• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • ادامه نتایج ضعیف واریرز؛ بوگدان بوگدانوویچ و هیلد یک کابوس دیگر را رقم زدند

ادامه نتایج ضعیف واریرز؛ بوگدان بوگدانوویچ و هیلد یک کابوس دیگر را رقم زدند

ساکرامنتو کینگز یکشنبه شب مقابل گلدن استیت واریرز بازی یک طرفه‌ای را رقم زد. بوگدان بوگدانوویچ ۲۵ امتیاز کسب کرد و بادی هیلد ۱۹ امتیاز کسب کرد تا ساکرامنتو کینگز با نتیجه ۱۰۰ بر ۷۹ گلدن استیت واریرز را از پیش رو بردارد. بوگدان بوگدانوویچ باعث شد ناکامی های گلدن استیت همچنان ادامه داشته باشد.

پیروزی ساکرامنتو با درخشش بوگدان بوگدانوویچ برابر گلدن استیت

ساکرامنتو کینگز برای چهارمین بار در ۵ بازی اخیر به پیروزی رسید و از شوک شکست ناامیدکننده خانگی مقابل نیویورک نیکس نه چندان پرقدرت بیرون آمد. لوک والتون، سرمربی ساکرامنتو کینگز در پایان بازی اظهار داشت:

فکر می‌کنم بازیکنان ما راه درستی را در پیش گرفتند، یک راه فوق‌العاده. این بازی نشان داد که چه نوع پرتابی را می‌توانیم انجام و چه سبکی از بازی را می‌توانیم ارائه دهیم.

ساکرامنتو رکورد خود را به ۱۲ پیروزی و ۱۴ شکست ارتقا داد و گلدن استیت واریرز فقط ۳۹ درصد از پرتاب‌های خود را توانست تبدیل به امتیاز کند. واریرز ۸ بازی از ۹ بازی اخیر خود را با شکست پشت سر گذاشت تا در مجموع ۵ پیروزی و ۲۳ شکست را پیش روی خود ببیند. ساکرامنتو کینگز در این بازی هجومی ظاهر شد، حرکت با توپ فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد و با ۶۰% پرتاب موفق از فیلد بهترین آمار خود را به جای گذاشت. ۷۹ امتیازی که آن‌ها به واریرز دادند کمترین میزان امتیازی بود که در طول فصل به رقبایشان تقدیم کرده بودند. بوگدان بوگدانوویچ نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت. اگر مصدومان ترکیب ساکرامنتو کینگز به بازی‌ها برسند، اوضاع بهتر خواهد شد. ماروین بگلی، بازیکن درشت هیکل فصل دومی که اخیراً از مصدومیت شکستگی انگشت رهایی یافته، یکشنبه شب ۱۷ امتیاز به دست آورد. همچنین ساکرامنتو کینگز انتظار دارد که دی آرون فاکس، گارد رأس اصلی این تیم هفته بعد یا هفته‌های بعد از پیچ‌خوردگی شدید مچ پای خود برگردد. فاکس پنج هفته از بازی‌ها را از دست داده است. بگلی در پایان بازی گفت:

من همین حالا برگشته‌ام و زمان بازگشت دی آرون فاکس نیز بعد از من زیاد طول نمی‌کشد و این برای ما فوق‌العاده است. ما بازگشتی مانند آن‌چه که قبل از مصدومیت‌ها ارائه دادیم خواهیم داشت.

آینده کوتاه‌مدت گلدن استیت واریرز روشن نیست حداقل برای تیمی که ۵ بار در فینال بسکتبال NBA حاضر بوده است. گلدن استیت واریرز یکشنبه شب ۶ پرتاب موفق از ۲۵ پرتاب سه امتیازی خود داشت و در زمینه کسب امتیاز با پایین‌ترین آمار فصل خود برابری کرد. ساکرامنتو کینگز ۲۹ بار توپ را لو داد اما گلدن استیت واریرز نتوانست از این موقعیت‌ها سودی ببرد.

بوگدان بوگدانوویچ

استیو کر، سرمربی گلدن استیت واریرز پس از پایان بازی اظهار داشت:

هیچ‌گاه تابلوی امتیازات را اینگونه ندیده بودم، جاییکه حریف ۲۹ بار توپ را لو داد و ما ۲۱ امتیاز در پایان با حریف فاصله داشتیم. این نشان می‌دهد که چقدر ضعیف ظاهر شدیم. تصمیم‌گیری ما افتضاح بود. امشب یک باخت شرم‌آور دادیم.

ویلی کالی اشتین که با تیم سابق خود روبرو بود با ۱۴ امتیاز که حاصل از ۷ پرتاب موفق از ۹ پرتاب بود امتیازآورترین بازیکن واریرز در این بازی لقب گرفت. ساکرامنتو کینگز بعد از نیمه اول تمامی ابهامات را برطرف ساخت و در کوارتر سوم گلدن استیت را با نتیجه ۲۸ بر ۱۷ شکست داد تا با نتیجه ۷۹ بر ۵۹ برتری خود را حفظ کند.

نکات بازی

ساکرامنتو کینگز: بگلی از زمانی که در ۲ بازی اخیر به ترکیب این تیم بازگشته در پست سنتر به بازی گرفته میشود و والتون نیز گفته که این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت. بگلی در سیستم فعلی والتون تأثیرگذاری بیشتری در پست سنتر دارد. ۲۹ بار لو دادن توپ ساکرامنتو کینگز بیشترین میزان لو دادن توپ در این فصل بسکتبال NBA است. کینگز ۲۷ پاس گل را در این دیدار به خود دید.

گلدن استیت واریرز: ۱۸ امتیاز گلدن استیت واریرز در کوارتر اول کمترین میزان امتیازگیری در کوارتر ابتدایی این فصل نبود. در دیدار با فینیکس سانز در تاریخ ۳۰ اکتبر آن‌ها ۱۴ امتیاز کسب کرده بودند. اریک پاسکال به دلیل مصدومیت دومین دیدار متوالی خود را از دست داد اما استیو کر ابراز امیدواری کرد که این بازیکن فصل اولی در دیدار چهارشنبه مقابل پورتلند بلیزرز حاضر باشد.

گلدن استیت واریرز در این بازی چهاردهمین ترکیب اصلی متفاوت خود را در ۲۸ بازی اخیر تجربه کرد. دامیون لی در اولین بازی خود به عنوان بازیکن ترکیب اصلی در پست گارد شوت به بازی گرفته شد و ۱۳ امتیاز کسب کرد که ۱۰ امتیاز آن در نیمه اول بدست آمد. در غیاب اریک پاسکال، گلن رابینسون از پست گارد شوت به پست مهاجم کوچک منتقل شد.

بازی بعدی:

ساکرامنتو کینگز: سه‌شنبه شب در زمین شارلوت هورنتس به میدان خواهد رفت.

گلدن استیت واریرز: چهارشنبه شب مهمان پروتلند بلیزرز خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *