• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • دیوید گریفین: آینده تیم نیو اورلینز پلیکانز بسیار روشن خواهد بود

دیوید گریفین: آینده تیم نیو اورلینز پلیکانز بسیار روشن خواهد بود

زاین ویلیامسون

دیوید گریفین ، معاون اجرایی تیم بسکتبال نیو اورلینز پلیکانز در خلال تمرین لیگ تابستانی NBA آینده این تیم را بسیار خوب توصیف کرد.

دیوید گریفین معتقد است که آینده نیو اورلینز پلیکانز روشن خواهد بود

بعد از انتقال سنتر نیو اورلینز پلیکانز ،آنتونی دیویس به لس آنجلس لیکرز و دریک فیورز به یوتا جاز، گریفین از به خدمت گرفتن لنزو بال، برندون اینگرام و جوش هارت خبر داد. با حضور زاین ویلیامسون، جکسون هیس و با بازگشت گارد تیم، درو هالیدی انتظار می‌رود که پلیکانز یکی از متناسب‌ترین تیم‌های NBA در فصل ۲۰-۲۰۱۹ باشد. دیوید گریفین از آنچه که در تمرین لیگ تابستانی دیده هیجان زده است.

وی روز سه شنبه به خبرنگاران گفت:

صحنه‌ای را دیدم که جکسون هیس در یک طرف و زاین در طرف دیگر زمین می‌دویدند و سرعت این بچه‌ها سرسام‌آور بود. آلوین و من این صحنه را دیدیم و با خود گفتیم، یک تیم  با داشتن این بازیکنان در بال تیم خود و با حضور لورنزو، سرعتی دیوانه‌کننده خواهد داشت.

دیوید گریفین ضمن اظهار اینکه از همه خریدها هیجان زده شده است افزود:

ما می‌خواهیم تیم را با افرادی که قهرمانی در هر سطحی را بدست آورده‌اند تکمیل کنیم زیرا شما با آن‌ها راه قهرمانی را یاد می‌گیرید. ما با این برندگان، می‌توانیم جاه طلب باشیم.

دیوید گریفین نیو اورلینز پلیکانز

لنزو بال، گارد سابق لیکرز ضمن ابراز رضایت از انتقال خود به پلیکانز اظهار داشت:

این یک شروع تازه است. می‌دانم که جو رسانه‌ای مانند لس آنجلس لیکرز نیست اما هواداران تیم فوق‌العاده هستند و به حمایت از ما خواهند پرداخت. برگشتم تا با سبکی بازی کنم که در تمام زندگی‌ام بازی می‌کردم و با تفکرات سطح بالای یک سرمربی مانند گنتری بسیار راحت هستم.

انتظارات از پلیکانز در این فصل بالا است و عملکرد ویلیامسون نیز زیر ذره‌بین کارشناسان قرار دارد. اما گریفین از بازیکنان می‌خواهد که باور کنند همه چیز امکان‌پذیر است.

گریفین گفت:

به دستاوردهای NBA بنگرید و شیوه‌ای که تیم‌ها در آن ساخته می‌شوند. هیچ‌ تیمی نمی‌تواند خیلی رویاپردازانه به این لیگ بنگرید. از همه می‌خواهم که این سوال را از خود بپرسند که چرا ما قهرمان نباشیم؟

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *