مربی نیویورک نیکس به این فکر می‌کند که برت را در پست پوینت گارد بازی بدهد

انتظار می‌رود در شب افتتاحیۀ بازی‌های فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ بسکتبال NBA، دنیس اسمیت جونیور به‌ عنوان پوینت گارد استارتر تیم نیویورک نیکس بازی را آغاز کند. هرچند این تیم بازیکنانی باتجربه مثل الفرید پیتون و فرانک انتیلیکینا را نیز در ترکیب خود دارد.

احتمال تغییر پست برت در نیویورک نیکس

حالا این سؤال پیش آمده که چرا آر.جی برت، بازیکن سال اولی، بازی را به‌عنوان استارتر آغاز نکند؟ برنامه نیکس در هر صورت این است که توپ را در اختیار بازیکن وینگ قرار بدهد تا شوت بزند پس چرا برت گاهی اوقات در پست پوینت گارد به میدان نرود؟ نیک فیزدیل، مربی نیویورک نیکس، در گفتگو با یان بگلی از خبرگزاری SNY گفته است که به امتحان کردن این روش فکر خواهد کرد. بخشی از صحبت‌های دیوید فیزدیل در این مصاحبه به شکل زیر است:

من تا بدینجای کار نیز چند بار برت را در این پست به‌کار گرفته‌ام. او در کالج گاهی اوقات در پست پوینت گارد بازی می‌کرد. من فکر می‌کنم این کار لایه دیگری از توانایی منعطف بودن را به بازی او اضافه خواهد کرد. مخصوصاً این که فردی به بزرگی جثه او بتواند در زمین سوییچ کند و در برخی از کارهای دفاعی تیم شرکت کند. پس بله، من این مورد را به ذهن خواهم سپرد.

نیویورک نیکس آر جی برت

وی افزود:

او واقعا آماده است و راحت به ‌نظر می‌رسد. این بچه دوست دارد توپ را در دستانش بگیرد. او خودخواه نیست و بازیکنان دیگر را در زمین پیدا می‌کند. برت بازی را درک می‌کند و می‌داند که ما در پست پوینت گارد چگونه بازی می‌کنیم. اگر به او در آن پست بازی بدهم احساس خوبی خواهم داشت.

اردوهای تمرینی و بازی‌های پیش‌فصل در NBA به همین دلیل اهمیت دارند. امتحان کردن و بررسی روش‌های مختلف بازی و به‌کارگیری بازیکنان در پست‌های مختلف. این وضعیت تا مقاطع ابتدایی فصل عادی مسابقات نیز ادامه خواهد داشت. نیویورک نیکس آر.جی برت را به‌عنوان انتخاب سوم مراسم درفت انتخاب نکرد که در بیشتر زمان بازی از توپ فاصله داشته باشد. نیکس او را برای ایجاد تفاوت در بخش هجومی یارکشی کرد. او در دو بازی پیش‌فصل به ‌طور میانگین ۱۶ امتیاز ثبت کرد و ۳۶.۴ درصد از پرتاب‌های سه امتیازی خود را وارد سبد نمود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *