جام جهانی بسکتبال چین ؛ باز هم صربستان، باز هم پیروزی مقتدرانه

تیم ملی بسکتبال صربستان، در دومین بازی خود در جام جهانی بسکتبال چین با اختلاف فاحشی فیلیپین را شکست داد.

دومین پیروزی پرقدرت برای تیم ملی صربستان در جام جهانی بسکتبال چین

تیم ملی صربستان که در اولین بازی خود به مصاف آنگولا رفته بود و این تیم را با اختلاف زیادی شکست داده بود، حالا در دومین گام خود باید به مصاف فیلیپین می رفت. صربستان در این بازی به اکثر بازیکنان اصلی خود استراحت داد و با ترکیب بازیکنان ذخیره اش به میدان رفت.

اما همین ترکیب نیز برای فیلیپینی ها بسیار قدرتمندتر از تصور بود و این تیم در کوارتر اول با حساب ۲۸ بر ۱۳ در برابر رقیب اروپایی خود شکست خورد.

صربستانی ها که از حضور چندین بازیکن حاضر در NBA سود می برند، بازی خود را نیز در همان سطح تنظیم کرده اند و با کمترین اشتباه بازی می کنند. این تیم در کوارتر دوم، ۳۴ بر ۲۲ حریف خود را شکست داد و در کوارتر سوم نیز حساب کار ۳۷ بر ۱۳ به سود تیم اروپایی شد تا فیلیپین به نوعی در پایان کوارتر سوم، قطعا شکست خورده باشد.

عملکرد فوق العاده صربستان اما در کوارتر چهارم نیز ادامه داشت و با درخشش نمانیا بیلیکا، بازیکن تیم ساکرامنتو کینگز، این تیم امتیازات زیاد دیگری را نیز در این کوارتر به دست آورد تا این کوارتر نیز با حساب ۲۷ بر ۱۹ به سود تیم صربستان شود و در مجموع نیز این تیم با نتیجه جالب ۱۲۶ بر ۶۷، پیروز دومین بازیش در جام جهانی بسکتبال چین باشد.

صربستان با این پیروزی قاطعانه، صعود خود به مرحله بعدی جام جهانی بسکتبال چین را در کنار ایتالیا قطعی کرد و فعلا در صدر جدول این گروه ایستاد. آن ها پس فردا با ایتالیا برای تعیین وضعیت صدرنشینی این گروه، دیدار خواهند کرد و فیلیپین نیز به مصاف آنگولا، دیگر تیم حذف شده این گروه می رود.

صربستان در جام جهانی بسکتبال چین

گفتنی است که در صربستان، بیلیکا با ۲۰ امتیاز امتیاز آورترین بازیکن میدان بود اما نیکولا یوکیچ با ۷ ریباند و ۷ پاس منجر به گل در کنار ۱۱ امتیازش، از بهترین بازیکنان این تیم بود. این در حالی است که جیمر پرز، بازیکن تیم فیلیپین با ۱۶ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن این تیم بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *