• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • کار بزرگ نیمکت‌نشینان دنور ناگتس ؛ کسب ۷۴ امتیاز برای پیروزی مقابل نیکس

کار بزرگ نیمکت‌نشینان دنور ناگتس ؛ کسب ۷۴ امتیاز برای پیروزی مقابل نیکس

دنور ناگتس از حملات متوازن استفاده کرد تا نیویورک نیکس را در هم بکوبد. ویل بارتون ۱۷ امتیاز کسب کرد تا دنور ناگتس پنجشنبه شب با نتیجه ۱۲۹ بر ۹۲ نیویورک نیکس را در هم بکوبد.

پیروزی دنور ناگتس با درخشش نیمکت نشینان

جرمی گرنت ۱۶ امتیاز و مونته موریس ۱۵ امتیاز بدست آوردند. دنور ۵۶ درصد پرتاب از فیلد داشت و این تیم ۸ بازیکن در ترکیب خود داشت که امتیازات آن‌ها دورقمی شد و به نوار دو باخت متوالی خود پایان داد. نیمکت‌نشینان دنور ناگتس موفق شدند در این بازی ۷۴ امتیاز بدست آورند و پنج تن از این بازیکنان امتیازات دورقمی کسب کردند. خوانچو هرناندوگومز، یکی از بازیکنان ذخیره دنور ناگتس پس از پایان بازی اظهار داشت:

می‌دانیم که نیمکت‌نشینان ما برای ما بسیار مثمرثمر هستند. می‌دانیم که چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. انرژی ما در هر زمانی باید در سطح بالایی باشد. ما نمی‌دانیم چه زمانی قصد پرتاب داشته باشیم یا نداشته باشیم، تیم ما مجبور است فقط به دفاع فکر کند، به دنبال جذابیت‌های بازی باشیم و با انرژی در میدان حاضر شویم. این به شناخت ما بستگی دارد که در هر شب برای چه چیزی تلاش کنیم.

مایک مالون، سرمربی دنور ناگتس در پایان بازی اظهار داشت:

فکر می‌کنم که کلید پیروزی امشب ما را باید در نیمکت ذخیره‌های تیم جستجو کرد. فکر می‌کنم که گروه فوق‌العاده‌ای داریم. هر یک از بازیکنان در بازی نقش داشتند. همه بازیکنان تیم را رو به جلو هدایت کردند. بنابراین پایان خوشی برای بازی‌های خارج از خانه ما بود.

دنور ناگتس توانست در زمانی از نیمه اول ۱۷ امتیاز کسب کندذ و فقط ۱ امتیاز به حریف بدهد تا در این نیمه با نتیجه ۶۷ بر ۴۵ از حریف پیش بیفتد. میشل رابینسون ۱۷ امتیاز کسب کرد و مارکوس موریس و بابی پورتیس هر کدام ۱۰ امتیاز برای نیویورک نیکس بدست آوردند. نیکس ۸ باخت متوالی را تجربه کرده است. دنور ناگتس در کوارتر چهارم با ۴۳ امتیاز از حریف پیش افتاد. دیوید فیزدال، سرمربی نیویورک نیکس بعد از باخت دوشنبه شب به میلواکی باکس با اختلاف ۴۴ امتیاز تیم خود را بیمار نامید و پنجشنبه شب نیز باخت بدی به دنور ناگتس داد.

دنور ناگتس

دیوید فیزداله در پاسخ به این سؤال که نگران نیست عملکرد ضعیف نیویورک نیکس به پای او نوشته شود اظهار داشت:

اصلاً به آن توجهی ندارم و حتی در حقیقت به آن فکر هم نمی‌کنم.

نکات بازی

دنور ناگتس: مایک مالون در پایان بازی گفت که تیمش انتظارات بالایی از خود در ادامه مسیر دارد و در هر بازی تیم ما چرخش جدیدی را می‌بینید. مالون این را هم افزود که بزرگترین چالش او بازی دادن به مایکل پورتر جی آر بود تا عملکرد هجومی تیمش را بهبود بخشد.

نیویورک نیکس: الفرید پایتون بعد از از دست دادن ۱۷ بازی قبلی توانست در این بازی در ترکیب اصلی تیمش قرار گیرد. دامیین داتسون در کوارتر چهارم دچار مصدومیت شد و انگشت کوچک دست چپ او دچار دررفتگی شد

بازی بعدی:

دنور ناگتس: جمعه شب در شهر بوستون به مصاف بوستون سلتیکس خواهند رفت.

نیویورک نیکس: شنبه شب از ایندیانا پیسرز میزبانی خواهند کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *