ویندهورست،خبرنگار ESPN: شیوه جدایی آل هورفورد ، بوستون سلتیکس را ناراحت کرد

با انتقال کایری اروینگ و آل هورفورد به عنوان بازیکن آزاد، شاکله بوستون سلتیکس تا حدود زیادی دستخوش تغییر شد.

بوستون سلتیکس به نحوه انتقال آل هورفورد به فیلادلفیا مشکوک است

براساس گزارش بریان ویندهورست، خبرنگار رسانه ESPN، سلتیکس بر این باور است که فیلادلفیا سونی سیکسرز قبل از بازیکن آزاد شدن آل هورفورد در ماه گذشته زیر پای این بازیکن نشسته است.
ویندهورست دراین باره می‌گوید:

بوستون سلتیکش این‌گونه تصور می کند که یک تیم از این که آن‌ها بازیکن خود را از دست بدهند خوشحال می‌شود. این قضیه درباره کایری مصداق ندارد چراکه وی با روندی طبیعی مذاکراتش را انجام داد اما در مورد آل هورفورد قضیه فرق می‌کند. نظر شخصی من این است موردی که برای هورفورد اتفاق افتاد واقعاً بوستون سلتیکس را ناراحت کرد. آن‌ها با او مذاکره کردند، در مورد قرارداد جدید با وی صحبت کردند و این در حالی بود که آل هورفورد می دانست که باید به در همان ابتدای نقل و انتقالات به کدام تیم برود.

آل هورفورد پس از سه فصل حضور در بوستون سلتیکس با قراردادی ۴ ساله به ارزش ۱۰۹ میلیون دلار به فیلادلفیا سونی سیکسرز پیوست.

بوستون سلتیکس آل هورفورد

این توافق فقط چند روز پس از شروع نقل و انتقالات آزاد در ژوئن رخ داد که سلتیکس را بر آن داشت که تصور کند قبل از شروع نقل و انتقالات آزاد با این بازیکن مذاکره شده و توافق صورت گرفته است.همانطور که ویندهورست اشاره کرد سلیتکس باور داشت که آن‌ها حتی فرصت نکردند که با این بازیکن برای تمدید قرارداد مذاکره کنند. از سوی دیگر، بوستون با قراردادی ۴ ساله به ارزش ۱۴۱ میلیون دلار کمبا واکر، گارد سابق شارلوت هورنتس را درست بعد از شروع نقل و انتقالات بازیکنان آزاد به خدمت گرفت. بنابراین در مورد بوستون نیز این شک وجود دارد که این تیم به شیوه‌ای واکر را جذب کرده که اعتقاد دارد سیکسرز با همین شیوه با هورفورد به توافق رسیده است.

هورفورد در آخرین فصل حضورش در بوستون، به طور میانگین ۱۳.۶ امتیاز، ۶.۷ ریباند و ۴.۲ اسیست را در کارنامه خود ثبت کرد در حالیکه ۳۶ درصد از پرتاب‌های ۳ امتیازی‌اش تبدیل به امتیاز شد. از آنجاییکه سیکسرز با هریس تمدید کرد و ریچاردسون را از ترید جیکمی باتلر به تیم خود اضافه کرد، هورفورد در فیلادلفیا با جئول امبید، بن سیمونز، توبیاس هریس و جوش ریچاردسون همبازی است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *