• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • تراویس شلنگ با حفظ سمت مدیر ورزشی، رئیس عملیاتی آتلانتا هاکس شد

تراویس شلنگ با حفظ سمت مدیر ورزشی، رئیس عملیاتی آتلانتا هاکس شد

آتلانتا هاکس یک تیم کاملاً جذاب و جوان را در طی دو سال اخیر در لیگ NBA ساخته است و ورودی‌ها و خروجی‌های نقل و انتقالاتی‌اش در مراسم درفت تلفیقی از جوانان را با استعدادهای بالقوه برای آنان به ارمغان آورده است.

تراویس شلنگ رئیس عملیاتی آتلانتا هاکس شد

آن‌ها مایک بودنهولزر را فروختند و لوید پیرس، متخصص پیشرفت بازیکنان را به عنوان مربی به تیم خود آوردند. از همه این‌ مسائل به عنوان پیروزی‌های متعدد در آینده یاد می‌شود اما آتلانتا هاکس همین حالا نیز برنده است آن‌ها مانند یک موشک در حال پرواز کردن هستند. تراویس شلنک، مدیر ورزشی آتلانتا هاکس و معمار همه موارد فوق‌الذکر پیشنهاد تمدید قرارداد دریافت کرد و طبق اعلام باشگاه در روز دوشنبه عنوان جدیدی را به خود اختصاص داد. شلنک اکنون رئیس عملیاتی بسکتبال آتلانتا هاکس و مدیر ورزشی این تیم است.

تونی رسلر، مالک هاکس در مراسم معارفه عنوان جدید شلنک اظهار داشت:

ما از مسیری که تراویس در باشگاه‌مان رفت بسیار خوشنودیم و کل تیم عملیاتی بسکتبال ما از این همکاری رضایت دارد. او از مراسم درفت استفاده کرد تا یک ترکیب جوان تأثیرگذار برای باشگاه بنا کند، یکی از مربیان جوان سطح بالای لیگ NBA به نام لوید پیرس را استخدام کرد و فضای خوبی در اختیار تیم قرار داد، برای موفقیت بلندمدت در لیگ NBA به ذپیک‌ درفت و انعطاف‌پذیری مالی نیاز داشتیم.

آتلانتا هاکس تراویس شلنگ

شلنک سابقا مدیر ورزشی گلدن استیت واریرز بود که به آتلانتا آمد و همچنین برهه‌ای را در سازمان میامی هیت و اورلاندو مجیک گذراند. وی برای دو دهه عضو تیم اجرایی لیگ NBA بوده است. هاکس تصمیمی هوشمندانه را اتخاذ کرد. وقتی همه چیز خوب پیش می‌رود، وقتی افراد خوبی در جایگاه‌های خود دارید، آن‌ها را حفظ کنید و بگذارید مسیر جاری ادامه یابد. اجازه دهید افراد بسکتبالی کار خودشان را بکنند. آتلانتا دقیقاً همین رویه را پیش گرفته است. هاکس در اولین سال فعالیت شلنک ۲۴ پیروزی بدست آورد و در فصل قبل این آمار به ۲۹ پیروزی افزایش یافت اما انتظار می‌رود با حضور جوانان در ترکیب این تیم و رسیدن آن‌ها به بلوغ بازی این آمار افزایش یابد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *