• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • درخشش جیسون تاتوم در دیدار ماراتن‌گونه بوستون سلتیکس و لس آنجلس کلیپرز

درخشش جیسون تاتوم در دیدار ماراتن‌گونه بوستون سلتیکس و لس آنجلس کلیپرز

جیسون تاتوم نمی‌خواست که بخندد. اما گاهی اوقات زمان می‌طلبد که این کار را انجام دهید.

پیروزی بوستون با درخشش جیسون تاتوم

بوستون سلتیکس در دقیقه پایانی وقت‌ اضافه با نتیجه ۱۲۴ بر ۱۲۳ از لس آنجلس کلیپرز عقب بود و جیسون تاتوم خود را در مقابل دفاع لندری شمت و مونترزل هرل دید. تاتوم یک لحظه شک کرد، لندری شمت را کنار زد و سپس به دور هرل چرخید تا لی‌آپ خود را به نمایش بگذارد. همانطور که هواداران نام او را فریاد می‌زدند تاتوم فریاد بلندی زد و بازوهای خود را منعطف ساخت. این حرکت او موجب پیروزی نشد و فقط به جیسون تاتوم ۲ امتیاز از ۳۹ امتیازی داد که او پنجشنبه شب در پیروزی ۱۴۱ بر ۱۳۳ تیمش که تا وقت اضافه دوم به طول انجامید. جیسون تاتوم در پایان بازی اظهار داشت:

من کمی هیجان‌زده شدم. سعی کردم تا آنجا که می‌توانم آرام باشم. اما بسکتبال بازی احساسات است و جمعیت هواداران در آن دخیل هستند.

مارکوس اسمارت ۳۱ امتیاز کسب کرد و گوردون هیوارد با ۲۱ امتیاز و ۱۳ ریباند به کار خود پایان داد. کمبا واکر ۱۹ امتیاز و ۹ ریباند داشت. جیسون تاتوم و مارکوس اسمارت روی هم رفته ۱۶ امتیاز از ۲۷ امتیاز بوستون سلتیکس را در وقت‌های اضافه به خود اختصاص دادند. بوستون سلتیکس ۷ پیروزی متوالی را در خانه بدست آورده و به طور کلی ۸ پیروزی از ۹ بازی اخیر خود دارد. لس آنجلس کلیپرز اکثر اوقات بازی را بدون پال جرج ادامه داد. جرج در کوارتر دوم با مصدومیت همسترینگ پای چپ مواجه شد و از زمین مسابقه را ترک کرد. لو ویلیامز با ۳۵ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن لس آنجلس کلیپرز بود. کوای لنارد ۲۸ امتیاز کسب کرد و ۱۱ ریباند داشت و مونترزل هرل با ۲۴ امتیاز و ۱۳ ریباند به کار خود پایان داد.

قبل از این‌که پال جرج به رختکن برود ۱۵ دقیقه در میدان حضور داشت، ۴ امتیاز کسب کرد و ۲ پرتاب موفق از ۷ پرتاب خود داشت. اولین تقابل میان این دو تیم به تاریخ ۲۰ نوامبر برمی‌گشت که آن بازی هم به وقت اضافه رفت و لس آنجلس کلیپرز در آن دیدار موفق شد با نتیجه ۱۰۷ بر ۱۰۴ به پیروزی برسد. با لی‌آپ مارکوس اسمارت و جیسون تاتوم، بوستون سلتیکس در وقت اضافه دوم با نتیجه ۱۳۴ بر ۱۳۰ از حریف پیش افتاد. کوای لنارد درباره جیسون تاتوم گفت:

بازیکنان به او اطمینان دارند و او نیز به خودش اعتماد دارد.

مونترزل هرل یک دانک برای لس آنجلس کلیپرز انجام داد اما گوردون هیوارد با یک پرتاب سه امتیازی پیروزی بوستون لستیکس را به ۱۳۷ بر ۱۳۲ افزایش داد. گوردون هیوارد در دقیقه پایانی ۴ پنالتی را به درون سبد فرستاد تا به بیشتر شدن اختلاف با حریف کمک کرده باشد. جیسون تاتوم گفت با خیال آسوده میدان را ترک کرد.

جیسون تاتوم

او در این باره گفت:

واقعاً خوشحالم که در این بازی پیروز شدیم. این بازی می‌توانست سخت‌تر از این باشد و پیروز از زمین مسابقه بیرون نیاییم.

آل‌استار بریک در بهترین زمان ممکن از راه رسیده و هر دو تیم تلاش می‌کنند تا بازیکنان خود را سالم نگه دارند. پاتریک بورلی، گارد لس آنجلس کلیپرز چهارمین بازی متوالی خود را به دلیل مصدومیت از دست داد. بوستون سلتیکس در این دیدار جیلن براؤن را به علت مصدومیت در ترکیب خود نداشت. مارکوس اسمارت به جای جیلن براؤن در این بازی به میدان آمد و ۱۰ امتیاز اول بوستون سلتیکس را به دست آورد و آن‌ها را از اختلاف ۷ امتیازی اول بازی نجات داد. اسمارت و تاتوم روی هم رفته ۲۴ امتیاز از ۳۰ امتیاز کوارتر اول بازی را برای بوستون سلتیکس به دست آوردند. این امتیازات کمک کرد که ۱۵ امتیاز کسب شده توسط کوای لنارد در ابتدای بازی بی‌اثر شود. بوستون کاری کرد که کوای لنارد در کوارتر دوم فقط ۲ امتیاز کسب کند اما برای هنرنمایی مونترزل هرل پاسخی نداشت و این بازیکن در نیمه اول ۱۶ امتیاز بدست آورد و هر ۵ پرتاب فیلد خود را به درون سبد فرستاد. داک ریورز، سرمربی لس آنجلس کلیپرز از نحوه عملکرد تیمش قبل از آل‌استار بریک راضی بود. ریورز در پایان بازی گفت:

ما خوب بودیم. نیمه اول فصل را با ترکیبی اصلی کاملتری نسبت به تیم‌های دیگر لیگ به پایان رساندیم. رکوردهای ما واقعاً عالی هستند. تیم ما مصدومی ندارد. این نکته کلیدی برای ما است. ما سالم هستیم.

نکات بازی:

لس آنجلس کلیپرز: بازیکنان ذخیره این تیم ۶۵ امتیاز بدست آوردند و نیمکت‌نشینان حریف فقط موفق به کسب ۱۹ امتیاز شدند.

بوستون سلتیکس: جیسون تاتوم و مارکوس اسمارت تمام ۱۳ امتیاز وقت اضافه اول را به خود اختصاص دادند.

بازی بعدی:

لس آنجلس کلیپرز: در تاریخ ۲۲ فوریه میزبان ساکرامنتو کینگز خواهد بود.

بوستون سلتیکس: ۲۱ فوریه مقابل مینسوتا تیمبرولوز صف‌آرایی خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *