند قرارداد امضا کرده است. کیس اسمیت در حساب توئیتری خود نوشت:

براساس گزارشات بوستون سلتیکس با یانته ماتن ۲۰ ساله قرارداد امضا کرده بود اما این قرارداد هیچ‌گاه رسمیت نیافت. بوستون سلتیکس هنوز هم می‌تواند با یانته ماتن قرارداد ببندد. اما بوستون با گاردی به نام بریس براون قرارداد منعقد کرده است. بریس براون در لیگ تابستانی برای ساکرامنتو کینگز بازی کرد و در مراسم درفت مورد انتخاب هیچ تیمی قرار نگرفت.

بوستون سلتیکس بریس براون

هر دوی این بازیکنان در تیم منتخب دانشگاه‌ها قرار گرفته بودند. بریس براون، گارد ۱.۹۱ متری توانست فصل گذشته با تیم دانشگاه آبرن به فینال رقابت‌های دانشگاهی راه یابد و یانته ماتن سال ۲۰۱۸ و در ایالت جورجیا با میامی هیت قرارداد بست. بریس بروان در مراسم درفت ژوئن مورد انتخاب تیمی قرار نگرفت و در لیگ تابستانی عضو تیم ساکرامنتو کینگز بود.

ماتن فصل گذشته ۲ بازی برای میامی هیت انجام داد و بقیه فصل را در جی لیگ و تیم سیوکس فالز اسکای فورس سپری کرد. او هنوز هم می‌تواند راهی برای حضور در تیم جی لیگ بوستون سلتیکس، یعنی مین رد کلاوز بیابد. لازم به ذکر است که بریس براون دوران دبیرستان خود را در دبیرستان‌های کلمبیا و تاکر ایالت جورجیا گذراند. وی دو بار در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ توانست در تیم منتخب دانشگاه‌ها قرار گیرد و در سال ۲۰۱۹ عنوان MVP رقابت‌های SEC را به خود اختصاص داد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *