کوین دورانت: گلدن استیت را به خاطر مصدومیتم سرزنش نمی‌کنم

از زمانی که کوین دورانت در راند دوم بازی پنجم گلدن استیت واریرز مقابل هیوستون راکتس از ناحیه ساق پای راست مصدوم شد تا زمانی که او در پنجمین دیدار فینال لیگ NBA حاضر شد، ۹ بازی را از دست داد. دورانت بیش از یک ماه از مسابقات دور بود.

صحبت های کوین دورانت در خصوص مصدومیتش در گلدن استیت

زمانی که کوین دورانت ۱۲ دقیقه پس از بازگشتش از ناحیه آشیل پا دچار پارگی شد، پچ پچ‌ها آغاز شد. بسیاری می‌گفتند یا گلدن استیت واریرز بعد از اینکه با نتیجه ۳ بر ۰ از تورنتو رپتورز شکست خورده بود کوین دورانت را زودتر از موعد به میادین بازگرداند یا آن‌ها مصدومیت اصلی او را به خوبی مدیریت نکردند.

کوین دورانت همه این‌ شایعات را شنیده است و در مصاحبه اخیرش با کریس هاینس، خبرنگار یاهو اسپرت این مسئله را شفاف‌سازی کرد و گفت:

نه. چگونه می‌توانید گلدن استیت واریرز را سرزنش کنید؟ نه. شنیدم که واریریز مرا مجبور کرده بود تا به میادین برگردم. هیچکس در دوران ریکاوری مصدومیتم به من نگفت که به میادین بازگردم. فقط تصمیم من و ریک سلبرینی، مسئول پزشکی و عملکردی گلدن استیت واریرز بود که هر روز با من کار می‌کرد. درست زمانی که دیدارهای حذفی آغاز شد من به بازی پنجم رسیدم. مصدومیت در همان لحظه اتفاق افتاد. این بازی بسکتبال است. هر اتفاقی ممکن است در آن رخ دهد. هیچ‌کس نمی‌تواند مسئول این اتفاقات باشد. فقط یک رقابت است. ما باید از حمله به دفاع برگردیم چون من قصد دارم تا به کارهای دفاعی نیز بپردازم.

قبل از اینکه کوین دورانت در نقل و انتقالات آزاد به بروکلین نتس بپیوندد، ریک بوچر، خبرنگار بلیچر ریپورت گزارش داد در گلدن استیت واریرز با بازیکنی که دو بار عنوان ارزشمندترین بازیکن بازی را به دست آورده مثل یک آشغال رفتار کرده‌اند.

گلدن استیت کوین دورانت

واضح است که این مسئله حقیقت نداشت. حتی کندریک پرکینز همبازی سابق کوین دورانت در اوکلاهما سیتی تاندر گفت که گلدن استیت واریرز، مصدومیت ساق پای کوین دورانت را اشتباه تشخیص داده است. شاید پرکینز قبل از این صحبت‌هایش با کوین دورانت صحبت کرده باشد. همچنین کوین دورانت می‌گوید این‌که دیدار گلدن استیت واریرز با تورنتو رپترز در فینال لیگ NBA تا آن اندازه طولانی شده بود ربطی به بازگشت او نداشت. وقتی مصدومیت او پایان یافته بود، میخواست دوباره هوای بسکتبال را استشمام کند. دورانت همیشه یک روز هدف را تعیین می‌کرد تا به میادین بازگردد و فقط می‌خواست دوباره بازی کند.

کوین دورانت در ادامه مصاحبه‌اش با هاینس می‌گوید:

مهم نبود که در چه مرحله‌ای بودیم، تصمیم گرفته بودم که در بازی پنجم شرکت کنم. به همین دلیل وقتی که با نتیجه ۳ بر ۱ عقب افتاده بودیم به بازی برگشتم. برایم مهم نبود که چه اتفاقی می‌افتد، فقط می‌خواستم در دیدار فینال حاضر باشم. فقط ‌می‌خواستم توپ را به درون حلقه بیاندازم. احساس خوبی از این بازگشت داشتم. هر روز تمرینات اختصاصی انجام می‌دادم. به تدریج تمرینات خود را به دو بار در روز رساندم.   واقعاً به بازی در آن دیدار احتیاج داشتم و سعی کردم که خود را برسانم. واقعاً می‌خواستم در بازی‌های فینال حاضر باشم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *