مذاکره جیمی باتلر با باشگاه های هیوستون راکتس و میامی هیت

نقل و انتقالات تابستانی لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا NBA امروز (یکشنبه – ۳۰ ژوئن) آغاز خواهد شد و بازیکنان آزاد می‌توانند بدون داشتن قرارداد خاصی به تیم های خواهان آن ها در این لیگ بپیوندند. جیمی باتلر یکی از آن بازیکنانی آزادی است که در رادار تیم های هیوستون و میامی هیت قرار گرفته است.

مذاکره باشگاه های بسکتبال NBA با جیمی باتلر

به نظر می‌رسد، در فصل آینده باید شاهد حضور این فوروارد شوت زن در تیم دیگری غیر از فیلادلفیا سونی سیکسرز باشیم. باتلر ستاره ای ۲۹ ساله است که سابقه چهار بار حضور پیاپی (۲۰۱۸-۲۰۱۵) در تیم آل استار NBA را داشته و به عنوان بازیکن آزاد حال دو تیم هیوستون و میامی را خواهان خود می بیند. به گزارش آدرین وجناروسکی از ESPN انتظار می‌رود در این هفته و در فلوریدا، باتلر با نمایندگان باشگاه میامی هیت گفت و گویی را داشته باشد و پس از آن با مدیران تیم هیوستون راکتس باب مذاکره را در لس آنجلس برای پیوستن به این تیم آغاز نماید. باید گفت که خروج جیمی باتلر از فیلادلفیا قطعی به نظر می‌رسد، دلیل آن هم حضور همزمان جوئل امبید و بن سیمونز در این تیم است. جیمی که خود در اواسط فصل گذشته از مینسوتا به فیلادلفیا ترید شد، حال به انتخاب شماره سومِ سرمربی فیلادلفیا تبدیل گشته و به همین دلیل نیز او را در فصل آینده باید در تیمی به غیر از سونی سیکسرز مشاهده نماییم.

جیمی باتلر

البته مدیران تیم فیلادلفیا اجازه خروج ستاره خود را به شرطی صادر خواهند کرد که این بازیکن از طریق ترید با یک بازیکن از تیم میامی یا راکتس و واگذار شدن حق امتیاز تمدید قراردادش راهی تیم دلخواهش گردد. هر اتفاقی که در آینده نزدیک رخ دهد، به تصمیم خود باتلر بستگی دارد؛ او به راحتی می‌تواند قرارداد خود را مجددا با فیلادلفیا تمدید نماید و به نظر می‌رسد وضعیت او نسبت به سایر بازیکنان در این نقل و انتقالات کمی پیچیده تر باشد. با وجودی که انتظار داریم به محض آغاز نقل و انتقالات فصل آینده NBA بازیکنانی چون کمبا واکر و کایری اروینگ به سرعت با باشگاه های خود به توافق نهایی دست یابند، اما بازیکنی چون باتلر در طول دو هفته باید با دو تیم مختلف مذاکراه داشته باشد. گفتنی است، تیم هایی چون لس آنجلس لیکرز و نیویورک نیکس نیز علاقه مند به حضور باتلر در جمع خود هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *