• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • عملکرد درخشان جیلن براؤن در کریسمس خوش‌یمن بوستون سلتیکس

عملکرد درخشان جیلن براؤن در کریسمس خوش‌یمن بوستون سلتیکس

جیلن براؤن، بازیکن بوستون سلتیکس کریسمس را با چیزی جشن گرفت که تا به حال لذت آن را تجربه نکرده بود؛ یک پیروزی خارج از خانه مقابل تورنتو رپترز.

پیروزی بوستون سلتیکس با درخشش جیلن براؤن

براؤن ۳۰ امتیاز کسب کرد، کمبا واکر ۲۲ امتیاز بدست آورد و بوستوئن سلتیکس چهارشنبه شب و در روز اول کریسمس در کانادا با نتیجه ۱۱۸ بر ۱۰۲ تورنتو رپترز را از پیش رو برداشت. براؤن که ۵ پرتاب سه امتیازی موفق داشت و ۱۰ پرتاب موفق از ۱۳ پرتاب فیلد خود به ثبت رساند در پایان بازی اظهار داشت:

پیروزی در اینجا و در روز کریسمس حس خوبی دارد. من تا به حال در این ایام و در چنین مکانی پیروزی را تجربه نکرده بودم بنابراین کسب حتی یک پیروزی نیز حس فوق‌العاده‌ای دارد.

انس کانتر ۱۲ امتیاز و ۱۱ ریباند بدست آورد و بوستون سلتیکس به ۸ شکست متوالی خود در مرز شمالی پایان داد و بوستون تبدیل به اولین تیم از بخش آتلانتیک شد که پس از چهار سال موفق شد در برابر تورنتو رپترز به پیروزی برسد. بوستون سلتیکس ۴ پیروزی متوالی را بدست آورد تا آمار خود در ماه دسامبر را به ۸ پیروزی و ۲ شکست ارتقا بخشد. گوردون هیوارد، بازیکن بوستون بعد از غیبت در ۳ بازی گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه پا در این بازی به میدان رفت. او ۱۴ امتیاز در ۲۶ دقیقه بدست آورد. هیوارد در پایان بازی گفت:

وضعیت پایم خوب است، کمی درد دارم اما می‌توانم بازی کنم.

فرد ون ولیت ۲۷ امتیاز در دومین شکست متوالی رپترز به دست آورد و کریس بوچر با ۲۴ امتیاز، بیشترین امتیاز دوران بازیگری خود را بدست آورد. نیک نرس، سرمربی تورنتو رپترز در پایان بازی اظهار داشت:

فکر می‌کنم در اکثر مواقع بازی به اندازه کافی فیزیکی ظاهر نشدیم.

تورنتو رپترز از زمان غیبت مارک گسول، بازیکن سنتر (مصدومیت از ناحیه همسترینگ پای چپ)، نرمن پاول، گارد خود (مصدومیت شانه چپ) و پاسکال سیاکم، مهاجم (مصدومیت از ناحیه کشاله ران) آمار ۲ پیروزی و ۲ شکست را به جای گذاشته است. نیک نرس هیچ خبر جدیدی درباره وضعیت بازگشت آن‌ها نداد اما می‌داند که عدم حضور آن‌ها کار رپترز را سخت کرده است. نرس دراین‌باره گفت:

در حال حاضر کار آسانی برای امتیازگیری نداریم. شرایط امتیازگیری سخت است.

بوستون سلتیکس جیلن براون

آخرین باخت رپترز به تیمی از آتلانتیک به ۱۰ نوامبر سال ۲۰۱۵ برمی‌گردد که در آن دیدار با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۹ از نیویورک نیکس شکست خورد. کایل لاری ۱۴ امتیاز و سرجی ایباکا ۱۲ امتیاز برای تورنتو رپترز کسب کردند. رپترز ۸ پرتاب موفق از ۲۳ پرتاب سه امتیازی خود داشت. انتقاد انس کانتر از رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور کشور ترکیه موجب شد تا پاسپورت او در سال ۲۰۱۷ باطل شود. دادستان‌های ترکیه انس کانتر را به عضویت در سازمان‌های تروریستی متهم کردند و برای وی حکم دستگیری بین‌المللی صادر شد.

کانتر در ماه ژانویه گذشته همراه با نیویورک نیکس به لندن نرفت چراکه می‌ترسید به خاطر صحبت‌هایش علیه اردوغان در آنجا کشته شود. پس از آنکه در فوریه به پورتلند بلیزرز ترید شد برای بازی اول در تورنتو به همراه این تیم سفر نکرد. بوستون سلتیکس پنج پرتاب ابتدایی خود را از دست داد و تورنتو رپترز ۱۰ امتیاز متوالی کسب کرد. اما سلتیکس ۲۸ امتیاز گرفت و فقط ۹ امتیاز داد تا در کوارتر اول با نتیجه ۲۸ بر ۱۹ از حریف پیش بیفتد. برد اسنیونس، سرمربی بوستون سلتیکس پس از پایان بازی اظهار داشت:

آن‌ها در اوایل بازی نسبت به ما برتری داشتند اما خودمان را خوب جمع کردیم.

براؤن در کوارتر سوم هر پنج پرتاب فیلد خود را تبدیل به امتیاز کرد که شامل یک پرتاب سه امتیازی از فاصله دور بود و ۱۶ امتیاز بدست آورد. بوستون در کوارتر سوم با نتیجه ۸۸ بر ۶۹ از رپترز پیش افتاد.

نکات بازی:

بوستون سلتیکس: مارکوس اسمارت به تورنتو سفر کرد اما در بازی حاضر نبود. اسمارت ۷ بازی قبلی این تیم را از دست داده است. گرنت ویلیامز در کوارتر دوم مصدوم شد اما بعد از نیمه اول به بازی برگشت. جیسون تاتوم ۱ پرتاب موفق از ۱۰ پرتاب خود در نیمه اول داشت. او با ۵ پرتاب موفق از ۱۸ پرتاب و کسب ۱۱ امتیاز به کار خود در این بازی پایان داد. بوستون سلتیکس از ۷ بار توپ لو دادن تورنتو رپترز ۱۱ امتیاز جمع‌آوری کرد.

تورنتو رپترز: تورنتو در تاریخ ۹ دسامبر و بازی مقابل شیکاگو بولز کمترین آمار پرتاب سه امتیازی موفق فصل خود را با ۷ پرتاب سه امتیازی رقم زده بود. تنها بازی دیگر رپترز در روز کریسمس دبه باخت آن‌ها با نتیجه ۱۰۲ بر ۹۴ مقابل نیویورک نیکس در سال ۲۰۰۱ برمی‌گشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *