• صفحه خانگی
  • >
  • مقالات
  • >
  • جام جهانی بسکتبال ؛ پیش بازی صربستان-آرژانتین؛ جذاب و غیر قابل پیش بینی

جام جهانی بسکتبال ؛ پیش بازی صربستان-آرژانتین؛ جذاب و غیر قابل پیش بینی

جام جهانی بسکتبال-تیم ملی بسکتبال آرژانتین

تیم های بسکتبال صربستان و آرژانتین در یک چهارم نهایی جام جهانی بسکتبال چین در شرایطی به مصاف هم می روند که هر دو تیم در دور مقدماتی با صدرنشینی بازی ها را به پایان رسانده بودند.

جام جهانی بسکتبال ، برنده جنگ صعود به نیمه نهایی چه تیمی است؟

تیم بسکتبال آرژانتین در گروه B رقابت ها جام جهانی بسکتبال 2019 با روسیه، نیجریه و کره جنوبی هم گروه بود که موفق شد در هر سه دیدار به برتری دست یابد.

تیم آرژانتین نیز در مرحله گروهی در گروه D با تیم های آنگولا، ایتالیا و فیلیپین هم گروه بود که موفق شد در هر سه دیدار به برتری دست یابد. در مرحله دوم جام جهانی بسکتبال تیم آرژانتین موفق شد لهستان را شکست دهد و تیم صربستان در دیداری سخت و نفس گیری که مقابل اسپانیا داشت تن به شکست داد. دو تیم آخرین بار در سال ۲۰۱۰ به مصاف هم رفتند که صربستان با نتیجه نزدیک ۸۲-۸۴ به پیروزی رسیده بود.
جام جهانی بسکتبال-تیم ملی بسکتبال صربستان

اما در آمار و ارقام تیم صربستان نسبت به آرژانتین برتری بیشتر دارد. آمار تیم صربستان در جام جهانی بسکتبال در پرتاب های دو امتیازی ۶۶.۷ است و آمار تیم آرژانتین ۵۱.۵ است. در پرتاب های ۳ امتیاز آمار تیم صربستان ۴۲.۱ است و آمار تیم ملی آرژانتین ۳۵.۳. در پرتاب های آزاد آمار صربستان ۸۲.۳ است و آمار تیم آرژانتین ۷۵.۶. در آمار کلی ریباند آمار تیم صربستان 39 است و آمار تیم بسکتبال آرژانتین ۴۱. در آمار تدافعی وضعیت تیم آرژانتین کمی بهتر است. اما در عملکرد فردی تا اینجای رقابت های جام جهانی بسکتبال برای آرژانتین لوئیز اسکولا با میانگین ۱۷ امتیاز و بوگدانوویچ از تیم صربستان با میانگین ۲۰ امتیاز بهترین عملکرد را در بین بازیکنان دو تیم از این حیث داشته اند. در آمار پاس گل برای آرژانتین کامپازو با میانگین ۷.۲ و استفن جوویچ از صربستان با میانگین ۵.۶ از این حیث عملکرد بهتری داشته اند. در عملکرد کلی نیز کامپازو برای آرژانتین و بوگدانوویچ برای صربستان نسبت به سایر بازیکنان عملکرد بهتری از خود نشان داده اند. دیدار دو تیم فردا در دونگوان بسکتبال سنتر و از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه آغاز می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *