• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • نجات پیسرز از چنگال کایل لاری؛ نوار ۵ پیروزی متوالی تورنتو رپترز پاره شد

نجات پیسرز از چنگال کایل لاری؛ نوار ۵ پیروزی متوالی تورنتو رپترز پاره شد

آرون هالیدی یک ماراتن را در مقابل مدافعین مدافع عنوان قهرمانی بسکتبال NBA ( تورنتو رپترز ) تجربه کرد.

شکست تورنتو رپترز برابر ایندیانا

هر بار که ایندیانا پیسرز یا تورنتو رپترز یک پرتاب دراماتیک را انجام می‌دادند هیجان بازی افزایش می‌یافت و سرانجام بازی به وقت‌های اضافه رفت. در وقت‌های اضافه بود که آرون هالیدی دو پرتاب بسیار مهم خود که هر دو سه امتیازی بودند را انجام داد تا به ایندیانا پیسرز کمک کند دوشنبه شب و در وقت‌های اضافه تورنتو رپترز را با نتیجه ۱۲۰ بر ۱۱۵ از پیش رو بردارد و نوار ۵ برد متوالی مدافع عنوان قهرمانی را پاره کند. آرون هالیدی که به دلیل مصدومیت مالکوم برگدون در پست گارد رأس این بازی را آغاز کرد و ۱۹ امتیاز بدست آورد در پایان بازی اظهار داشت:

این یک پیروزی بزرگ برای ما بود. یک بازی بزرگ، جذاب و با احساس!

چهارمین پرتاب سه امتیازی او در ۲:۰۵ مانده به پایان وقت اضافه ایندیانا پیسرز را ۱۱۶ بر ۱۱۳ پیش انداخت. پنجمین و آخرین پرتاب سه امتیازی او در ۵۴ ثانیه مانده به پایان بازی برتری ۱۱۹ بر ۱۱۵ پیسرز را به ارمغان آورد. تی وای وارن که به همراه مایلز ترنر با ۲۴ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن پیسرز در این بازی بودند در پایان این دیدار اظهار داشت:

بازی دشواری بود و بیش از ۴۸ دقیقه به طول انجامید و در هر دو سمت به حریف امان ندادیم. برای پاسخی که به حریف دادیم خوشحالم.

ایندیانا پیسرز (۲۱ پیروزی و ۱۰ شکست) با ۴۲ تلاش سه امتیازی رکورد تاریخ خود را زد و با ۱۸ پرتاب سه امتیازی موفق با بیشترین رکورد فصل خود مساوی کرد. چهار پرتاب سه امتیازی موفق در کوارتر چهارم و وقت اضافه رقم خورد. تورنتو رپترز (۲۱ پیروزی و ۹ شکست) ۱۷ پرتاب از ۱۹ پرتاب اول سه امتیازی خود را از دست داد. علیرغم ثبت ۱۱ پرتاب موفق از ۴۰ پرتاب سه امتیازی آن‌ها توانستند دیداری ماراتن‌گونه ارائه دهند. هر دو تیم پرتاب‌های حساسی را در آخرین دقیقه وقت‌های عادی از دست دادند. لی اوپ آرون هالیدی فاصله زیادی با سبد داشت و آخرین پرتاب سه امتیازی کایل لاری نیز به فاصله نزدیکی از دست رفت. کایل لاری بهترین عملکردش را ارائه داد تا برای دومین شب متوالی در نقش یک قهرمان ظاهر شود و ۳۰ امتیاز کسب کند. او یکشنبه شب و در کامبک تاریخی مقابل دالاس ماوریکس ۳۲ امتیاز کسب کرده بود.

تورنتو رپترز

کایل لاری درباره تورنتو رپترز که دو بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت از دست داده بود اظهار داشت:

واقعاً ناراحت هستیم. برای خود در پایان بازی شانس قائل بودیم. متأسفانه کمی کم آوردیم.

کایل لاری در وقت اضافه فقط ۲ امتیاز بدست آورد، جاییکه ایندیانا پیسرز توانست با نتیجه ۱۳ بر ۸ بر رپترز برتری یابد. نیک نرس، سرمربی تورنتو رپترز در پایان بازی اظهار داشت:

ما خودمان را با ۵ امتیاز پیش انداختیم، شاید بازی را شل گرفتیم و به آن‌ها اجازه عرض اندام دادیم. چند پرتاب ۳ امتیازی در لحظه آخر، چند پرتاب سه امتیازی در کوارتر چهارم و یک پرتاب سه امتیازی در وقت اضافه!

سرجی ایباکا ۲۳ امتیاز بدست آورد و فرد ون ولیت نیز ۲۱ امتیاز برای تورنتو رپترز کسب کرد. مایلز ترنر، بازیکن ایندیانا پیسرز ۵ پرتاب موفق از ۶ پرتاب سه امتیازی خود داشت و در پایان با ۹ پرتاب موفق از ۱۲ پرتاب فیلد به کار خود پایان داد. نیت ام سی میلان پس از پایان بازی اظهار داشت:

امشب انعطاف‌پذیری را به نمایش گذاشتیم. آن‌ها یکی از بهترین تیم‌های کنفرانس بودند. می‌دانستیم آن‌ها تیمی شکننده هستند و بازیکنان ما به زمین آمدند و جنگیدند. آن‌ها علیرغم واگذاری نتیجه هماهنگی خود را در کل طول بازی حفظ کردند.

نکات بازی

تورنتو رپترز: پاسکال سیاکم، مهاجم رپترز که با ۲۵.۱ امتیاز بالاترین امتیاز را در رپترز به دست آورده سومین بازی خود را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد. مارک گسول، سنتر تیم نیز سومین بازی متوالی خود را به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران از دست داد. تورنتو رپترز از فصل ۱۲-۲۰۱۱ نتوانسته ایندیانا پیسرز را در بازی با وقت عادی مغلوب سازد.

ایندیانا پیسرز: دومانتاس سابونیس با کسب دبل دبل در ۲۵ دقیقه ۱۲ امتیاز کسب کرد و ۱۷ ریباند بدست آورد. برگدون که میانگین امتیازی ۱۸.۳ امتیاز را در این فصل دارد به دلیل مصدومیت همسترینگ خود نتوانست در این بازی حاضر شود. سابونیس به اندازه ۳۰ دقیقه در زمین حاضر بود. نیت ام سی میلان با ثبت ۶۳۷ پیروزی و ۵۷۰ باخت فقط یک پیروزی از چاک دالی (۶۳۸ پیروزی و ۴۳۷ شکست)، بیشتر می‌خواست.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *