کوای لنارد ارزشمندترین بازیکن فینال های بسکتبال NBA در سال ۲۰۱۹ انتخاب شد

سرانجام تکلیف قهرمانی رقابت های بسکتبال NBA در سال ۲۰۱۹ نیز با چهارمین برد تورنتو رپترز مقابل گلدن استیت وریرز به پایان رسید تا کانادایی ها با برتری ۴-۲ در شش دیدار مرحله فینال به مقام قهرمانی معتبرترین مسابقات بسکتبال باشگاهی جهان دست یابند. کوای لنارد توانست جایزه مهمی را کسب کند.

در فینال های بسکتبال NBA ، کوای لنارد به عنوان ارزشمند ترین بازیکن شناخته شد

کوای لنارد ، ستاره تیم تورنتو رپترز در فصل ۱۹-۲۰۱۸ رقابت های بسکتبال NBA به حساب می آید که تاثیرگذاری بالایی در این تیم داشته است. لنارد یکی از ستاره های رپترز در اولین قهرمانی کانادایی ها در لیگ بسکتبال ایالات متحده به شمار می رود که در پایان دیدار ششم این تیم برابر گلدن استیت و کسب عنوان قهرمانی این تیم، به عنوان با ارزش ترین بازیکن فینال ها انتخاب شد. کوای لنارد در بازی ششم موفق به کسب ۲۲ امتیاز، ۶ ریباند و ۳ پاس منجر به امتیاز شد. کوای لنارد در شش بازی فینال برابر گلدن استیت به طور میانگین موفق به کسب ۲۸.۵ امتیاز، ۹.۸ ریباند و ۴.۲ پاس گل شده بود تا بدین ترتیب عنوان بهترین بازیکن این شش دیدار پایانی را به دست آورد. این بازیکن همچنین ۳۴.۹ از شوت هایی که منجر به امتیاز شده بود را خارج از قوس به ثمر رسانده بود که در نوع خود جالب توجه به شمار می رود.

کوای لنارد بسکتبال NBA

لنارد به نوعی قهرمان تورنتو نه تنها در این شش دیدار فینال مقابل رقیبی قدرتمند چون گلدن استیت بود، بلکه بازیکنی با تاثیرگذاری بالا در کسب امتیازات در دیدارهای پلی آف تورنتو نیز به حساب می آمد. او در بازی مرحله پلی آف برابر فیلادلفیا سونی سیکسرز سه بار موفق شد در رقابت با این تیم بالای ۳۰ امتیاز کسب نماید. لنارد همچنین در ششمین بازی برابر میلواکی باکس نیز خوش درخشید و با کسب ۲۷ امتیاز بهترین بازیکن زمین شناخته شد. تورنتو با درخشش ستاره اهل کالیفرنیای خود توانست هم به دیدار نهایی صعود کند و هم به مقام قهرمانی کنفرانس شرق در فصل ۱۹-۲۰۱۸ دست یابد. لنارد مطمئنا با کسب عنوان MVP در فینال ها غریبه نیست، جایی که او در سال ۲۰۱۴ و زمانی که با سن آنتونیو اسپرز به مقام قهرمانی NBA رسید، به آن دست یافت

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *