• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • تریپل دبل جیمی باتلر ، نوار ۷ پیروزی متوالی تورنتو رپترز را پاره کرد

تریپل دبل جیمی باتلر ، نوار ۷ پیروزی متوالی تورنتو رپترز را پاره کرد

جیمی باتلر

جیمی باتلر توانست تریپل دبل کند و پایه‌گذار شکست تورنتو رپترز شود سپس تمرکز خود را بر روی دیگر حریف میامی هیت بگذارد که در خانه شکست‌ناپذیر بوده است.

درخشش جیمی باتلر برابر تورنتو رپترز

جیمی باتلر ۲۲ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۱۲ پاس گل بدست آورد، دونکان رابینسون ۲۲ امتیاز کسب کرد و میامی هیت در بازگشت کیل لاری به ترکیب تورنتو رپترز موفق شد این تیم را با نتیجه ۱۲۱ بر ۱۱۰ از پیش رو بردارد. جیمی باتلر درباره سومین پیروزی پیاپی میامی هیت و دومین پیروزی متوالی خارج از خانه اظهار داشت:

نمی‌خواهم بگویم این پیروزی در مقایسه با دیگر پیروزی‌ها خاص‌تر بود. فقط ۲ تیم خوب مقابل یکدیگر قرار گرفتند. به اندازه کافی خوش‌شانس بودیم که توانستیم برنامه‌های خود را پیاده کنیم.

جیمی باتلر ۸ امتیاز متوالی در ۵۵ ثانیه بدست آورد تا در دو دقیقه پایانی هیت بتواند ۷ امتیاز از تورنتو رپترز پیش افتد. اریک اسپوئلسترا، سرمربی میامی هیت اظهار داشت:

وقتی به دقایق حساس رسیدیم، او (باتلر) هر کاری که نیاز بود انجام داد.

میامی هیت ۲۶ اکتبر موفق شد در وقت‌های اضافی میلواکی باکس را با نتیجه ۱۳۱ بر ۱۲۶ از پیش رو بردارد. هیت تنها تیمی است که در دیدارهای خارج از خانه موفق به شکست میلواکی باکس شده است. هیت به سه بازی خارج از خانه خود در بوستون که از چهارشنبه آغاز می‌شود نزدیک شده است. بوستون سلتیکس (۷ پیروزی خانگی و بدون شکست) یکی از آن سه تیم می‌باشد که تا به حال باختی در خانه نداشته است. فیلادلفیا سونی سیکسرز (۱۰ پیروزی و بدون شکمست) یکی دیگر از تیم‌هاست. خود میامی هیت نیز در هر ۸ بازی خانگی خود پیروز شده است. جیمی باتلر به دهمین بازیکن در تاریخ میامی هیت تبدیل شد که تریپل دبل می‌کند. جاستیس وینسلاو در پایان بازی در این باره گفت:

او کارهای زیاد دیگری نیز انجام داد که نمی‌توان با نگاه به تابلوی امتیازات آن‌ها را دید؛ بازیکنان را تشویق می‌کرد، با آن‌ها صحبت می‌کرد و فضاهای خالی دفاع را پوشش می‌داد. او برای ما فوق‌العاده است.

جیمی باتلر

بم آدبایو ۱۸ امتیاز بدست آورد و جاستیس وینسلاو ۱۷ امتیازی شد و کلی اولینیک ۱۶ امتیاز به اندوخته‌های هیت در این بازی اضافه کرد تا نوار هفت پیروزی متوالی رپترز پاره شود. پاسکال سیاکم ۱۵ امتیاز و ۱۲ ریباند به دست آورد، نرمن پاول ۲۳ امتیاز و فرد ون ولیت ۱۹ امتیاز برای تورنتو رپترز کسب کردند. نیک نرس، سرمربی تورنتو رپترز پس از پایان این بازی اظهار داشت:

فکر نمی‌کنم از تمام انرژی خود در این بازی استفاده کرده باشیم، مخصوصاً در نیمه اول!

تورنتو رپترز در وقت‌های اضافه هر ۹ پرتاب فیلد خود را از دست داد و ۸ پرتاب از این ۹ پرتاب سه امتیازی بود. کیل لاری بعد از ۱۱ بازی غیبت به دلیل شکستگی انگشت چپ در این بازی حاضر شد. این بازیکن که ۵ بار آل استار شده ۱۱ پرتاب اول خود را از دست داد که شامل ۷ پرتاب سه امتیازی بود تا این‌که توانست در ۸:۴۰ مانده به پایان کوارتر چهارم لی اوپ کند. او در پایان ۲ پرتاب از ۱۸ پرتاب خود را تبدیل به امتیاز کرد و هیچ‌یک از پرتاب‌های سه امتیازی او درون سبد قرار نگرفت. لاری ۱۲ امتیاز و ۱۱ پاس گل در ۴۱ دقیقه ثبت کرد. لاری در پایان بازی اظهار داشت:

وحشتناک بود. مطمئنم که در بازی‌های بعد بهتر خواهم شد. جایی برای نگرانی وجود ندارد.

بعد از لی اوپ جاستیس وینسلاو تورنتو در ۱:۵۹ مانده به پایان کوارتر چهارم با نتیجه ۱۰۷ بر ۱۰۰ عقب افتاد. پاول یک پرتاب سه امتیازی انجام داد، لاری دو پرتاب دیگر به درون سبد فرستاد و بعد از ناکامی وینسلاو در پرتابش، پاول از گوشه زمین یک پرتاب موفق انجام داد تا حساب کار تا رپترز برای اولین بار در کوارتر چهارم ۱۰۸ بر ۱۰۷ پیش بیفتد. باتلر بازی را به تساوی کشاند و یک پرتاب سه امتیازی روی سر نرمن پاول انجام داد اما به درون سبد نرفت و بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد.

نکات بازی:

میامی هیت: گوران دراگیج به دلیل مصدومیت در این بازی حاضر نبود. دراگیج که در بازی مقابل بروکلین مصدوم شده بود احتمالاً بازی چهارشنبه مقابل بوستون سلتیکس را هم از دست خواهد داد.

تورنتو رپترز: کیل لاری هر ۸ پرتاب فیلد خود در نیمه اول را از دست داد که شامل ۵ پرتاب سه امتیازی بود. تورنتو رپترز بدون کیل لاری ۹ پیروزی بدست آورده و متحمل ۲ شکست شده بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *