فوری؛ کوین دورانت ستاره تیم بسکتبال بروکلین به بیماری کرونا مبتلا شد

این روزها بیماری کرونا مردم عادی و حتی سرشناس زیادی را در سراسر جهان درگیر کرده است. در تازه‌ترین خبر منتشر شده اعلام شد که تست کرونا کوین دورانت ستاره تیم بسکتبال بروکلین مبت اعلام شده است و این بازیکن هم اکنون در قرنطینه خانگی است. طبق دیگر اخبار منتشر شده بازیکنان دیگری از بروکلین نیز به این بیماری مبتلا شده‌اند.

شوک به دنیای بسکتبال؛ کوین دورانت و چندین بسکتبالیست معروف درگیر ویروس کرونا شدند!

طبق اعلام شمس چارانیا، خبرنگار سرشناس آمریکایی، تست کرونای کوین دورانت مثبت اعلام شده و بدین ترتیب این بسکتبالیست سرشناس نیز حالا با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند. البته هنوز نام سه بازیکن دیگر باشگاه بروکلین که به کرونا مبتلا شده‌اند اعلام نشده و شمس چارانیا در توئیترش نوشته که یکی از این ۴ نفر،کوین دورانت است و از قول این بازیکن سرشناس این جملات را نقل کرده است : « همه باید حسابی دقت کنند و مراقب خودشان باشند و به قرنطینه بروند. ما همین کار را خواهیم کرد.»

چارانیا در عین حال تاکید کرده که این ۴ بازیکن در قرنطینه هستند و پزشکان باشگاه شرایط آنها را زیر نظر دارند. باشگاه بروکلین نتس هم این بیانیه را منتشر کرده:

«ما با تمام کسانی که با این بازیکنان در ارتباط بودند، حتی بازیکنان حریفان اخیرمان تماس گرفتیم و دائما با مقامات بهداشت و سلامت در تماسیم. به تمام بازیکنان و اعضای باشگاه توصیه شده که در قرنطینه باشند و شرایطشان دائما مورد بررسی قرار می گیرد و آنها با نیروهای پزشکی باشگاه در تماسند. سلامت اعضای تیم و کادر فنی، اولویت اول ماست و هرکاری که از دستمان برمی آید انجام می‌دهیم تا هرچه سریعتر حال بیمارانمان خوب شود. متاسفانه این بیماری همه گیر شده و افراد زیادی در سراسر دنیا با این بیمار دست و پنجه نرم می‌کنند. امیدوارم هستیم این مشکل به زود رفع گردد و همه به زندگی عادی خود بازگردند.»

کوین دورانت

کوین دورانت که تابستان گذشته به باشگاه بروکلین منتقل شد، در طول این فصل از رقابت‌های NBA به دلیل عمل جراحی بر روی تاندون آشیل پایش هنوز برای این تیم به میدان نرفته و در هفته‌های اخیر در حال انجام تمرینات بازیابی برای بازگشت به روزهای اوج بود و حالا به دلیل کرونا مدتی باید به استراحت بپردازد. البته هنوز علائم اصلی کرونا در دورانت بروز نکرده ولی با مثبت اعلام شدن تست کرونای او، این بسکتبالیست سرشناس جدیدترین ورزشکاری است که خبر ابتلایش به کرونا منتشر شده است.

کوین دورانت پس از اعلام شدن این خبر گفت:

خواهش می‌کنم این بیماری را جدی بگیرید و مواظب خود باشید. در خانه بمانید و خود را قرنطینه کنید. در حال حاضر حالم خوب است ولی باید تحت درمان قرار گیرم. نگران دیگر هم تیمی‌هایم نیز هستم که ممکن است آنها نیز مبتلا شده باشند. این ویروس به معضلی جهانی تبدیل شده و ما به جز اینکه رعایت کنیم کاری از دستمان بر نمی‌آید. باید همگی دعا کنیم تا این ویروس زودتر از جهان ریشه کن شود تا بتوانیم به روال عادی زندگیمان بازگردیم.

باشگاه بروکلین نتس در بیانیه خود از ابتلای افراد دیگر و انتشار نام آنها خودداری کرده است اما به موضوع مراقبت‌های پزشکی ویژه تاکید داشته است.
لازم به ذکر است کوین دورانت تقریبا یکی از بزرگترین ورزشکار جهان است که به این ویروس مبتلا شده است. دورانت قهرمان دو دوره رقابت‌های لیگ NBA است. کی دی دو بار به عنوان MVP فینال مسابقات انتخاب شده و در سال 2014 نیز عنوان با ارزش‌ترین بازیکن فصل عادی مسابقات را از آن خود کرد.

یکی دیگر از بازیکنانی که گفته می‌شد تست کرونای او مثبت اعلام شده، اسپنسر دینویدی بود. این بازیکن با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود همه چیز را تکذیب کرد. البته هرروزه باید منتظر ماند و منتظر تایید یا عدم تایید اخبار رسمی باقی ماند و باید دید بعد از این باشگاه بروکلین نام چهار بازیکن دیگر خود را کی اعلام خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *