• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • هیوستون راکتس ۱۱۱-۱۱۷ میلواکی باکس؛ یانیس آنتتوکومپو کولاک کرد

هیوستون راکتس ۱۱۱-۱۱۷ میلواکی باکس؛ یانیس آنتتوکومپو کولاک کرد

یانیس آنتتوکومپو ، مهاجم میلواکی باکس سه شنبه شب در جریان نیمه دوم بازی تیمش مقابل هیوستون راکتس در لیگ NBA با دانک‌های خود همه را به وجد آورد.

پیروزی میلواکی باکس با درخشش یانیس آنتتوکومپو

یانیس آنتتوکومپو ۵ دقیقه بعد از اینکه در مقابل هیوستون راکتس موفق به ثبت تریپل دبل شد از بازی اخراج شد، پس از آن دیگر میلواکی باکس وحشتناک نبود. وسلی متئو درباره یانیس گفت:

در رختکن تیم گفتیم ما جنگنده و رقابت‌کننده هستیم. اگر یانیس خطا نمی‌کرد الان ما اینطور خوشحال در درون رختکن حضور نداشتیم.

یانیس آنتتوکومپو ۳۰ امتیاز کسب کرد و هواداران او سه شنبه شب شاهد پیروزی ۱۱۷ بر ۱۱۱ میلواکی باکس مقابل هیوستون راکتس بودند. آنتتوکومپو، MVP فصل قبل، ۱۳ ریباند و ۱۱ اسیست نیز کسب کرد. در حالیکه بعد از اخراج از زمین بسیار ناراحت بود از پاسخ تیم به بازی حریف تحت تأثیر قرار گرفت. یانیس آنتتوکومپو بعد از پایان بازی گفت:

آن‌ها کار شگفت‌انگیزی انجام دادند. حرکت با توپ و پرتاب‌هایی که انجام دادند عالی بود.

بروک لوپز دو پرتاب آزاد انجام داد و میلواکی باکس را در ۳۹ ثانیه مانده به پایان وقت معمول بازی ۱۱۵ بر ۱۰۹ پیش انداخت. قبل از اینکه ارسان ایلیاسوا در ۱۵ ثانیه مانده به پایان بازی جامپ شات انجام دهد و هواداران را به خانه بفرستد، جیمز هاردن ۲ پرتاب آزاد انجام داد. برخی از بازیکنان تعجب کردند که بر سر دو گارد مسلط به توپ هیوستون راکتس چه آمد؛ جیمز هاردن و راسل وست بروک که در سال ۲۰۱۷ عنوان MVP را از آن خود کرد و در ترید کریس پال، از اوکلاهاما سیتی تاندر به این تیم آمده بود در اولین دیدار خود برای هیوستون راکتس کاغذ آمارها را پر کردند اما نتوانستند برای تیم خود پیروزی به ارمغان آوردند.

راسل وست بروک ۲۴ امتیاز، ۱۶ ریباند و ۷ اسیست بدست آورد. جیمز هاردن، MVP سال ۲۰۱۸ ۱۹ امتیاز بدست آورد و ۱۴ اسیست و ۷ ریباند به نام خود ثبت کرد و ۱ پرتاب ۳ امتیازی انجام داد.

مایک دی آنتونی، سرمریی هیوستون راکتس گفت:

بازیکنانم رفته رفته بهتر می‌شوند. متأسفانه باید بگویم ما امسال در ۸۲ بازی شکست خورده‌ایم.

یانیس آنتتوکومپو

هنگامی که یانیس آنتتوکومپو از زمین بازی اخراج شد، میلواکی باکس با ۶ امتیاز از حریف خود پیش بود. او به سمت مایک بودنهولزر، سرمربی خود رفت و از او خواست تا از چلنج استفاده کند اما او سابقاً از این امتیاز استفاده کرده بود و هیچ چیز نمی‌توانست به این بازیکن فوق ستاره برای بازگشت به زمین کمک کند. هاردن درباره بازی گفت:

همه دیدند که امشب چه اتفاقی افتاد. یانیس یک بازیکن کاملاً متفاوت در زمین بازی بود. اما این اولین بازی است و با این یک باخت هیچ چیز تمام نشده است و حتی اگر پیروز می‌شدیم خیلی هیجان‌زده نبودیم.

دو دقیقه قبل از این‌که پی جی تاکر پرتاب ۳ امتیازی خود را از گوشه زمین انجام دهد میلواکی باکس با ۶ امتیاز از حریف خود پیش بود. اما دو ثالنیه بعد از این پرتاب سه امتیازی تاکر، متیوز با پرتاب ۳ امتیازی خود جواب این بازیکن را داد و میلواکی ۱۱۱ بر ۱۰۵ پیش افتاد.

نکته بازی:

میلواکی باکس:
بروک لوپز ۱۴ امتیاز و ۴ چهار ریباند بدست آورد. ایلیاسوا که در ابتدا از روی نیمکت بازی را دنبال می‌کرد توانست ۱۳ امتیاز و ۱۱ ریباند به نام خود ثبت کند. میلواکی باکس ۱۶ پرتاب ۳ امتیازی انجام داد.

هیوستون راکتس:
تاکر ۱۷ امتیاز بدست آورد و توانست ۵ پرتاب ۳ امتیازی به نام خود ثبت کند. تیم هیوستون راکتس نیز ۱۶ پرتاب ۳ امتیازی در آمار خود ثبت کرد. کلینت کپلا ۱۳ امتیاز بدست آورد و ۱۲ ریباند انجام داد.

۳۰نفر از هواداران تی شرت‌هایی با مضمون حمایت از معترضان ضدحکومتی هنگ کنگ در بازی به تن داشتند. اوایل این ماه، دریل موری، مدیر ورزشی هیوستون راکتس با توئیت خود در حمایت از معترضان هنگ کنگی چینی‌ها را به خشم آورد. بازی افتتاحیه چهارشنبه شب هیوستون راکتس به خاطر توئیت دریل موریل در کشور چین پوشش داده نشد که تنش میان لیگ NBA و مقامات چینی را افزایش می‌دهد. یکی از هواداران بر روی پیراهن خود نوشته بود «متشکریم موری» و یک قلب قرمز نیز بعد از حرف موری به چشم می‌خورد. یکی دیگر از آن‌ها نوشته بود «هیچ سانسوری در آمریکا وجود ندارد» و یک تن دیگر نوشته‌ای با مضمون «آزادی آزاد نیست» بر روی پیراهن خود داشت. یک هوادار دیگر نیز نوشته بود «برای آزادی بجنگید و در کنار مردم هنگ کنگ بایستید» که دقیقاً همان جمله موری بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *