• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • داک ریورز: کوای لنارد و پال جرج هنوز مُفصل با هم تمرین نکرده‌اند

داک ریورز: کوای لنارد و پال جرج هنوز مُفصل با هم تمرین نکرده‌اند

داک ریورز، سرمربی لس آنجلس کلیپرز مدعی شد که کوای لنارد و پال جرج هنوز به اندازه کافی با یکدیگر تمرین نکرده اند.

مصاحبه ریورز در خصوص کوای لنارد و پال جرج

در طول بیشتر از دو دهه مربیگری، داک ریورز می‌گوید هرگز تیمی نداشته است که دوتا از بهترین بازیکنانش پس از سپری شدن ۲۱ دیدار از آغاز فصل هنوز در کنار گروه بازیکنان آغازکننده تمرین نکرده باشند. حتی با وجود آنکه کوای لنارد و پال جرج هنوز هم منتظر فرا رسیدن چنین تمرینی هستند، تیم لس آنجلس کلیپرز در زمینه هجومی آمار خیره‌کننده‌ای از خود برجای گذاشته است. کلیپرز برای دومین ‌بار در فصل جاری توانست ۱۵۰ امتیاز در یک دیدار کسب کند. شاگردان ریورز روز یکشنبه واشنگتن ویزاردز را با نتیجه ۱۵۰-۱۲۵ از پیش رو برداشتند. این نتیجه با توجه به آنکه کلیپرز تا پیش از این در تمام تاریخ فرنچایز خود تنها یک‌بار به ۱۵۰ امتیاز رسیده بود اصلاً بد نیست. آنها در سال ۱۹۹۸ مقابل تورنتو رپترز موفق شدند ۱۵۲ امتیاز کسب کنند. پس از دیدار یکشنبه شب، کوای لنارد در مصاحبه با خبرنگاران گفت که کلیپرز جای زیادی برای بهتر شدن دارد:

من هنوز هم فکر می‌کنم بهتر شدن ما زمان خواهد برد. انجام دادن این بازی‌ها به ما کمک می‌کند که با یکدیگر آشنا شویم. ما هنوز هم بالا و پایین‌های خودمان را داریم، گاهی اوقات در حمله بدون حرکت هستیم یا آنکه خیلی زود شوت می‌زنیم بدون آنکه توپ را به حرکت دربیاوریم. اما ما می‌توانیم خاص باشیم.

ریورز گفت وقتی کلیپرز رکورد ۱۵ برد و ۶ شکست را ثبت کرد هیجان‌زده شده بود حتی با وجود آنکه جرج و لنارد این فصل تنها شش بازی در کنار هم به میدان رفتند.

کوای لنارد و پال جرج

ریورز پیش از آغاز بازی گفت به‌خاطر برنامه بازی‌ها و اینکه قصد دارد مهره‌های اصلی خود را سالم و پرانرژی نگه دارد گفت:

من نمی‌دانم که چند سال مشغول مربیگری بوده‌ام، شاید ۲۰ سال. اما هرگز در تیم‌هایم اینطور نبوده است که دوتا از بهترین بازیکنانم پس از ۲۱ بازی هنوز با یکدیگر در زمین تمرین نکرده باشند. حتی یک‌ بار هم این اتفاق نیفتاده است. آنها یک تمرین داشته‌اند که روبه‌روی هم قرار گرفتند اما تا به حال نشده است که در یک ترکیب کنار هم قرار بگیرند و تمرین کنند. فکر نمی‌کنم خودم هم هرگز چنین چیزی را شنیده باشم. اما حالا ما چنین وضعیتی داریم. فکر کنم با این گروه فعلی سه تمرین شوت‌زنی داشتیم.

با این حال، لیکرز نیز به هیوستون راکتس پیوست تا تنها تیم‌های فصل جاری باشند که تا این مقطع از فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ دو بار ۱۵۰ امتیاز کسب کرده‌اند. اتفاقاً راکتس و کلیپرز در مقابل دو تیم مشترک به این رکورد دست یافته‌اند یعنی آتلانتا هاوکس و واشنگتن ویزاردز. کلیپرز بیشترین آسیب به واشنگتن را زمانی وارد کرد که چهار بازیکن تهاجمی در ترکیب داشت. لنارد همراه با سه بازیکن دیگر تعداد امتیازت کسب شده توسط خود را دو رقمی کردند. او ۳۴ امتیاز کسب کرد، جرج ۳۱ امتیاز آورد. لو ویلیامز هم ۲۲ امتیاز کسب کرد و مونترزل هارل ۲۳ امتیاز و ۱۵ ریباند به‌دست آورد در حالی که جزو بازیکنان نیمکت‌نشین تیم بود. این تنها پنجمین مرتبه درNBA بود که یک تیم تنها با چهار بازیکنی که بیشتر از ۱۰ امتیاز کسب کرده‌اند موفق به ثبت ۱۵۰ امتیاز می‌شود و همچنین اولین‌بار پس از سیاتل سوپرسونیکس در نوامبر ۱۹۸۹ بوده است که چنین رکوردی ثبت می‌شود. جرج که در بازی قبلی بدترین آمار خود با پیراهن کلیپرز را ثبت کرده بود در دیدار برابر واشنگتن ۲۷ امتیاز فقط در نیمه اول آورد. او روز جمعه مقابل سا آنتونیو اسپرز ۲تا از ۱۱ پرتاب منطقه‌ای خود را وارد سبد کرد و تنها ۵ امتیاز آورد و همچنین ۵ ترن اور هم داشت. کلیپرز آن بازی را به شاگردان گرگ پاپوویچ واگذار کرد.

کلیپرز در گام بعد باید در خانه به مصاف پورتلند تریل بلیزرز برود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *